او به یک توالت عمومی رفت. با معاینه بهداشتی بیرون آمد

او به یک توالت عمومی رفت.  با معاینه بهداشتی بیرون آمد

ادراری

کریستین پترسن کلاوزن

آیا هر زمان که دوست داشتید، 2.75 دلار برای چک کردن سلامت پرداخت می کنید؟

این تجربه خود به خودی بود که کریس پترسن کلاوزن، ساکن شانگهای، هنگام بازدید از سرویس بهداشتی عمومی در یک مرکز خرید، از آن لذت برد.

همچنین: بررسی اپل واچ سری 9: چرا من به مدل های ارزان تر رضایت نمی دهم

خودش را کنار یک ادرار قرار داد. ادرار یک صفحه نمایش داشت که آزمایش ادرار را در آنجا ارائه می داد.

همانطور که او شرح داده شده در TwitterX: “می دانم به چه فکر می کنید: یک شرکت چینی — در مورد حریم خصوصی چطور؟ حقیقت را بگویم — من میانسال هستم و مدتی است که معاینه سلامتی انجام نداده ام. بیشتر نگران دانستن آن هستم. همه چیز خوب است و راحتی بی نظیر است، من در نهایت آنچه را که باید انجام دهم.

این فرآیند بسیار ساده به نظر می رسد. شما 19.90 یوان (حدود 2.75 دلار) خود را از طریق وی چت می پردازید، برخی از جزئیات شخصی را ارائه می دهید و – به طور قابل توجهی به زودی – جزئیات درونیات شیمیایی خود مانند ویتامین C و سطوح نیتریت را دریافت می کنید.

پترسن کلاوزن گفت: “قبل از اینکه از پله برقی پایین بیایم، نتایج خود را داشتم.”

نتایج نشان داد که او فاقد کلسیم بود، اما در غیر این صورت یک انسان نسبتا سالم بود.

پترسن کلاوزن فیلمبردار مستقل و کارگردان مستند مشهور، ورنر هرتزوگ در حال ساخت است. او یک بار با دنیس رادمن، بزرگ سابق NBA به کره شمالی سفر کرد و چند عکس معروف گرفت.

و در اینجا سلب مسئولیت کامل، او قبلاً برای من به عنوان مدیر هنری در نیویورک کار می کرد. بنابراین با او تماس گرفتم تا در مورد کل تجربه بیشتر بپرسم.

او به من گفت: “من در مورد این ادرارها نمی دانستم. من فقط در یک مرکز خرید به آنها برخورد کردم و کنجکاو شدم.”

همچنین: کلینیک آمازون خدمات پزشکی از راه دور را در سراسر کشور گسترش می دهد

اما چه کسی ممکن است بیشترین استفاده را از این سرویس داشته باشد؟

او گفت: “من احساس می کنم مخاطب هدف راننده لیفتراک زنجیردار است که هرگز معاینه نمی شود. من این ایده را دوست دارم که آنها بفهمند چیزی وجود دارد که باید به پزشک مراجعه کنند و از این طریق نجات پیدا کنند.”

روانشناسی این فناوری بسیار متقاعد کننده است. این امر نظارت بر سلامت را برای مردم به ارمغان می آورد، به جای اینکه مردم – در بسیاری از موارد – شهامت مراجعه به پزشک را پیدا کنند. شگفتی محض کشف دستگاه بررسی سلامت روی ادرار نیز خلع سلاح است.

img-5052

کریستین پترسن کلاوزن

در واقع، پترسن کلاوزن از اولین آزمایش خود چنان تحت تأثیر قرار گرفت که فکر کرد دوباره آن را امتحان کند تا ببیند آیا سطح کلسیم او کاهش یافته است یا خیر.

او گفت: “چند روز بعد به یکی دیگر از این ادرارها برخورد کردم و آزمایش دیگری انجام دادم. ظاهراً تا آن زمان به اندازه کافی شیر مصرف کرده بودم. به نظر می رسد آزمایش ها نیز نسبتاً جامع باشد.”

img-5053

کریستین پترسن کلاوزن

از آنجایی که افراد بیشتری از اپل واچ ها برای نظارت بر جنبه های سلامت خود استفاده می کنند، می توان تصور کرد که این نوع فناوری ممکن است به سرعت مورد استقبال قرار گیرد.

Petersen-Clausen گفت: “من فکر نمی کنم این جایگزینی برای ملاقات با پزشک شما باشد، اما ممکن است باعث شود. یک متخصص قلب به من گفت که به لطف اپل واچ، او اکنون افراد بیشتری را قبل از حمله قلبی می بیند.”

البته، همیشه نگرانی حفظ حریم خصوصی وجود دارد – و این مسئله کوچکی نیست. کسانی هستند که نگران این هستند که چنین بررسی های بهداشت عمومی – حتی اگر توسط یک شرکت خصوصی انجام شود – ممکن است بی سر و صدا به داده های آنها خیانت کند. برخی نیز ممکن است نگران باشند که این فناوری می‌تواند مواد دیگری را که ممکن است در بدنشان وجود داشته باشد، نظارت کند.

همچنین: بهترین حلقه های تناسب اندام که می توانید بخرید: آزمایش شده توسط متخصص

ترس از اعتماد خیانت شده هرگز دور نیست. آیا یک دستگاه کاملاً شفاف در یک سرویس بهداشتی عمومی احساس کاذبی از رفاه را ارائه می دهد؟

اما همه ما می‌خواهیم کمی بیشتر زندگی کنیم و می‌دانیم که برای تحقق آن به داده‌های خاصی نیاز داریم.

هر چیزی که کشف آن داده‌ها را آسان‌تر می‌کند، ممکن است برای بسیاری – مانند پترسن کلاوزن – چیز بسیار خوبی به نظر برسد.



منبع: https://www.zdnet.com/article/he-went-into-a-public-toilet-he-came-out-with-a-health-check/#ftag=RSSbaffb68