اتریوم به یک زیرساخت جدید بلاک چین ارتقا یافت. این برای بازار کریپتو چه معنایی دارد؟

ادغام خبر خوبی برای سرمایه گذاران آینده نگر در حوزه ارزهای دیجیتال است که به دلیل تأثیر کریپتو بر محیط زیست دچار سردی شده اند. این خبر خوبی برای سرمایه گذاران فعلی نیز است، زیرا ادغام هیچ تاثیری بر دارایی های جاری ندارد.

این فرآیند تراوات انرژی مصرف می کند و مگاتون دی اکسید کربن را در محیط منتشر می کند. تخمین زده می شود که استخراج بیت کوین برای تامین انرژی یک کشور کوچک به همان میزان انرژی نیاز داردبر اساس شاخص مصرف انرژی بیت کوین دیجیت کانومیست، حدود 130 تراوات ساعت است.

هفته گذشته، غول ارز دیجیتال اتریوم به نقطه عطف مورد انتظار دست یافت و زیرساخت فناوری خود را به یک نرم افزار سازگار با محیط زیست تغییر داد. زیرساخت جدید به نام Merge، کاهش 99 درصدی مصرف انرژی اتریوم. علیرغم اینکه یک تغییر بسیار مورد انتظار در بازار کریپتو است، اما خطرات خود را دارد.

درست قبل از اینکه ادغام اتفاق بیفتد، اتریوم شاهد افزایش قیمت بود زیرا سرمایه گذاران و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال مطمئن بودند که زیرساخت جدید اتریوم دست برتر را برای پیشی گرفتن از بیت کوین فراهم می کند. هیاهوی پیرامون ادغام سرمایه گذاران را امیدوار کرد که قیمت تمام کوین های کریپتو افزایش یابد رونق بازار درگیر

این ادعا به این معنی است که قرار دادن سکه ها در یک سیستم اثبات سهام باید شامل محافظت از سرمایه گذار باشد که برای تراکنش های بلاک چین مناسب نیست. در نتیجه، اتریوم ۱۱ درصد و بیت کوین ۸ درصد کاهش یافت.

تجارت کریپتو ممکن است بلیط یک طرفه برای رسیدن به وضعیت میلیونر نباشد، همانطور که قبلاً آماده بود – حداقل در حال حاضر.


منبع: https://www.zdnet.com/finance/ethereum-upgraded-to-a-new-blockchain-infrastructure-what-does-that-mean-for-the-crypto-market/#ftag=RSSbaffb68

ادغام برای بازار کریپتو چه معنایی دارد؟

به طور کلی، بازار کریپتو بسیار کمتر از آن سقوط کرد بالاترین رکورد تاریخ 2.9 تریلیون دلار در سال 2021 تا کمتر از 1 تریلیون دلار در نیمه اول سال 2022. کارشناسان بازار کریپتو تاکید می‌کنند که این افت نتیجه تغییرات در شرایط اقتصادی ایالات متحده، افزایش تورم است و اکنون، SEC نگرانی‌هایی را در مورد قانونی بودن معاملات کریپتو پس از ادغام افزایش داده است.

بلاک چین تماماً در مورد تمرکززدایی است، به این معنی که دولت باید تا حد امکان کمتر درگیر باشد یا اصلاً دخالت نکند. اما گری جنسلر، رئیس SEC به این نتیجه رسید که تراکنش‌های اثبات سهام به این معنی است که توکن‌ها را می‌توان اوراق بهادار در نظر گرفت نه ارز.

دیدن: انتظار نداشته باشید که امسال از بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری درآمد کسب کنید

اتریوم چه چیزی را تغییر داد؟

اما این اتفاق نیفتاد. اتریوم و بقیه بازار کریپتو نیز سقوط کردند.

ادغام یک شاهکار تکنولوژیک چشمگیر و یک پیروزی برای آغوشگرهای درخت بود. با این حال، تغییرات جزئی در کلام و تغییرات عمده در زیرساخت اتریوم معنای سرمایه گذاری در رمزارز را تغییر می دهد.

جنسلر اشاره کرد که هر ارز دیجیتال، نه فقط اتریوم، که از زیرساخت اثبات سهام استفاده می‌کند، می‌تواند به عنوان یک امنیت واجد شرایط باشد و می‌تواند آزمون هاوی را پشت سر بگذارد. تست هاوی یک تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده است که تعیین می کند آیا یک تراکنش یک “قرارداد سرمایه گذاری” است یا خیر و متعاقباً نیاز به مقررات دولتی دارد، چیزی که سرمایه گذاران رمزارز مانند طاعون از آن اجتناب می کنند.

اعتبار سنجی ها تراکنش های تازه تایید شده را به یک بلوک مشترک اضافه می کنند و گروهی از تایید کنندگان رای می دهند و موافقت می کنند که تراکنش قانونی است. هنگامی که این اتفاق می افتد، بلوک بسته می شود و اعتبار سنجی ها سکه های بیشتری را در ازای دریافت خواهند کرد.

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، دیدگاه‌هایی مبنی بر تغییر لایه اجماع اتریوم به یک سیستم اثبات سهام داشت. در اوایل سال 2014، یک سال پس از ایجاد اتریوم. زیرساخت جدید کاهش قابل توجهی در مصرف انرژی اتریوم ایجاد می کند، در میان نگرانی ها و انتقادات فزاینده مقامات ایالات متحده و حامیان محیط زیست از تأثیر استخراج ارز دیجیتال بر محیط زیست.

با این حال، برای استخراج سکه‌های جدید، تراکنش‌های اثبات کار به رایانه‌هایی نیاز داشتند تا با یکدیگر برای حل مسائل پیچیده ریاضی رقابت کنند. بیت کوین همچنین از سیستم های اثبات کار برای اعتبارسنجی سکه های جدید استفاده می کند.

shutterstock-1854624547.jpg

insta_photos

دیدن: Crypto Coach: چگونه در زمستان کریپتو گرم بمانیم

شبکه اصلی فناوری بلاک چین است که وظیفه انتقال ارز دیجیتال از فرستنده به گیرنده را بر عهده دارد. از زمان شروع اتریوم، از مکانیسم‌های اثبات کار برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها و استخراج سکه‌های جدید استفاده می‌کرد.

گنسلر هفته گذشته در برابر یک کمیته بانکداری، مسکن و امور شهری مجلس سنا سخنرانی کرد و به خبرنگاران گفت: “از دیدگاه سکه … این نشانه دیگری است که بر اساس آزمون هاوی، عموم سرمایه گذاران سود را بر اساس تلاش های دیگران پیش بینی می کنند.” مجله ی وال استریت.

ادغام چیست؟

برخلاف عقاید بلاک چین، شبکه‌های اثبات سهام و سرمایه‌گذاران رمزارز ممکن است مجبور شوند پیاده‌رو را با چرخ سوم – دولت ایالات متحده – به اشتراک بگذارند. پس از ادغام، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده چین و چروک جدیدی را در طرح به منظور پذیرش زیرساخت اثبات سهام معرفی کرد.

مکانیسم‌های اثبات سهام با الزام دارندگان رمزارز به استفاده از سکه‌های اتر خود به عنوان وثیقه برای اعتبارسنجی سکه‌های جدید، تراکنش‌های بلوک را ایمن می‌کنند. بنابراین، برای اتریوم، دوران ماینرهای کریپتو و در حال حاضر اعتبار سنجی ارزهای دیجیتال گذشته است.

تفاوت عمده بین ماینینگ و اعتبارسنجی این است که دارندگان کریپتو برای سهم خود در یک شبکه اثبات سهام پاداش دریافت می کنند، در مقایسه با پاداش برای قدرت رایانه در یک شبکه اثبات کار.

قبل از اینکه در مورد Merge صحبت کنیم، بیایید به آنچه در شبکه اصلی اتریوم تغییر کرده است بپردازیم.

ادغام به ادغام شبکه اصلی اتریوم با یک بلاک چین مجزا، کارآمدتر و سازگار با محیط زیست برای ایجاد یک زنجیره اشاره دارد. بلاک چین اتریوم بخش عمده ای از بازار ارزهای دیجیتال از جمله NFT ها را تامین می کند.