تاریخچه دوربین مداربسته تاریخچه دوربین مداربسته در ایران تاریخچه دوربین های مداربسته

امروزه دوربین‌های مدار بسته جزئی از شبکه داخلی در شرکت‌ها، کارخانه‌جات و منازل هستند. این قابلیت به دوربین‌ها امکان می‌دهد با دستگاه‌های دیگر موجود در شبکه همکاری داشته و کارایی سیستم را بالا ببرند. اکثر افراد با در نظر داشتن این مورد اقدام به نصب دوربین مداربسته و سیستم امنیتی می‌کنند. دوربین‌های مداربسته‌ای که در دید مشتریان نصب می‌شوند، عامل بازدارنده مهمی در مقابله با سرقت هستند. اگر فردی اقدام به سرقت ازفروشگاهشما کند، می‌توانید با بازبینی تصاویر ضبط شده، اقدام به شناسایی و دستگیری فرد مضنون کنید. البته تنها فروشگاه‌ها قربانی سرقت نیستند، بلکه شرکت‌ها و هر مرکز دیگری می‌تواند هدف سارقین قرار گیرند.

مرورگرهای وب ممکن است با کنترل های ActiveX ، اسناد ActiveX و اسکریپت های ActiveX در تماس باشند. شرکت فناوران تصویر نوین از سال 1388 فعالیت خود را در زمینه فروش سیستم های نظارت تصویری و طراحی و اجرای شبکه های کامپیوتری آغاز نموده است و سایتی تحت عنوان tvtcam.com برای ارایه محصولات TVT در سال 1399 راه اندازی کرد. وظایف عمده ان وی آر ها همانند دی وی آر ها بوده و قابلیت های نسبتا مشابهی را دارا می باشند. برخلاف dvr ها که اتصال تصویر و صدا را بسادگی فراهم کرده اند نحوه اتصال در nvr ها تابع مستقیمی از مفاهیم شبکه های کامپیوتریست. Nvr در واقع مرکز اتصال شبکه بشمار می رود و سیاست های اتصال در شبکه بر حسب نیاز با توجه به الگوی شبکه متفاوت خواهد بود.

برای خرید دوربین مداربسته باید اطلاعاتی در رابطه با مشخصات آن داشته باشید مثلا برند ، قیمت دوربین مدار بسته و فروشگاه مطمئنی که از آن خریداری کنید ، اطلاعاتی است که باید بدست آورید. هدف از نصب دوربین مدار بسته، داشتن امنیت، آرامش و نظارت بر عواملی است که در طول روز اتفاق می افتد. هدف از خرید دوربین مدار بسته به چند اصل منتهی می شود؛ حفاظت، حراست و ایمنی، کنترل ترافیک، کنترل، مدیریت و نظارت و در نهایت آموزش و تحقیقات. اولین نسل دوربین های مداربسته، دوربین های مداربسته انالوگ می باشد که برای دریافت و ارسال اطلاعات صدا و تصویر از امواج آنالوگ استفاده می کنند.در این نوع دوربین های مداربسته، صدا و تصویر هر یک توسط کابل دورشته ای جداگانه منتقل می شوند.

دوربین لامپی اچ دی دید در شب ارائه شده دارای تصویر 360 درجه HD 720P می‌باشد. اما نکته ارزشمندتر و خوشحال کننده کاهش وقوع جرم و جنایت به دلیل استفاده از چنین تدابیر امنیتی است. این مهم آرامش خاطر را در دل شهروندان از بابت تامین امنیت ایجاد کرده است. افزایش پیشرفت های تکنولوژی سبب شده است تا امروزه در ساخت این وسایل تامین کننده امنیت سنسور های هوشمند و نیز تکنولوژی هوش مصنوعی استفاده شود. بکارگیری این عوامل نتیجه اش مواردی چون ثبت پلاک خودرو چهره افراد مختلف و نیز یادداشت اطلاعات ورود و خروج و ضبط صوت شده است.

  • دوربین مدار بسته توربو اچ دی Turbo HD یکی از انواع دوربین های ویژه به شمار می رود که دو ویژگی مهم را با هم ترکیب کرده و محصولی را ارائه کرده است که کیفیت مگاپیکسلی را در بستر آنالوگ یا کواکسیال ارائه می دهد.
  • دوربین های مداربسته تکنولوژی های ویژه ای را می توانند داشته باشند که می تواند در انتخاب شما بسیار موثر باشد.
  • دوربین های مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب از جمله اهداف این شرکت بزرگ بوده که تا به امروز هم خوب از عهده این دو ویژگی برآمده است.
  • در غیر این صورت دوربین در تاریکی شب که زمان فعالیت دزدان است، یک تصویر تمام سیاه را برای شما ضبط می‌کند.
  • اگر قصد خرید دوربین مدار بسته دارید برای كسب اطلاعات بیش‌تر و آگاهی از انواع دوربین مداربسته می‌توانید با مشاورین دیدنگار به صورت رایگان در تماس باشید و از خدمات ما بهره‌مند شوید.
  • پکیج دوربین مدار بسته که شامل دوربین مدار بسته، دستگاه‌های ضبط کننده، سیم، منبع تغذیه، فیش BNC و سایر تجهیزات نصب می‌شود متناسب با نیاز کاربر در دو نوع ۴ کانال و ۸ کانال عرضه می‌شود.

همچنین می توانید از یک مانیتور برای دیدن همزمان همه تصاویر استفاده کنید. تصویر زیر نمونه ای از دوربین آنالوگ متصل به DVR و مانیتور از طریق کابل کواکسیال را نشان می دهد. نقاط قوت دوربین مداربسته پاناسونیک ( دید در شب فوق العاده ، زاویه باز دوربین ، سنسور تصویر با حساسیت بالا ، تصویر برداری با 60 فرم بر ثانیه باکیفیت عالی ) می باشد.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایلوک مدل THC-T110-P

در این روش سیگنال صوتی، تصویر و کنترل می‌تواند روی کابل کواکسیال و یا یک کابل زوج سیم UTP منتقل شود. در حال حاظر برای انتقال بی سیم در این سیستم ها نیز تحقیقاتی انجام شده است و در حال ارائه به بازار می باشند. هنگامی که خواهان خرید دوربین مدار بسته هستید ، در اینترنت ممکن است به جستجو بپردازید، اما باید با این مسئله آگاه باشید که مسائل بی‌شماری وجود دارد که ممکن است شما را گمراه نماید. اما دانستن چند نکته به شما کمک می کند که بتوانید راحت تر و درست تر تصمیم گیری نمایید.

دوربین تحت شبکه های لوک IPC-D640H-Z

به طور کلی هارد های لیبل سیاه و قرمز بسیار مناسب بوده البته قیمت این مدل از هارد گرانتر از هارد های معرفی شده قبلی میباشد. نسل قبلی سیگیت اسکای سری ویدئو Seagate video میباشند که در حال حاضر در بازار با گارانتی شرکتی با قیمت مناسب تر در دسترس می باشد. ۴-بسیاری از فیلم ها، موزیک ها و دیگر فایل های کپی رایت ، از این نوع انتقال فایل استفاده میکنند. P-2-p تکنولوژی است که در مواردی که تعداد فایل ها بالاست، استفاده میشود. ۱-در این شبکه کل سیستم غیر متمرکز است در واقع یک نفر نمی تواند تنظیمات قابلیت دسترسی کل شبکه را تعیین کند.

تولید دوربین‌های مدار بسته متناسب با نیاز‌های مختلف افراد در انواع آنالوگ، اچ دی، تحت شبکه، دید در شب، بی‌سیم و غیره می‌تواند تأثیر مستقیمی بر قیمت دوربین مدار بسته داشته باشد. به طور مثال دوربین‌های مدار بسته تحت شبکه به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر نسبت به نوع آنالوگ قیمت بالا‌تری دارد. در صورتی که مایل به استفاده از دوربین‌های مدار بسته در متراژ کم بوده و نیازی به کیفیت بالای محصول نمی‌باشد، می‌توانید از دوربین‌های مدار بسته آنالوگ استفاده نمایید. گسترش استفاده از سیستم‌های امنیتی و دوربین‌های مدار بسته در محل‌های گوناگون باعث شده اکثریت جامعه به دنبال تأمین امنیت جانی و مالی خود به واسطه خرید دوربین مدار بسته باشند. قیمت اریا سی سی تی وی از لحاظ اقتصادی به طور کلی بالا بوده و افراد سعی می‌کنند تا با پرداخت هزینه کم و خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت بتوانند به تمامی فاکتور‌های مد نظر خود دست یابند.

آقای محمدی قصد داره برای مجتمع مسکونی‌شون بعد از اینکه آقای دزد، دوچرخه پسرش رو برده، دوربین نصب کنه. همسایه ها هم راضی شدند که اگر هزینه نصب خیلی زیاد نشه، اونها هم بیان و در پرداخت مشارکت کنند. ریشه‌های تأسیس این شرکت به سال ۱۹۵۸ و راه‌اندازی شرکت گلداستار بازمی‌گردد. ال‌جی الکترونیکس هم‌اکنون از شرکت‌های تابعه کمپانی ال جی گروپ می‌باشد و در عمل بخش صنایع الکترونیکی این گروه کره‌ای به‌شمار می‌آید.

برند های داهوا ، هایک ویژن ، دی لینک ، پاناسونیک جزو بهترین برند های دوربین مداربسته در سطح جهانی هستند . دوربین مداربسته از جمله ابزار بسیار کاربردی است که کمبود آن وقتی احساس میشود که حادثه ای رخ می دهد، امنیتی به خطر می افتد یا منافعی از دست می رود. دوربین های مداربسته، به تنهایی می توانند جلوی بخش زیادی از نا امنی ها را بگیرند. از آن جا که دوربین مارکت بزرگترین مرجع اینترنتی دوربین مداربسته کشور است ما برای همکاران خود اعم از شرکت، فروشگاه، نصاب و تمامی افرادی که در حوزه دوربین مداربسته فعال هستند شرایط ویژه ای در نظر داریم. لذا در صورت تمایل به همکاری با ما فرم مخصوص درخواست همکاری را از منو سایت انتخاب و پر نمایید.