خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت با بالاترین کیفیت | arya-cctv

اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم باید بگوییم یکی از مهمترین فاکتورها رزولوشن تصویر است. امروزه، برندهای معتبر در روند تولید محصولاتشان از لنزهای با کیفیت استفاده می کنند تا تصاویری با وضوح بالا ثبت کنند. هر چقدر تصاویر کیفیت بالایی داشته باشند و جزییات محیط را بهتر نشان دهند، به همان اندازه بیشتر می توان به آن تصاویر استناد کرد. دستگاه ان وی آر 8 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 8 عدد دوربین تحت شبکه را دارد. جهت ذخیره تصاویر بر روی ان وی آر باید هارد دیسک در تعداد و ظرفیت معین نصب شود. در این مطلب قصد داریم تفاوت رزولوشن تصویر 1080P و 1080N در دوربین های مدار بسته را بیان نماییم.

  • نصب دوربین های نظارتی می تواند تا حدودی الزام کارمندان در جهت اجرای قوانین کاری شرکت ها را افزایش دهد.
  • تصور کنید یک پکیج دوربین مدار بسته به همراه DVR با کیفیت 5 مگاپیکسل خریداری نموده اید.
  • در محصولات اخیر اکثر دوربین ها دارای لنز فیکس با فاصله کانونی 3.6 و 4 میلی متری می باشند.
  • همانطور که میدانید این برند از جمله برندهای اولیه است که تولید دوربین های مدار بسته را آغاز کرد.
  • همان طور که ذکر شد ساختار مستطیلی LED ها در فناوری EXIR باعث پوشش دهی کامل و مناسب روشنایی در تمامی تصویر خواهد شد.
  • صرف نظر از قابلیتهای مختلفی که هر دوربینی میتواند داشته باشد مانند قابلیت دید در شب و یا نوع لنز آن یا نوع امواج مرتبط با آن به تمام دوربین‌هایی که شکل گنبدی دارند دوربین مدار بسته دام گفته می‌شود.

اقدام به ارائه تکنولوژی جدید جهت دید در شب بصورت رنگی نموده اند .دوربین های مداربسته ی که از این تکنولوژی بهره می برند را اصطلاحا استارلایت می نامند. دوربین مداربسته آی پی تحت شبکه در دو نوع بی سیم و با سیم تولید می شود و دارای کیفیت تصویر بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ هستند و قاعدتا مجله خبری دوربین مداربسته آریا تحت شبکه از قیمت دوربین مداربسته آنالوگ بالاتر است. اتصال این دوربین ها از طریق کابل شبکه می باشد و در برخی مدل های این دوربین ها امکان انتقال همزمان صدا و تصویر وجود دارد. تصاویر دوربین های مداربسته آی پی را می توانید در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت به صورت زنده مشاهده کنید.

دوربین دام 4 مگاپیکسل داهوا DAHUA HDW 1400EMP-A

از لحاظ فنی توصیه می‌شود از هارد دیسک‌ های نظارتی استفاده شود، زیرا این هارد ها به‌صورتی طراحی شده‌اند که می‌توان 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته از آنها استفاده کرد و لذا می‌توانند از عهده برنامه‌های ضبط طولانی مدت برآیند. نوع دیگری از کابل کواکسیال، RG6 است که عایقی ضخیم تر از RG59 دارد و برای انتقال پهنای باند بالاتر مانند اینترنت مناسب تر است. بنابراین توصیه می شود برای سیستم های نظارت تصویر از این کابل استفاده نشود. بعلاوه دوربین مینی بولت نیز یک دوربین حرفه ای به حساب می آید و به دلیل شکل ظاهری کوچکش می تواند به طور نامحسوس در فضای داخلی و خارجی نصب شود و کمتر در معرض دید باشد. 5- جریان برق مورد نیاز برای شروع به کار هارد کامپیوتری 3.2 آمپر تا 8 آمپر است، در حالیکه میزان مورد نیاز برای هارد نظارتی فقط 2 آمپر میباشد. با وجود LED های IR که به صورت جداگانه در ساختار دوربین های EXIR تعبیه شده اند باعث می شود که انعکاس نور IR با لنز دوربین تداخل تداخل نداشته باشد.

فیلتر براساس قیمت :

با استفاده از تکنولوژی هایی که در این قرن در اختیار انسان قرار گرفته اند، به راحتی می توانیم امنیت را در محیط اطراف خود برقرار سازیم. دوربین مدار بسته یکی از محصولاتی است که می تواند از محیط اطراف ما محافظت کند و حتی زمانی که در آن محیط حضورن داریم، می توانیم امنیت را در محیط برقرار سازیم. امروزه، سوالات زیادی در مورد این دوربین ها پرسیده می شود که یکی از این سوالات مرتبط با دسته بندی دوربین مدار بسته به لحاظ ظاهر است. شاید این سوال برای شما پیش بیاید مهمترین فاکتور در فروش دوربین مدار بسته چیست.

دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا مدل IPC-HFW4431T

نحوه ضبط تصاویر دوربین های امنیتی و نظارتی روی هاردقدم بعدی این است که باید به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه DVR دی وی آر قرار است به چه صورتی تصاویر دوربین مداربسته را روی هارد ذخیره نماید. هایک ویژن و داهوا به عنوان پرفروش ترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته همواره محصولات خود را با کیفیت و تنوع بالا تولید می کنند. دوربین hdtvi، دوربین استارلایت و دوربین colorvu از جمله دوربین های مداربسته شرکت هایک ویژن با تکنولوژی های خاص است. پس از آن به راحتی می توانید با توجه به انتظاراتی که دارید و بر اساس هزینه ای که در نظر گرفته اید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. نصب دوربین مداربسته در فضای داخلی ساختمان از نظر اخلاقی و قانونی زمانی مجاز است که همه اعضای خانواده از وجود دوربین مداربسته در خانه اطلاع داشته باشند. به افراد متفرقه و مهمانانی که به آن خانه می آیند نیز باید اطلاع رسانی شود تا آن ها بدانند که توسط دوربین مدار بسته، تحت نظارت قرار گرفته اند.

http://66toolkit.ir