خرید برای روز مادر؟ این جاروبرقی ربات به قیمت 400 دلار با معامله آمازون به سرقت می رود

خرید برای روز مادر؟  این جاروبرقی ربات به قیمت 400 دلار با معامله آمازون به سرقت می رود

Eufy X8 Pro روی فرش

Beth Mauder/ZDNET

چه معامله است؟

در حال حاضر، آمازون Eufy X8 Pro را با 38 درصد تخفیف در قیمت معمولی خود ارائه می دهد و خلاء ربات را به 400 دلار کاهش می دهد.


نکات کلیدی ZDNET

  • Eufy X8 Pro یک ربات جاروبرقی دو در یک در بازار میان رده است.
  • این اولین جاروبرقی صنعت است که دارای واحدهای مکش دوگانه TurboCyclone برای تمیز کردن موثر انواع سطوح مختلف است.
  • ویژگی Pro-Detangle Eufy در خانه من که پر از سگ و گربه است کمتر موثر بود.

تمیز کردن موهای حیوانات خانگی چیزی است که من در خانه با آن مبارزه می کنم. این روی طبقات، کاناپه‌های من، لباس‌هایم و حتی میز ناهارخوری من است. و تنها راهی که من حتی از راه دور پیدا کرده‌ام این است که هر روز یک ربات جاروبرقی را اجرا کنم، زیرا چه کسی زمان اجرای روزانه یک جاروبرقی دستی را دارد؟

اگر این کار را بکنید، احترام من را دارید. براستی. این است که می گویند، زمانی که Eufy X8 Pro با این قول که کارشناس تمیز کردن موی حیوانات خانگی باشم در آستان من ظاهر شد. من بلافاصله آن را به کار انداختم.

همچنین: بهترین جاروبرقی رباتی برای موهای حیوانات خانگی که می توانید خریداری کنید

Eufy X8 Pro ادعا می‌کند که دارای یک برس غلتکی بازکننده فعال است که از مسدود شدن موهای حیوانات خانگی جلوگیری می‌کند. این شرکت همچنین می گوید که این اولین جاروبرقی است که دارای موتورهای مکش دوگانه TurboCyclone (دو فن با قدرت 4000 پاسکال) است. برای آزمایش ادعاها، کل خانه ام را به مدت یک ماه به جاروبرقی دادم. بیایید در مورد چگونگی انجام آن صحبت کنیم.

مشاهده در آمازون

Eufy X8 Pro دارای چندین ویژگی متمایز است، از جمله مکش دوگانه TurboCyclone که برای اولین بار در صنعت است. X8 Pro دارای دو موتور جاروبرقی 4000 پاسکال است که هر ذره کثیفی و زباله های پراکنده در خانه را جاروبرقی می کشد. با چهار سطح مکش مختلف – بی صدا، استاندارد، توربو و حداکثر – متوجه شدم که فرش‌ها و فرش‌های من معمولاً با خطوط فرش زیبا بیرون می‌آیند و بعد از تمیز کردن بدون مو هستند. هنگامی که ربات سطوح نرم‌تری را تشخیص می‌دهد، ویژگی BoostIQ وارد عمل می‌شود و قدرت مکش را افزایش می‌دهد تا همه کثیفی‌ها و زباله‌ها را از فرش خارج کند.

همچنین: من یک ماشین 6000 دلاری را به مدت چهار ماه آزمایش کردم. به همین دلیل است که من کاملاً سرمایه گذاری کرده ام

هنگام تمیز کردن بقیه خانه ام که بخش هایی از آن کاشی کاری شده بود، متوجه شدم که X8 Pro می تواند با برس کناری خود کمی فریب بخورد. گاهی اوقات، به جای اینکه برس کثیفی ها و زباله ها را به غلتک برس بزند، قطعات را به جای دیگری پرت می کرد، گاهی اوقات جایی که جاروبرقی از قبل تمیز شده بود. به نظر می‌رسد این اتفاق بیشتر در مورد زباله‌هایی مانند خاک گربه‌های ولگرد و تکه‌های خاک رخ می‌دهد تا موهای حیوانات خانگی یا خرگوش‌های گرد و غبار. اگر روزانه از X8 Pro استفاده می‌کنید، این مسئله چندان مهم نیست، اما اگر امیدوار باشید که همه چیز را در یک بار اجرا تمیز کنید، ممکن است از قابلیت‌های تمیز کردن ناامید شوید.

Eufy X8 Pro روی فرش سیاه و سفید

Beth Mauder/ZDNET

Eufy X8 Pro یک دستگاه دو در یک است، اما عملکرد تمیز کردن آن به‌عنوان یک پد مرطوب برای حذف گرد و غبار از روی زمین به جای تمیز کردن عمیق توصیف می‌شود. من هرگز طرفدار این مکانیک سر پاک کن مرطوب نبوده ام، زیرا اغلب آب کثیف را جمع می کند و از آن برای کشیدن روی طبقات استفاده می کند.

اگر بچه‌ها یا حیوانات خانگی ندارید که در خانه تکان می‌خورند، پد مرطوب ممکن است علاقه شما را قلقلک دهد، اما خانه من همه این چیزها را دارد، بنابراین یک ویژگی تمیز کردن واقعی برای من ضروری است. در اینجا لیستی عالی از ماشین‌های دو در یک وجود دارد که طبقات شما را به درستی انجام می‌دهند.

بررسی: Roomba Combo J7+: جاروبرقی ربات 2 در 1 (تقریباً) درست انجام شده است

با وجود این، Eufy X8 Pro یک ربات جاروبرقی هوشمند است که از ناوبری لیزری iPath برای تمیز کردن ردیف‌های منظم و ثابت استفاده می‌کند. طرح خانه من را به سرعت و کارآمد ترسیم کرد و حتی سعی کرد فضا را به قسمت هایی که فکر می کرد اتاق های متفاوتی هستند تقسیم کند.

نمای نزدیک لوگو Eufy X8 Pro

Beth Mauder/ZDNET

هر دوی این ویژگی ها به خوبی کار می کردند و درک برنامه را بسیار ساده کردند. با این حال، یکی از نقاط ضعف X8 Pro عدم اجتناب از اشیا است. اگر طناب‌ها، اسباب‌بازی‌ها و عروسک‌ها را قبل از اینکه Eufy کار خودش را بکند، بر نمی‌داشتم، به مشکل می‌خوردم. برای برخی از افراد، این موضوع (از جمله خودم) در روزهای خاصی مطرح نیست. گاهی اوقات من زندگی مشترکم را می گذرانم و کف خانه هایم تمیز و بکر به نظر می رسند، اما معمولاً اینطور نیست. من یک سیم لامپ و یک اسباب بازی کودک را به خاطر X8 Pro گم کردم که مایه تاسف بود.

همچنین: این ترکیب جاروبرقی ربات دارای ویژگی خود تمیز شوندگی درخشانی است که نمی دانستم به آن نیاز دارم.

در نهایت، Eufy می‌گوید که X8 Pro غلتک‌های خود را بدون گره خوردن نگه می‌دارد، ادعایی جسورانه با توجه به اینکه مدیریت آن از طریق رشته‌های موی حیوانات خانگی چقدر دشوار است. اما بین موهای بلند خودم و خزهای ژرمن شپرد، اشاره گر مو کوتاه ژرمن و گربه، غلتک های جاروبرقی ربات اغلب وقتی به خانه من راه می یابند مسدود می شوند. متأسفانه Eufy X8 Pro پایانی مشابه داشت. بعد از هر تمیز کردن، باید غلتک ها را به صورت دستی باز می کردم.

غلتک های Eufy X8 Pro با مو مسدود شده است

شانه Pro-Detangle نمی توانست موهای خانه من با یک کودک، دو سگ و یک گربه را کنترل کند.

Beth Mauder/ZDNET

مشاوره خرید ZDNET

حال سوال این است که چه کسی باید این ربات وکیوم را بخرد؟ پس از هفته‌ها آزمایش، اتفاق نظر من این است که برای سطوح نرم مانند فرش و موکت، Eufy X8 Pro یک پاک کننده شگفت انگیز است، به خصوص برای قیمت متوسط. و واقعاً، حتی با وجود اشتباهات گاه و بیگاه از برس کناری، روی کفپوش کاشی من نیز کار بسیار خوبی انجام می دهد. بازاریابی Pro-Detangle Comb را خریداری نکنید، به خصوص اگر چندین دوست خزدار در اطراف خانه دارید.

قراردادها در معرض فروش قرار می‌گیرند یا در هر زمانی منقضی می‌شوند، اگرچه ZDNET متعهد به یافتن، اشتراک‌گذاری و به‌روزرسانی بهترین معاملات محصول برای کسب بهترین پس‌انداز است. تیم کارشناسان ما مرتباً معاملاتی را که به اشتراک می گذاریم بررسی می کنند تا مطمئن شوند که هنوز فعال و قابل دستیابی هستند. اگر این معامله را از دست دادید متأسفیم، اما نگران نباشید – ما دائماً در حال یافتن فرصت‌های جدید برای ذخیره و به اشتراک گذاشتن آنها با شما در ZDNET.com هستیم.



منبع: https://www.zdnet.com/article/shopping-for-mothers-day-this-robot-vacuum-is-a-steal-at-400-with-an-amazon-deal/#ftag=RSSbaffb68