لیست قیمت دوربین و دستگاه Ahd سیماران | arya-cctv

به عنوان مثال اولیای یک کودک می توانند زمانی که فرزندشان در داخل مهد کودک می باشد از طریق دوربین های امنیتی و نظارتی کنترل نمایند. و کاربر باید هارد را جداگانه با توجه به نوع نیاز تهیه و در داخل دستگاه DVR قرار دهد. درباره دوربین های نظارتی و انواع آن در قسمت های قبل به صورت کامل توضیح دادیم. دوربین های دید در شب رنگی در ابتدای امر در قالب دوربین دید در شب رنگی starlight ظهور پیدا کردند.

  • این نور مادون قرمز توسط چشم انسان قابل رویت نیست و فقط توسط دوربین قابل تشخیص است.
  • اگر منبع تغذیه مرکزی به هر دلیل قطع گردد، تمامی دوربین ها از کار می افتند.
  • هوش مصنوعی یکی از تکنولوژی هایی است که در ساخت این دوربین ها به کار می رود و همین امر سبب شده است امروزه استفاده از دوربین های مدار بسته مد نظر قرار گیرد.
  • 6- پردازش اطلاعات در سیستم نظارتی به صورت بی وقفه و دائمی صورت میگیرد، برای وقوع این امر هارد باید بتواند بین خواندن و نوشتن متناوبا عمل کند.

از مکان های مهم در هر ساختمان از جمله ساختمان های اداری درب ورودی است. چرا که مسیر ترددهاست و نصب دوربین مداربسته برای نظارت و کنترل روی رفت و آمدهای اداره، شرکت و… ضروری است. علاوه بر درب ورودی، ناحیه ای از ورودی به سالن اصلی مجتمع نیز مکان مناسبی برای نصب دوربین اداری است.

دوربین کوچک شارژی Tuya smart s2

رایج ترین دوربین مداربسته مخفی، دوربین پین هول است که با نام های دوربین مداربسته مینیاتوری یا سوزنی نیز شناخته می شود. این دوربین در ابعاد بسیار کوچک حدود 3 در 3 سانتی متر و در مکان هایی که با کاربری خاص که نیاز به ثبت تصاویر به صورت مخفی یا نامحسوس وجود دارد، نصب می شود. دوربین های دام طراحی ساده‌ای دارند و بیشتر برای نظارت سالن های انتظار و بخش های پذیرش، راه‌روها، فضای باز ادارات، انبارها، محوطه‌های پارکینگ و فضاهای داخلی مناسب هستند. لنز دودی دوربین های مدار بسته دام باعث می‌شود که مجرمان در تشخیص اینکه در مسیر لنز هستند یا نه به دردسر بیفتند.

دوربین مداربسته بولت مدل OR-108

معمولا این دوربین زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که می خواهند از محیط به صورت نامحسوس فیلم تهیه کنند. یکی دیگر از انواع دسته بندی دوربین مدار بسته به لحاظ ظاهر دوربین باکس یا دوربین صنعتی است. این دوربین ساختار مستطیل شکلی دارد و همین امر سبب شده است به آن دوربین باکس بگویند. معمولا از این دوربین زمانی استفاده می شود که می خواهند در یک محیط بسته تصویر تهیه کنند. این دوربین به گونه ای طراحی شده است که قابلیت خروج لنز را دارد و افراد می توانند لنز مورد نیاز خود را بر روی این دوربین تعبیه کنند.

دوربین مداربسته HDCVI داهوا Dahua HAC-B1A41P

یکی دیگر از مواردی که در زمان صحبت در مورد انواع دوربین مداربسته و خصوصیات آن ها مطرح می شود نوع دوربین هاست. بهتر است بدانید این دوربین ها به دو صورت دوربین های آنالوگ و دوربین های تحت شبکه تولید می شوند. منظور از دوربین مدار بسته آنالوگ دوربینی است که برای نصب نیاز به کابل و سیم کشی دارد و تا زمانی که سیم کشی این دوربین ها به درستی مجله خبری دوربین مداربسته آریا صورت نگیرد هرگز نمی توان از آنها استفاده کرد. به همین دلیل، زیرساخت نصب دوربین مدار بسته آنالوگ باید فراهم شود تا بتوان از آن در محیط های مورد نظر استفاده کرد. برای انتخاب یک دوربین مدار بسته حرفه ای المان های مختلفی وجود دارد که هرکدام ممکن است مورد انتظار شما باشد به طور مثال ممکن است شما به دنبال کوچکترین دوربین مدار بسته باشید.

http://66toolkit.ir