دوربین های امنیتی انواع دوربین حفاظتی و دوربین نظارتی و دوربین امنیتی

وجود نور مادون قرمز باعث می شود تا سوژه در محیط های کم نور قابل مشاهده باشد. کیفیت تصویر پیشنهادی و مناسب برای محیط های مسکونی، arya-cctv.ir دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی است. دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل خروجی رزولوشن 1080⨯1920 با نرخ 30 فریم در ثانیه ارائه می دهد.

عملکرد این لنزها اینگونه است که یک موتور برای زوم و یک موتور برای فوکوس تصویر دارد. شما می توانید از طریق دستگاه ضبط کننده اقدام به زوم تصویر نموده و همچنین فوکوس تصویر را از طریق دستگاه کنترل کنید.شایان ذکر است که در اکثر دوربین های مداربسته ی موتورایزد عملیات فوکوس تصویر به صورت اتوماتیک انجام میشود. این مدل از دوربین مداربسته، شباهت بسیار زیادی به دوربین مداربسته دام داشته و می تواند حرکات چرخشی و زوم را انجام دهد. با استفاده از این ویژگی میتوانید بصورت زمانبندی شده از بخش های مختلف یک محوطه تصویربرداری کنید.

فروش دوربین مداربسته هایکویژن hikvision

بنابراین برای انتخاب مناسب یک دوربین برای کاربردی خاص، باید از انواع دوربین مداربسته آگاهی کامل داشته باشید. در این مطلب، ما انواع دوربین مدار بسته را معرفی کرده و ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی که دلیل تفاوت این دوربین‌ها هستند را بیان می‌کنیم. پس از خواندن این مقاله می توانید به راحتی دوربین مورد نظر خود را بخرید و سپس براینصب دوربین مدار بستهاقدام کنید.

از جمله مهم ترین انواع دوربین می باشند که برای خرید دوربین مداربسته بهتر است ویژگی های اصلی هر کدام را بدانید. دوربین مارکت مشاور، طراح و مجری در زمینه ی سیستم‌های نظارت تصویری می باشد و به صورت آنلاین فعالیت می کند و آماده همکاری با تمامی اصناف و کاربری های مختلف در محیط‌های آموزشی، بیمارستانی، ادارات ، بانک‌ها، مراکز نظامی و دولتی و… تمام مزایایی که فروش آنلاین دارد به کنار، قیمت دوربین مدار بسته و نصب دوربین مداربسته در خرید دوربین مدار بسته به صورت آنلاین، کمتر و به صرفه تر است. شروع فعالیت برند هایک ویژن در زمینه تجهیزات امنیتی مانند دوربین مداربسته، دوربین های آنالوگ بوده است؛ اما امروز در زمینه دوربین های تحت شبکه نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. همچنین برند هایک ویژن هیچگاه از تکنولوژی های جدید عقب نمانده است و همواره جدیدترین فناوری ها را در دوربین های خود بکار می برد.

دوربین مداربسته بالت ضد آب سولار IP66 (باتری خورشیدی)

ناگفته نماند که شکل ظاهری دوربین‌های مداربسته نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند، زیرا اگر می‌خواهید برای یک محیط باز دوربین مداربسته تهیه کنید، باید آن دوربین از استانداردهای ضد گرد و غبار و بارندگی برخوردار باشد. معمولاً برای افزایش حفاظت امنیتی در محیط‌های مختلف از دوربین مداربسته استفاده می‌شود. می‌توانید برای هر مکانی همچون خانه مسکونی، و یا محل کسب و کار خود به خرید آن اقدام کنید.

  • دوربین های مداربسته ای با ظاهری گنبدی شکل یا نیم کره که معمولا بر روی سقف نصب می شوند.
  • آنها نه تنها تصاویر با کیفیت خوب ضبط می کنند، بلکه به عابران پیام می دهند که محل شما تحت نظارت است.
  • هر دوربین تحت شبکه دارای یک IP خاص است که به مرکز کنترل مورد نظر متصل می‌شود.
  • این دوربین ها برای فضاهای خارجی طراحی شده اند و پوشش ضد آب آنها این دوربین مداربسته بولت را برای کارکرد در شرایطِ بدِ محیطی نیز فراهم می کند.
قرار دهید و آن را به آیفون یا مانیتور تصویری خود متصل کنید، با فشردن یک کلید بر روی مانیتور خود، می توانید تصاویر دوربین را بر روی صفحه نمایش مشاهده کنید. در نظر بگیرید که شما فقط می توانید تصاویر را مشاهده کنید و برای ضبط آن به دستگاه DVR یا NVR نیاز دارید، مدل های استثنا در این مورد 1910 تابا و K77-UA کالیوز می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اهمیت استفاده از دوربین های مداربسته و همچنین تنوعی که در انواع آنها بوجود آمده باعث شده که از این وسیله برای کنترل و نظارت امنیتی مکان های درونی و بیرونی استفاده شود. لازم به ذکر است که در هنگام خرید دوربین مداربسته علاوه بر آگاهی از دوربین ها به نصب سیستم آن نیز توجه می شود. در داخل یک سیستم دوربین مداربسته، دوربین ها تصاویر اشیا و افراد را ضبط کرده و به مانیتور انتقال می دهتد.

یکی از انواع دوربین مداربسته بر اساس فرم و شکل ظاهری، دوربین دام است. کلمه دام به معنای گنبد است و علت نامگذاری این دوربین نیز برگرفته از شکل بدنه دایره ای یا گنبدی آن است. دوربین مداربسته دام بسیار پرکاربرد است و چه در فضاهای داخلی و چه فضاهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. به خاطر همین ویژگی ها دوربین های آنالوگ دارای طرفداران زیادی است و از محبوبیت بالایی برخوردار است .

علاوه بر این‌، تنظیم کمتر برای نگهداری دوربین مورد نیاز است‌، و فیلم از طریق اینترنت برای دسترسی راحت منتقل می‌شود. دوربین‌های مدار بسته C-Mount گزینه ایده آل برای کسانی است که ممکن است مایل به انطباق با میدان دید باشند. آنها به لنزهای قابل جدا شدن مجهز هستند که می‌توانند برای کنترل فواصل مختلف‌، در اطراف چرخانده شوند. دوربین‌های C-Mount معمولاً حجیم هستند‌، بنابراین مانند دوربین‌های گلوله ای به عنوان یک بازدارنده قابل مشاهده در فعالیت‌های جنایی عمل می‌کنند. دوربین‌های مداربسته گلوله ای از یک طراحی نمادین بسیار قابل مشاهده است. شکل آن‌ها استوانه ای است و توانایی مشاهده مسافت‌های طولانی را دارند.

این دوربین که کاربرد امنیتی دارد دارای چراغ های رنگی به خصوص رنگ قرمز و سفید است. این چراغ های LED نشان می دهد که دوربین در حال ضبط تصاویر است و دستگاه کار می کند. این سری از دوربین های مداربسته در مکان هایی نصب می شوند که مانعی برای ضبط تصویر موجود است. برای مکان های پر دود و مه آلود دوربین های مداربسته حرراتی را نصب می کنند. نوعی از دوربین مداربسته است که قابلیت چرخش 270 تا 360 درجه ی افقی (بسته به نوع دوربین)، 90 درجه عمودی و زوم (بسته به قدرت زوم دوربین) را دارد.