آشنایی با انواع دوربین مداربسته + راهنمای خرید امنیت 98

در این مقاله می خواهیم تا شما با قیمت اریا سی سی تی وی دایناتک آشنا شوید. شرکت پرند سیستم یک شرکت بسیار حرفه ای است که ارائه دهنده انواع دوربین های تخصصی با قابلیت های متنوع به شمار می رود. نظارت بر عملکرد کارمندان، کنترل و نظارت بر تردد ارباب رجوع و حفظ امنیت تجهیزات و دارایی‌های دولت از جمله دلایل نصب دوربین مداربسته اماکن دولتی است. در عصر تکنولوژی، افراد به دنبال راه‌کارهای امنیتی بهتر و کارآمدتر برای حفظ امنیت و جلوگیری از اقدامات مجرمانه هستند. دوربین‌های مداربسته در مقایسه با سایر اقدامات نظارتی و امنیتی (مانند به کارگیری نیروی انسانی)، ظرفیت عملیاتی بالا و هزینه پائین‌تری دارند.

اخیرا در انگلیس پس از مرگ ملکه الیزابت دوم دزدی بسیار زیاد شده است. که در ادامه با اقدامات دایره تشخیص هویت پلیس آگاهی و با توجه به اعلام فقدانی خانواده متوفی به پلیس آگاهی، مشخص شد که نام دختر فوت‌شده «نیکا شاکرمی» است. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است. در جعبه دوربین های لامپی معمولا ،بسته پیچ و رولپلاک و سرپیچ لامپ وجود دارد.پس از خارج کردن دوربین مد…

  • دوربین‌های مداربسته سونی نیز از محبوب‌ترین و بهترین‌های بازار جهانی و بازار ایران هستند.
  • این مورد هم یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در هنگام انتخاب و خرید دوربین مدار بسته باید در نظر داشته باشید.
  • تصاویر این دوربین ها از طریق کابل شبکه و کابل سوییچ ارسال می شوند.

وبسایت ما مسئولیتی در خصوص استفاده ناشیانه از اطلاعات منتشر شده و عواقب ناشی از آن‌ها را ندارد. امکان تصویربرداری از اماکن، وقایع و آزمایش‌هایی که شرایط مناسب برای حضور انسان در آن‌ها وجود ندارد. افزایش دقت و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های نظارت بر اماکن، مشاغل، معابر و کارهای صنعتی با استفاده از سیستم‌های نظارت ویدئویی. کاهش چشمگیر جرایم در مکان‌هایی که دارای سیستم نظارت ویدئویی هستند. در اکثر آپارتمان ها به خاطر وجود آنتن مرکزی، می‌توان از آن به‌عنوان کمکی برای انتقال تصویر بر روی تلویزیون خانه هم استفاده کرد. زیرا حتی خود دوربین‌ها هم احتمال اینکه دزدیده شوند بسیار زیاد هست.

که دوربین های مداربسته کابلی از فروش بالاییی برخوردار هستند.و روز به روز نسل جدیدی از این دوربین مداربسته را شاهد هستیم.که در بازار ایران وارد می شوند.و بخشی از این نوع بصورت ممتاژ داخل ایران تهیه می شوند. دوربین های چرخشی یا speed dome و یا ptz به کلیه دوربین های مداربسته گفته می شود که قابلیت چرخش دوربین در جای خود بوسیله کنترل کننده یا اتوماتیک فراهم شده باشد. از این دوربین ها بیشتر در مواقعی استفاده می شود که نیاز است که فرد تصاویر دوربین مداربسته را همزمان نظارت کند. از اینرو فرد می تواند با استفاده از قابلیت ptz سیستم های مداربسته ، دوربین را به هر جهت که می خواهد بچرخاند و در هر جا که می خواهد زوم کند.

مزایای استفاده از دوربین مداربسته دام :

از آنجا که استفاده از دوربین های مخفی کاملا ابتکاری می باشد می توان آنها را در هر جای ممکن جاسازی کرد. انواع پیش ساخته آنها در قاب های مختلفی مثل قاب سیستم اطفاء یا قاب زنگ ، ساعت دیواری ، پریز برق موجود است. معمولا از دوربین های مینیاتوری به عنوان دوربین های مخقی استفاده می شود. زمانی که نیاز به ارسال تصاویر و صدا بصورت بی سیم باشد این دوربین ها ضعف بزرگی از خود نشان میدهند. اگر قرار باشد تصاویر به همان صورت آنالوگ انتقال یابند باید از محدوده فرکانس امواج آنالوگ استفاده شود و این مسئله کیفیت تصویر را بیش از پیش تحت تاثیر امواج نویز و تداخلی قرار می دهد.

اگر در شب دچار پرخوری می‌شوید بخوانید

دوربین های مدار بسته قدیمی را می توان با یک ضبط کننده جدید TVI و دوربین های جایگزین برای لذت بردن از فیلم با کیفیت بالا نسبت به اتصالات کابل کواکس موجود یا همان استفاده کرد. دوربین مداربسته گوشی این امکان را می دهد تا بتوانید دوربین مداربسته خود را با گوشی هوشمند از راه دور کنترل کنید. گوشی های هوشمند امروزی قابلیت های فراوانی را می توانند برای کاربران خود فراهم کنند. یکی از این قابلیت ها، امکان کنترل سایر دستگاه ها با استفاده از گوشی می باشد. دستگاه قابل کنترل با استفاده از دستگاه موبایل می تواند یک تلویزیون هوشمند، اتومبیل، دوربین مدار بسته و یا حتی کلیه کنترلرهای یک خانه هوشمند باشد. حتی با استفاده از یک دستگاه موبایل، می توان یک دستگاه موبایل دیگر را نیز کنترل نمود.

قیمت و خرید پکیج دوربین مدار بسته علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما، این اطمینان را به مشتری می‌دهد که تمام اقلام مورد نیاز برای نصب دوربین مدار بسته هماهنگ بوده و عملکرد صحیحی خواهند داشت. دوربین مدار بسته، در لغت به معنای تلویزیون مدار بسته است که به اختصار به آن cctv اطلاق می شود. دوربین مدار بسته، معمولاً با عنوان سیستم نظارت تصویری نیز شناخته می شود و هدف از بکارگیری آن، ثبت تخلفات ترافیکی و پیگیری و شناسایی فعالیت های مجرمانه می باشد. ارسال تصاویر توسط دوربین مدار بسته به یک یا چند محل صورت می گیرد و این دوربین ها در محل خود ثابت هستند. دوربین مدار بسته وظیفه دریافت نور و تبدیل آن به سیگنال ویدیویی را بر عهده دارد. به طور کلی این دوربین ها به یک دستگاه پردازش و ضبط تصویر متصل می شوند.