فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری 1403 ، با اقساط بلند مدت | car

فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری 1403 ، با اقساط بلند مدت | car

جهت اخذ وام فوری با چک صیادی 80 میلیونی یا همون وام خرید کالا کلیک نمایید. در بین محصولات فونیکس، تیگو ۸ پرومکس به‌عنوان لوکس‌ترین خودرو ایران نیز در لیست فروش قرار دارد. تعداد اقساط در زمان قرارداد و با توجه به نوع خودرو و انتخاب طرح توسط متقاضی مشخص خواهد گردید. کارت و پلاک خودرو به نام مشتری و بخشی از سند خودرو (با توجه به میزان تسهیلات) تا پایان قرارداد به نام اتوخسروانی خواهد بود. تست رانندگی ضمن این‌که نوع سواری خودرو را مشخص می‌کند، بسیاری از ایرادات خودرو را که حتی با استفاده از دستگاه دیاگ قابل تشخیص نیستند را نیز نمایان می‌سازد. مدارک ارائه شده می‌بایست به نام شخصی باشد که چک صیادی ارائه میدهد.

  • جهت کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی در حوزۀ نحوۀ ارائه خدمات خرید اقساطی خودرو و فروش اقساطی خودرو های داخلی می توانید با واحد فروش اقساطی ماشین دنیای خودرو تماس بگیرید.
  • ” از صفر تا صد با خودرو شاپ ” خرید خودرو اقساطی, خودرو اقساطی پیش پرداخت همزمان با تحویل خودرو و کافیست فقط قصد خرید و شرایط ذیل را دارا باشید با شتابی بینظیر خودرو را به دست شما میرسانیم.
  • البته این نکته در قرارداد ذکر می­شود و بسته به فروشنده متفاوت است.
  • اما به طور کلی از مهم­ترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو می­توان به تحویل فوری اشاره کرد.

البته توافق بر سر این مسئله بسته به نظر فروشندگان مختلف، متفاوت است. مدت زمان پرداخت اقساط بسته به شرکت فروشنده متفاوت است بنابراین تعداد اقساط در قرارداد ذکر می­شود. شایان ذکر است که در سایت کیان خودرو خریدار می­تواند مهلت پرداخت اقساط را از 12 ماه تا 36 ماه، خود تعیین نماید. موارد مذکور اصلی­ ترین مدارک مورد نیاز برای ثبت نام خودرو اقساطی هستند. البته بنابه به نظر فروشنده ممکن است مدارک دیگری نیز لازم باشند که در زمان عقد قرارداد ذکر می­شوند. اول از همه باید بدانید که در اغلب موارد پس از خرید یک کالای قسطی، مجموع مبلغی که شما در طول اقساط می­پردازید، بیشتر از قیمت اصلی محصول است.

پژو پارس tu5

به این صورت که ابتدا مبلغی را به عنوان ودیعه از خریدار دریافت نموده و مابقی آن را به صورت اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه از فرد خریدار دریافت می کند. تعداد بالای قسط هایی که این شرکت برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است، باعث شده است تا تعداد مشتریان این شرکت افزایش قابل توجهی داشته باشند. لذا برای خرید خودرو های سری ام وی ام، بایستی در ابتدا حداقل ۴۰ درصد از مبلغ نهایی ماشین به صورت ودیعه پرداخت شود و مابقی آن در قالب اقساط بلند مدت پرداخت خواهند شد. سودی که در شرایط فروش قسطی روی قسط ها اضافه می شود، ۲۱ درصد می باشد. معمولا و در بیشتر موارد، پس از ثبت نام برای خرید خودرو از شرکت مدیران خودرو و واریز ودیعه و تهیه مدارک مورد نیاز برای خرید خودرو، طی ۳۰ روز کاری اتومبیل به دست خریدار خواهد رسید و معمولا مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت. اگرچه شرکت ایران خودرو هنوز فکری به حال راحتی مشتریان خود و راه‌اندازی سیستم اقساطی برای خرید اتومبیل‌ها ارائه نداده است، اما فروشندگان معتبری وجود دارند که این خلا را پر کرده‌اند.

فروش اقساطی وانت شوکا

شرایط در نظر گرفته شده برای خرید اقساطی خودرو با تحویل فوری در مجموعه دنیای خودرو بسیار منعطف بوده و افرادی که قصد خرید اقساطی ماشین را دارند می توانند با توجه به شرایطی که دارند و شرایط ارائه شده تصمیم بگیرند. اما سوالی که هر خریداری می­پرسد، این است که بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو چیست؟ فروشندگان مختلف شرایط گوناگونی را در ازای فروش خودرو اقساطی به مشتری ارائه می­دهند. بنابراین بهتر است هر خریدار قبل از اقدام به خرید درباره شرکت­ ها و نمایندگی­ های مختلف تحقیق نماید.

بسیاری بر این باورند که خرید اقساطی خودرو اگر غیر از شرکت سازنده انجام شود، ریسک بزرگی است. از سوی دیگر امکان فروش اقساطی خودرو بدون پرداخت پیش قسط از شرکت های خودرو سازی وجود ندارد. زیرا طبق شرایط و ضوابط مرکز فروش این کارخانه ها قسمت قابل توجهی از قیمت کل خودرو در ابتدا از متقاضیان دریافت می شود. به غیر از موارد ذکر شده سایا خودرو طرح‌های فروش اقساطی سمند سورن، فروش تارا اقساطی و فروش اقساطی سوزوکی ویتارا را نیز آغاز کرده است. بنابراین دلباخته هر کدام از موارد یاد شده که هستید و قصد خرید قسطی محصولات ایران خودرو را دارید، زمان را از دست ندهید.