انواع مارک دوربین مداربسته: مارک ها و برندهای دوربین مدار بسته | arya-cctv

با این‌حال، نکته مهمی که باید به آن دقت کنید این است که بهترین مارک دوربین مداربسته چیست و کدامیک در بازار ایران فعالیت دارند. در این مقاله با چند مورد از برندهای برتر دوربین مداربسته آشنا می‌شویم. مجموعه دیجی رانو در کنار دوربین های مداربسته خارجی در راستای حمایت از تولید ملی، از بین کلیه شرکت های تولیدکننده در کشور، بهترین برند های دوربین مداربسته ایرانی را به شما مشتریان و همکاران عزیز معرفی نمود.

انواع مارک دوربین نظارتی حفاظتی مداربسته:

هدف این برند ها پر کردن بازار از محصولات خوش قیمت برای افرادی است که بودجه محدودی دارند. دوربین‌های ساخت این شرکت از این قاعده مستثنا نیستند و جز بهترین برندهای دوربین مداربسته هستند. اگر دوربین با کیفیت پایین یا امکانات ضعیف را در مکان حساسی قرار دهید، درست مثل این است که هیچ دوربینی در محل نصب نکرده‌اید، زیرا تصاویر مطلوبی دریافت نمی‌کنید.

http://66toolkit.ir

این شرکت در سال 2016 در بین 50 برند برتر دوربین مداربسته در جهان به نقل از مجله بین المللی A&S، در رتبه چهارم قرار گرفت. با توجه به این که محصولات داهوا دارای تنوع بسیار بالایی هستند، لذا مشتریان می توانند به راحتی متناسب با نیاز خود انتخاب مناسبی داشته باشند. این شرکت در سایر زمینه ها اعم از خدمات AI، IOT، Cloud و… نیز فعالیت می کند. دومین تولیدکننده مشهور در زمینه انواع دوربین مداربسته که جزو فهرست 10 برند برتر دوربین مداربسته نیز قرار دارد، برند هایلوک است. برند دیگری که تحت عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته و سیستم حفاظتی و نظارتی می باشد، برند سوئدی اکسیس نام دارد.

  • تمام برندهایی که در اینجا به شما گفته شد، از بهترین برند های دوربین مداربسته در کشور هستند که میتوانید با خیال راحت از فروشگاه های معتبر در سطح کشور خرید کنید.
  • که باعث شده خیلی از شرکت های خارجی دیگر تمایل به همکاری با ما نداشته باشند و از طرفی در زمینه ورود و تامین قطعات به کشور نیز مشکلات زیادی به وجود آمده است.
  • امروزه برندهای برتر دوربین مدار بسته اقدام به تولید و عرضه دوربین‌هایی می‌کنند که پاسخ‌گوی نیازهای کاری شرکت‌ها و کاربران خانگی است.
  • بنابراین تعجب‌آور نیست که دوربین‌های مداربسته ال جی نیز در لیست بهترین برند دوربین مداربسته قرار بگیرند.
در چند سال اخیر بازار فروش دوربین های مداربسته در ایران چندین برابر شده است.به همین خاطر پر فروش ترین برندهای دوربین مداربسته و امنیتی را به شما معرفی میکنیم. دوربین هایلوک نسبت به قابلیت هایی که دارد قیمت بسیار پایین تری دارد. اکنون با این تفاسیر و توضیحاتی که در این مقاله به آنها پرداخته شد شما میتوانید نتیجه گیری کنید و با شناخت کامل برای خریداری دوربین مداربسته یا سیستم های امنیتی و نظارتی خود بپردازید و با آگاهی تصمیم بگیرید. برخی از افراد در این مواقع کیفیت تصویر و برای برخی دیگر قیمت دوربین مداربسته و عده ای نیز برند را در اولویت قرار میدهند. دوربین های دام انواع و مدل های مختلفی دارد که میان این انبوه، مدل AHD-OR-111 که به عنوان ارزان ترین دوربین مداربسته به فروش می‌رسد؛ که در ابعادی به اندازه 10x10x15 میلیمتر و وزنی معادل 400 گرم تولید شده است. و همچنین دوربین های مدار بسته دام مجهز به سه لنز با کیفیت می‌باشد که با استفاده از آن‌ها تصاویری با کیفیت 3 مگاپیکسل ثبت می‌کند.

داهوا

در فرایند انتخاب محصول و خدمات مورد نیاز انسان همیشه چندین عامل مهم وجود دارند که تعیین کننده و تاثیر گذار بر تصمیم نهایی هستند. نرخ، کیفیت، سرعت در ارائه خدمات و برخورد و پاسخگویی مناسب و… مسلما از مهمترین عوامل برای تصمیم گیری و اقدام به تهیه برای مشتریان است. این نوع از دوربین ها به صورت مخفی در وسایل جا ساز میشوند مجله خبری دوربین مداربسته آریا و دید مخاطب مخفی هستند. این دوربین‌ها دارای کیفیت ۸ مگا پیکسل هستند و به صورت HD تصاویر را ضبط می‌کنند. اینگونه دوربین ها همزمان علاوه بر ثبت تصاویر با کیفیت قابلیت ضبط صدا محیط را نیز دارد. این شرکت که محصولاتش است به شکل گسترده در بازار ایران پیدا می‌شود دوربین‌های قدرتمندی برای سلایق مختلف در نظر گرفته است.