صحنه های زورگیری وحشیانه در مقابل دوربین های مداربسته + فیلم ساناپرس

زیرا می‌دانند که در صورت بروز حادثه، پلیس می‌تواند از تصاویر دوربین‌های مداربسته استفاده کرده و مجرم را شناسایی کند. با داشتن جزئیات دقیق و بیشتر می‌توانید دقیقا همان چیزی را ببینید که اتفاق می‌افتد. لنزی که قابلیت بزرگنمایی دارد می‌تواند اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهد زیرا با این قابلیت می‌تواند نور را برای رسیدن به سنسور تنظیم کند و تصاویر واضح‌تری را بعد از بزرگنمایی تحویل دهد. این دوربین که نام کامل آن PTZ Pan Tilt & Zoom Cameras است به شما امکان می‌دهد کنترل کاملی روی تصاویر و ویدئوهای ضبط‌شده داشته باشید.

بعد از خرید یک دوربین یا پکیج اریا سی سی تی وی شما قطعا نیاز به نصب دوربین مدار بسته دارید که به صورت تخصصی توسط کارشناسان مربوط انجام می شود. ولی در ادامه توضیحی مختصر از سه مدل نصب دوربین ارائه می دهیم تا با آن کمی آشنا شوید. این تکنولوژی جدید با نام انگلیسی High Definition Composite Video Interface شناخته شده است که نوع جدیدی از دوربین های مداربسته می باشد. در این دوربین ها بدون اینکه نیاز باشد مجددا کابل کشی انجام شود سیستم آنالوگ روی سیستم HD منتقل می شود. کابل کشی در این سیستم منحصر به فرد که در دوربین های داهوا وجود دارد با استفاده از کابل کواکسیال انجام می شود.

  • یا بصورت کلی تر دوربین های مداربسته به کلیه دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت بوده و تصاویر ضبط شده را به یک یا چند محل ارسال می کنند.
  • ایراد این قابلیت داشتن تصاویری تار و بلور شده از اجسام خواهد بود که در حین کاهش نویز تصویر صورت می گیرد.
  • قبلنا ما دوربین داهول داشتیم ولی این دوربینی که شما به ما دادید فوق العاده بوده.
  • کیفیت تصویر این دوربین مداربسته تحت شبکه بسیار بالاست و جنس بسیار مطلوبی است.

زیرا انکدر یا رمزکننده با مشاهده نویزهای تصویر بعنوان اجسام متحرک سعی می نماید آنها را نیز در رمزنگاری و فشرده سازی در نظر بگیرد. پس از آن دو تصویر به دست اماده از این دو حسگر با هم ترکیب میشوند و تصویر نهایی را تولید میکنند که نور مناسبی هم در نقاط هم نور و هم در نقاط پر نور دارد. وجود منبع نور باعث خواهد شد دیافراگم دوربین بسته شود و قسمت های کم نور تر به صورت کاملا تاریک به نمایش در خواهند امد. WDR یا دامنه دینامیکی بالا در مورد دوربین هایی مورد استفاده قرار میگیرد که بازه دینامیکی بیشتری از دوربین های عادی دارند. ۹- تنها شرکتی هستیم که به سرتاسر ایران خدمات ارائه میدهیم و محدودیتی در این زمینه نداریم. ۳- شرکت الکامپ تنها شرکتی می باشد که دارای تیم تخصصی و فنی نصب بوده که بصورت استخدام ثابت در این شرکت فعالیت می نمایند.

ما در ادامه راهنمای کاملی را در اختیارتان قرار داده و به شما کمک می کنیم تا از میان برند ها و انواع مختلف دوربین مدار بسته بهترین انتخاب را داشته باشید. طبق آمار پلیس آگاهی بسیاری از سارقین زمانی که متوجه مجهز بودن فروشگاه به دوربین مداربسته می شوند از تصمیم خود جهت ارتکاب سرقت منصرف می گردند زیرا نصب دوربین مداربسته در یک فروشگاه به منزله شناسایی شدن مجرمین در هنگام وقوع سرقت می باشد. پس عقلانی است که به سراغ فروشگاه یا شرکتی بروند که فاقد دوربین مداربسته باشد. دوربین های مداربسته فروشگاهی در اولین گام به عنوان یک نگهبان هوشیار برای کسب و کار شما هستند. با نصب دوربین مداربسته بیسیم بدون نیاز به اتصال هیچ کابلی، با امواج اینترنت می توانید به صورت آنلاین محیط کار یا محل زندگی خود را زیر نظر داشته باشید.

دوربین مداربسته بولت IP برایتون 5 مگاپیکسل 74650C29WD-AI

دوربین مداربسته وای فای قابلیت اتصال به اینترنت wifi را دارد و از طریق اینترنت وای فای و یک نرم افزار وخصوص که روی موبایل هم نصب می شود، تصویر محیط را برای شما روی ارسال می کند. توجه کنید که هنگام قطع برق و اینترنت وای فای به هر دلیلی، نظارت محیط مورد نظر مختل خواهد شد. آموزشگاه فن آموزان برگزار کننده دوره های آموزشی از جمله آموزش نصب دوربین مدار بسته می باشد . برخی دیگر از دوره های در حال برگزاری در موسسه فن آموزان شامل آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لوازم خانگی ، آموزش سیم پیچی موتور ، آموزش plc و … می باشد برای اطلاع از لیست تمامی دوره ها به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل HFW1200TP

کلمه دام به معنای گنبد است و علت نامگذاری این دوربین نیز برگرفته از شکل بدنه دایره ای یا گنبدی آن است. دوربین مداربسته دام بسیار پرکاربرد است و چه در فضاهای داخلی و چه فضاهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین دوربین های مدار بسته نظارت تصویری موجب صرفه جویی در هزینه ها و پول شما خواهند شد و حتی به بهبود استراتژی های تجارت شما یاری می‌رسانند. سرقت، خسارت های مالی و پرونده های ناعادلانه، همگی می‌توانند میلیون ها یا میلیاردها تومان هزینه به بار آورند و باعث اختلافات عمده ای شوند. بنابراین با توجه به نوع کسب و کار شما همه این عوامل در هنگام تعیین بودجه جهت انتخاب سیستم نظارت تصویری و امنیتی بسیار مهم است. شما می توانید انواع دوربین مداربسته را بر حسب موقعیت مکانی خریداری و نصب کنید.

یکی از مهم ترین نکات در خرید دوربین مداربسته، قیمت این محصولات است. اگه بخواهیم انواع دوربین های مداربسته را از ارزان به گران تقسیم بندی کنیم به این صورت هستند. زمانی که شما تصمیم به خرید دوربین مداربسته می گیرید باید قبل از خرید بدانید مناسب ترین بستر برای شرایط محیط شما چه نوع بستری است. در این مقاله منظور از بستر دوربین های مداربسته، نوع کابل برای اتصال اجزا در سیستم دوربین مداربسته است مثلا می توانیم از بستر کابل های کواکسیال استفاده کنیم یا کابل های شبکه. با کمک این دستگاه امکان ضبط، پخش و انتقال تصاویر برای شما فراهم می شود.

قابلیت و تکنولوژی های دوربینهای مداربسته

دوربین های تحت شبکه نسبت به دوربین های آنالوگ از تکنولوژی به روزتری برای ضبط و انتقال تصاویر برخوردارند. این دوربین ها برای پروژه هایی که باید در آنها از تعداد بالایی دوربین استفاده شود؛ مثل سازمان ها، ادارجات دولتی و مراکز خرید، گزینه بهتری نسبت به دوربین های آنالوگ هستند. لازم است اینجا نکته ای را به شما عزیزان بیان نمایم و آن اینکه امروزه تقریبا 99 درصد دوربینهای مداربسته دارای قابلیت دید در شب هستند. پک دوربین مداربسته تمامی آنچه شما برای نصب و راه اندازی دوربین ها نیاز دارید را در اختیار شما قرار میدهد. برند لوکی یکی از قوی ترین و جدیدترین برندهای دوربین های مداربسته در سطح جهان است.

مثلا می‌توانید تعیین کنید که وقتی دوربین امنیتی، حرکتی را تشخیص داد، لامپ هوشمند روشن شود. با اینکه قابلیت‌های هر دستگاه با دستگاه دیگر متفاوت است، اما همه‌ی دوربین‌های مداربسته خانگی به شما این امکان را می‌دهند که از طریق پخش زنده یا ویدئوی ضبط شده، بفهمید که خانه‌ی شما در چه وضعیتی به سر می‌برد. برخی از آن‌ها مجهز به زنگ هشدار هستند یا می‌توانند هنگامی که متوجه اتفاقی شدند، به شما اعلان (نوتیفیکیشن) ارسال کنند. بعضی دیگر انتقال صدای دوطرفه دارند، برخی برای نظارت بر کودک طراحی شده‌اند و بعضی از آن‌ها حتی کار هاب‌های اتوماسیون خانگی را به بهترین نحو انجام می‌دهند. تصویر زیر نگاه کنید تا توجه داشته باشید که چگونه این نوع دوربین از شباهت هایی با گنبد دارد ، با این حال ، کاملاً همان مدل نیست.