قیمت دوربین مداربسته نصب دوربین مداربسته سام گارد سیستم

دوربین های حرارتی انتخابی ایده آل برای جلوگیری از وقوع حوادثی همچون آتش سوزی، بیش از حد گرم شدن تجهیزات، آسیب های ناشی از انجماد، و بسیاری از عوامل مخرب دیگر می باشند. دوربین مداربسته هم باید دارای مدل های مختلف با مشصات مختلف باشد تا بتواند در تمامی مکان ها با شرایط مختلف کاربرد داشته باشد. به خاطر دارید که در گذشته دوربین مداربسته ویدیوهایی با کیفیت بسیار پایین ارائه می‌داد و در مدت زمان خیلی کم حافظه‌اش به اتمام می‌رسید؟ … دوربین‌های گلوله ای دارای شکل مستطیلی و استوانه ای هستند و برای استفاده در فضای باز بسیار کاربردی است و به طور خاص برای ارائه در در فواصل طولانی است. این دوربین ها در داخل محافظ قابل نصب بوده و در برابر گرد و غبار، خاک و رطوبت محافظت می‌شوند.

از طرف دیگر ، بهترین نوع فیلم را به شما نشان خواهد داد که وضوح آن بسیار عالی است. همچنین لازم است در نظر بگیرید که چند دوربین برای مشاغل خود نصب می کنید و تعداد اتاقهایی که باید تحت نظارت قرار گیرند. اگر این تصور را دارید که به ده ها مانیتور نیاز دارید ، ممکن است بیش از حد باشد. تنها توجیه چنین مجموعه ای این است که شما در صورت استفاده از یک مرکز بزرگ یا محوطه بزرگ و نیاز به تماشای هر گوشه و کنار از تعداد زیادی دوربین مدار بسته استفاده کنید. سه تا پنج صفحه نمایش نقطه شروع خوبی است و شما می توانید از آنجا بر اساس نیاز خود به بالا یا پایین هر مکان دسترسی داشته باشید. این دوربین مداربسته لامپی هم به عنوان دوربین نظارتی هم به عنوان دوربین مداربسته امنیتی کاربرد دارد.

  • در مورد چیزی که دوربین را برای آن اتتخاب و خریداری کرده اید، فکر کنید.
  • قابلیت HLC یا جبران کننده نوری ویژگی ای است که باعث می‌شود تصاویر دریافتی دوربین مداربسته توسط نورهای شدید در صحنه مانند نور چراغ های جلوی خودروها تخریب نشود.
  • مراحل نصب و پیاده سازی کاملاً اصولی و مطابق با نیازهای شما انجام می‌شود.
  • دقیقا مانند چشم انسان، تصویری را که برای مرکز کنترل ارسال می شود ثبت می کنند.
  • در حال حاضر داتیس بزرگترین تولیدکننده‌ی سامانه‌های نظارت تصویری در ایران است.

در سال های اخیر بستری جدیدی نیز به بازار معرفی شده که دوربین ها تحت پروتکل وای فای تصاویر را به مقصد ارسال می کنند و برای این اتصال نیاز به کابل نیست از این رو به این دوربین ها دوربین های بی سیم می گویند. هایك ویژن یك شركت چینی است كه در تولید تجهیزات امنیتی فعالیت می‌كند. نظارت تصویری تخصص هایك ویژن است و از 2001 میلادی توانسته سهم عظیمی از بازار را به خود اختصاص دهد. در این بخش به معرفی و بررسی برخی از تجهیزات و لوازم جانبی دوربین های مداربسته می پردازیم. در نقل و انتقلات عمومی از دوربین مداربسته برای جلوگیری از حوادثی که ممکن است در اثر خارج از دید بودن محل صورت بگیرد استفاده می شود. بطور مثال در متروها از دوربین مداربسته برای کنترل درهای ورود و خروج مسافران به منظور اطمینان از اینکه مسافر از در عبور کرده است و یا موارد مشابه آن در اتوبوس ها و قطارهای شهری.

دوربین مداربسته مینیاتور، پین هول ، سوزنی

همچنین در عیب یابی و تعمیرات ساده به شما راهکارهای ساده نشان می‌دهند. ممکن است در مواقع متفاوت شما در دوربین مدار بسته خود نقص فنی مشاهده کنید. این که بدانید چه زمانی دوربین مداربسته شما نیاز به تعمیرات دارد، در بسیاری از مسائل اهمیت دارد. در دنیای امروز با توجه به افزایش تعداد اداره‌ها و واحدهای نظارتی برای هر ساختمان حداقل به نصب چندین دوربین مدار بسته نیاز است. نصب دوربین مداربسته در خودرو، راننده را کمک می کند تا هنگام دنده عقب رفتن، با اشیا و یا افراد برخورد نکند. یک دوربین مداربسته معمولی توانایی پوشش مناطق گسترده و باز را ندارد.

شرکت داهوا به عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مدار بسته از سال ۲۰۰۱ در چین فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است، در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند. ۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند که این نشان از جدیت این شرکت جهت دستیابی به بازارهای جهانی است. سبد کالای کامل ، کیفیت مناسب تصویر دوربین مدار بسته و همچنین قابل اطمینان و ثبات دوربین داهوا باعث شد تا این شرکت خیلی زود در بازار بین الملل رشد کرده و به رکوردهای فروش خوبی در سطح منطقه و جهانی دست یابد. دوربین مداربسته بولت معمولا مستطیلی شکل و یا استوانه ای شکل هستند و معمولا برای ثبت تصاویر در فواصل زیاد استفاده می شوند . دوربین های بولت معمولا دارای قابلیت دید در شب ( دوربین مداربسته دید در شب ) بوده و می توانند در محیط های تاریک و کم نور مورد استفاده قرار بگیرند .

انواع دوربین مدار بسته بر اساس تکنولوژی ساخت

اندازه‌ی لنز هم در برد دوربین کاملاً مؤثر است و قابلیت دید در شب یکی از قابلیت‌های مهم دوربین‌هاست که متناسب با محیط باید به آن توجه کنید. همچنین می‌توانید یک دوربین مدار بسته‌ی رم خور که به وای فای دسترسی دارد تهیه کنید. حداکثر کیفیت آنالوگ ها 960H است اما AHD در بدترین حالت قادر است با کیفیت 720P تصویر برداری نماید؛ این مقدار حداقل یک سوم بیشتر از بهترین دوربین آنالوگ می باشد. این اندازه، تمام توان دوربین های AHD نیست و حتی می تواند تصاویر با کیفیت 1080P یا 2 مگاپیکسل ارائه کند. در نظر داشته باشید که برای ضبط تصاویر نیاز به دستگاه دی وی آر دارید. پس اگر می خواهید تصاویر با کیفیت و با قیمت مناسب در اختیار داشته باشید، خرید دوربین ahd بهترین انتخاب برای شما است.

این جرائم شامل رفتارهای ناهنجار رانندگان، کنترل سرعت وسایل نقلیه، تصادفات، کنترل و اعلام وضعیت بزرگراه‌های شهرها می‌باشند. خوب حالا که تا حدودی اندک با خیابان نادری یا همان جمهوری اسلامی آشنا شدیم، بریم سراغ مطلب اصلی خودمون یعنی دوربین مداربسته. بورس اصلی دوربین مداربسته در خیابان جمهوری به چندین پاساژ خلاصه میشه که در این چند پاساژ بیشترین حجم تجارت دوربین مداربسته در ایران در حال جریان هست. به طور خلاصه میشه گفت بازار دوربین مداربسته ایران از این چند پاساژ خیابان جمهوری تامین میشه.

ممنون از زرین سیستم ما دوربین مداربسته تحت شبکه فوق العاده ای را از شما تهیه کردیم. پیشنهاد ما استفاده از دوربین مداربسته تحت شبکه تیتان است که کیفیت ساخت بسیار بالا، تصویر بسیار واضح خرابی بسیار بسیار کمی دارد است. فاکتور نهایی هزینه های دوربین مداربسته با کیفیت قابل قبول در دوربین مداربسته تحت شبکه و دوربین مداربسته انالوگ زیاد نیست به عبارتی شاید قیمت نهایی دوربین مداربسته تحت شبکه به صرفه تر در بیاید. دوربین مداربسته IP در بیشتر اوقات نیازمند تغذیه ی دوازده ولت دی سی(12V-DC) می‌باشد شما برای تامین انرژی برق دوربین های مداربسته باید به ازای هر دوربین یک آداپتور تهیه کنید یا از یک منبع تغذیه مرکزی برای تامین برق همه دوربین ها استفاده کنید. برای اتصال کابل شبکه به دوربین مداربسته IP و دستگاه NVR نیازمند به سوکت شبکه می باشیم. باید به تعداد پورت های سیستم، سوکت شبکه به جهت اتصال داشته باشیم.

این دوربین ها به دلیل ویژگی هایی که دارند اغلب مورد استفاده قرار می گیرند. نکته ای که شما باید به آن توجه کنید این است که قیمت دوربین مداربسته به موارد زیادی بستگی دارد. بعد از مقایسه قیمت دوربین های مداربسته می توانید یکی از گزینه هایی را که مدنظرتان است انتخاب کنید. به زبان ساده تر زمانی که دوربین مدار بسته دیجیتال توسط کابل کواکسیال به دستگاه ضبط دیجیتال متصل می شود ، تصویر دوربین بر روی دستگاه فورا قابل مشاهده است . در دوربین مدار بسته دیجیتال ، تصاویر از همان ابتدا به صورت دیجیتال کد گذاری شده و بر روی بستر کابلی ( کابل کواکسیال ) به مرکز کنترل انتقال پیدا می کنند .

در اکثر برندهای متوسط، دوربین هایی که میکروفون روی خودشان دارند، رو بی خیال دادن صدای خوب بشید. اینطوری فایده نداره و آقای محمدی تصمیم میگیره فردا بره خیابون جمهوری، پاساژ امجد و ببینه کدوم برند رو بهتره که بخره. Axis یک شرکت مبتنی بر سوئد است که در سراسر جهان از طریق دفاتر، نمایندگان و همکاری اریا سی سی تی وی با همکارانش به خوبی فعالیت می کند. با کمک 90،000 شریک، شامل 179 کشور، مجموعه ای از محصولات پیشگامانه و بسیاری از صنایع را ارائه داده است. دوربین‌ها معمولاً توانایی چرخش تا 180 درجه به صورت عمودی را دارند. دوربین به سمت بالا و پایین حرکت می‌کند تا بتواند فضای عمودی گسترده‌تری را پوشش دهد.