دوربین مداربسته ، انواع دوربین مداربسته ، خرید و فروش دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مدار بسته

سیستم های مداربسته آنالوگ به طور گسترده ای به عنوان یک شکل قدیمی از سیستم های امنیتی در نظر گرفته می شوند ، به طوری که دوربین های مدار بسته دیجیتال به طور فزاینده ای در همه زمینه ها – از جمله هزینه – رقابتی می شوند. در صورت وقوع جرمی ، فیلم های ویدئویی می توانند به نیروی انتظامی کمک کنند تا تحقیقات و بعدا شواهدی را برای پیگرد قانونی در دادگاه قانونی ارائه دهند. همراه با arya-cctv.ir ، صوتی ، حرارتی و انواع دیگر سنسورها می توانند به مقامات از وقایع غیرمعمول هشدار دهند ، به عنوان مثال آتش سوزی یا تیراندازی در یک مکان. برای مشاغل ، دوربین های مدار بسته می توانند فعالیت های مجرمانه داخلی را شناسایی و کنترل کنند. زندان ها ممکن است از نظارت ویدئویی برای جلوگیری از انتقال مواد مخدر و سایر کالاهای قاچاق به زندانیان توسط هواپیماهای بدون سرنشین استفاده کنند. دوربین های امنیتی قادر به نظارت بر مناطقی هستند که به راحتی قابل دسترسی نیستند.

  • جهان در برگیرنده نوآوری های تکنولوژیکی است که باعث می شود که ما برای برقراری ارتباط و مدیریت یک کسب و کار آسان تر باشیم.
  • بطوریکه تخمین زده می­شود تا سال 2021 حدود یک میلیارد دوربین مداربسته در جهان در حال استفاده است.
  • رکوردر ها و دستگاه های ضبط این قابلیت را دارند که پس از پر شدن فضای هارد، از ابتدا بر روی اطلاعات قبلی تصاویر را ضبط کنند.

نیازی به تبدیل سیگنال های آنالوگ به دیجیتال با تصاویر ذخیره شده در درایوهای RAID شبکه جدید یا موجود ( آرایه اضافی از دیسک های مستقل ) طبق دستور نرم افزار NVR نیست. تفاوت اصلی بین این دو سیستم ، توانایی دوربین های IP برای گرفتن تصاویر با کیفیت بالا و مگاپیکسلی است. از آنجایی که هر دوربین عملا رایانه کوچک خودش است ، می تواند تعدادی عملکرد پیشرفته از تشخیص حرکت تا شروع ضبط را انجام دهد.

سنسورهای حرکتی همچنین می توانند برای ایجاد آلارم استفاده شوند و به شما ورود متجاوزان را هشدار دهند . هنگام استفاده از یک سوئیچ POE خارجی تمام کابل دوربین مداربسته از هر دوربین به سوئیچ POE که به شبکه محلی متصل شده و سپس NVR به شبکه متصل میشود. دوربین‌های IP بی‌سیم برای ارسال داده‌های ویدیویی به یک روتر WiFi متصل می‌شوند. سپس فیلم به فضای ذخیره سازی ابری یا حافظه داخلی داخلی دوربین منتقل می شود. دوربین های IP بی سیم می توانند راه حل خوبی برای خانه های کوچک باشند، اما یک سیستم دوربین سیمی کمتر در معرض تداخل است و برای مناطق بزرگتر توصیه می شود. دوربین IP ویدئو و سایر داده ها را در قالب دیجیتال از طریق کابل شبکه به دستگاه مدیریت تصویر ارسال می کند.

دوربین مدار بسته 2 مگاپیکسل دیواری سیماران

بدیهی است که دوربین های مدار بسته ای با کیفیت ساخت و ضریب نفوذ های بالاتر به مراتب گران تر از دوربین های مدار بسته معمولی هستند اما طول عمر بالاتر و هزینه نگهداری کمتری دارند و در ضمن ارزش خرید بیشتری نیز دارند. دوربین مداربسته پایه دار کوچک در زمینه ارائه آپشن‌ها، بدون در نظر گرفتن قابلیت مانور، از همتایان خود پیشی می‌گیرند. Video Content Analytics و یا به اختصار VCA به معنی تجزیه و تحلیل کامپیوتری تصاویر ویدئویی در زمان واقعی، در دوربین های مدار بسته است. این عمل توسط نرم افزار های مخصوص موجود در دوربین مداربسته برای تشخیص سریع و شمارش افراد انجام می شود. در هنگام تنظیم سیستم مداربسته، می توان نتایج این تجزیه و تحلیل را در یک کامپیوتر مرکزی که مشاهده نمود. FOV و یا AOV به زاویه دید دوربین مداربسته گفته می شود و میتوان گفت به زاویه ای که دوربین مداربسته می تواند ببیند گفته می شود .

نصب دوربین مداربسته تحت شبکه یا آی پی

شما با اطمینان خاطر می‌توانید کالای مورد نیاز خود را نمایندگان ما خرید کنید. هنگام نصب و استفاده از دوربین مداربسته دیجیتال ، دردسر سیم کشی به حداقل می رسد. دوربین های IP فقط باید به یک سوئیچ شبکه یا شبکه بی سیم متصل شوند که سیگنال ها را به NVR منتقل می کند.

دوربین مداربسته سیم دار بهتر است یا بی سیم؟

دوربین مدار بسته با توجه به نوع انتخاب که آنالوگ و یا آی پی باشند، در بستر کابل کواکسیال یا کابل شبکه می تواند تصاویر را بر روی یک ضبط کننده ذخیره نماید و از آنجا به فرد و یا افرادی محدود ارسال کند. برند هایلوک نیز یکی از برندهای جدید دوربین مدار بسته است که زیر مجموعه ای از برند هایکویژن است. دوربین هایلوک در سال 2018 وارد بازار سیستم های نظارتی شده است و بزرگترین شاخصه ای که موجب محبوبیت آن شده است این است که، نسبت به قابلیت هایی که دارد قیمت بسیار پایین تری دارد. در حال حاضر داتیس بزرگترین تولیدکننده‌ی سامانه‌های نظارت تصویری در ایران است. محصولاتی را مانند دوربین مدار بسته، مانیتور صنعتی و ویدئو وال، دوربین وای فای، دستگاه ضبط تصویر، آیفون تصویری و تشخیص چهره بومی در سبد کالایی خود دارد.

در گام اول باید نوع دوربین مداربسته مشخص شود تا بتوان بازه قیمت دوربین را مشخص کرد. دوربین های AHD و دستگاه های ضبط کننده آنها، نوع پیشرفته تری از دوربین های آنالوگ هستند که، تصویر چند مگاپیکسلی بسیار با کیفیتی ارائه میدهند. تولیدکنندگان متعددی از این تکنولوژی با اهداف متعددی استفاده می کنند. در تکنولوژی آنالوگ ارتباط بین دوربین امنیتی با دستگاه ضبط کننده از طریق یک کابل کواکسیال coaxial cable برقرار می‌شود.

دوربین مداربسته اکسیس یکی دیگر از برندهای محبوب و موجود در بازار است. محصولات برند اکسیس در مکان های عمومی و مناطقی مانند فرودگاه ها، قطارها، بانک ها، فروشگاه های زنجیره ای و … برند سونی نه تنها در دوربین مداربسته بلکه در سایر لوازم الکتریکی در بازار شناخته شده است.