مایکروسافت آفیس 2021 را برای ویندوز با 50 دلار همین حالا دریافت کنید

مایکروسافت آفیس 2021 را برای ویندوز با 50 دلار همین حالا دریافت کنید

zd-microsoft-office.jpg

با این معامله یک مجوز مادام العمر برای Microsoft Office را با تخفیف عمیق دانلود کنید.

پشته اجتماعی

اگر نیاز به دسترسی به مایکروسافت آفیس دارید اما نمی خواهید هزینه سالانه دسترسی به آفیس 365 را بپردازید، خوش شانس هستید: Stack Social مجوز مادام العمری را برای Microsoft Office Professional 2021 برای ویندوز یا مک ارائه می دهد که از 50 دلار شروع می شود. 220 دلار) — این 77 درصد تخفیف است. فقط یک بار پرداخت کنید و بدون توجه به نوع دستگاهی که استفاده می کنید، به Microsoft Word، Excel، PowerPoint، Outlook، Teams، OneNote، Publisher و Access مادام العمر دسترسی داشته باشید.

این معامله به شما امکان می دهد یک بار خرید کنید تا روی یک دستگاه نصب شود. برای دانلود نرم افزار به ویندوز 10 یا 11 یا MacOS Monterey، Ventura یا Sonoma نیاز دارید.

یک هشدار: در حالی که Stack Social شریک مجاز مایکروسافت است و دسترسی “مادام العمر” به Office را ارائه می دهد، ممکن است مایکروسافت بتواند مجوز را پایان دهد. اما این سایت سال‌هاست که این قراردادهای مایکروسافت را اجرا می‌کند، و من شخصاً می‌توانم آن‌ها را تضمین کنم — حدود دو سال پیش مجوز آفیس را از Stack Social خریداری کردم و هنوز هم روی مک بوک شخصی من کار می‌کند.

این قرارداد مزایای آخرین اشتراک مایکروسافت آفیس 365 را نیز در اختیار شما قرار نمی دهد — اما برای دسترسی به برنامه های آفیس نیز مجبور نیستید سالانه 70 دلار هزینه بپردازید. کاربران ویندوز باید سیستم عامل خود را به ویندوز 10 یا 11 به روز کنند، در حالی که کاربران مک باید حداقل نسخه Monterrey 12 یا جدیدتر را برای دانلود نرم افزار داشته باشند.

با این معامله همین امروز Microsoft Office Professional را برای ویندوز یا مک دریافت کنید.

قراردادها در معرض فروش قرار می‌گیرند یا در هر زمانی منقضی می‌شوند، اگرچه ZDNET متعهد به یافتن، اشتراک‌گذاری و به‌روزرسانی بهترین معاملات محصول برای کسب بهترین پس‌انداز است. تیم کارشناسان ما مرتباً معاملاتی را که به اشتراک می گذاریم بررسی می کنند تا مطمئن شوند که هنوز فعال و قابل دستیابی هستند. متأسفیم اگر این معامله را از دست دادید، اما نگران نباشید – ما دائماً در حال یافتن فرصت‌های جدید برای کسب پس‌انداز هستیم و آنها را با شما در ZDNET.com به اشتراک می‌گذاریم.



منبع: https://www.zdnet.com/article/microsoft-office-professional-2021-deal/#ftag=RSSbaffb68