بررسی لپ تاپ زومیت | wikihola

با این قابلیت می‌توانید از نهایت قدرت RTX 3050 Ti استفاده کنید. خنک‌کننده دستگاه نیز به خوبی کار می‌کند و در طولانی ‌مدت عملکرد دستگاه کاهش پیدا نخواهد کرد. با توجه به سیستم خنک کننده قوی و اختصاصی لنوو که خروجی های بزرگ برای جریان هوا دارد، این لپ تاپ گرمای زیادی تولید نمی کند و داغ نمی شود.

  • من از سال‌ها قبل ایسر را با محصولات باکیفیت و خوش‌قیمت می‌شناسم.
  • امیدوارم باز هم با نظرهاتون، برای تکمیل شدن WikiHola مطالب کمک کنید.
  • در این مقاله از وبسایت پلازا قصد بررسی و معرفی لپ تاپ Lenovo IdeaPad 3 را داریم.
  • با بازاری روبرو هستیم که کار انتخاب و خرید لپ تاپ را سخت می‌کند.
بررسی لپ تاپ زومیت | wikihola

افزون بر این، کامپیوترهای شخصی معمولاً نسبت به یک لپ تاپ با همان مشخصات، قیمت کمتری دارند و همچنین قابل ارتقا هستند، در حالی که سخت افزارهای اصلی لپ تاپ مانند کارت گرافیک و پردازنده را هیچگاه نمی‌توان ارتقا داد. PCها همچنین دارای صفحه نمایش بزرگتر و صفحه کلید راحت‌تری هستند که برای کار و سرگرمی هم بسیار گزینه‌ی مطلوب‌تری محسوب می‌شوند. اگرچه لپ تاپ‌ها به دلیل قابل حمل بودن محبوبیت فزاینده‌ای دارند، اما باید توجه داشت که این محصولات برای همه مناسب نیستند.

پردازنده درون آن، اینتل Core i5 بوده و از مدل 11300H در آن استفاده می‌شود. این پردازنده دارای ۸ مگابایت کش است و سرعت خواندن و نوشتن مناسبی در آن مشاهده می‌شود. قیمت این محصول در بازار کشورمان حدود ۳۱ میلیون تومان است و با توجه به قیمت آن از کانفیگ مناسبی برخوردار است. قلب تپنده این محصول یک پردازنده Core i5 بوده و از مدل 10500H در آن استفاده شده است.

راهنمای خرید لپ تاپ

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت رایان اندیش ساینا می باشد. می تواند کنترل کامل روی فن ها، اورکلاکینگ و سایر ویژگی ها داشت تا بیشترین بهره را از قدرت سیستم و پیروزی در رقابت های گیمینگ و همچنین تسک های حرفه ای داشته باشیم. در صحنه های تاریک وجود دارد، باعث می شود که بتوانید جزئیات بیشتری را در نمایشگر لژیون پرو ۵ مشاهده کنید. کلیدهای کمانی یا جا به جایی مکان نما به صورت فول سایز طراحی شده و اندازه صفحه کلید اعداد کوچک تر شده است که این ویژگی فوق العاده ای است. استفاده از مطالب سایت فالنیک (ایران اچ پی) فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

بررسی هدفون هواوی FreeBuds 4i ؛ تعریف کارایی به قیمت

این پورت که یکی از کاربردی‌ترین پورت‌های تعبیه شده روی بدنه لپ تاپ محسوب می‌شود، در انواع مختلف وجود دارد. پورت‌های USB 3.0، USB 2.0 و انواع مختلف USB نایپ C و … شامل این دسته هستند و از سرعت انتقال مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. لپ تاپ با این صفحه نمایش اندازه بسیار کوچکی و وزن کمی دارد.

هسته تنسور (Tensor Core) در پردازنده گرافیکی چیست و چه کاربردهایی دارد؟