قیمت دوربین مدار بسته 18 بهمن + خرید اینترنتی مبیت | arya-cctv

زمانی که صحبت از انواع دوربین مداربسته و خصوصیات آن ها می شود باید بدانید دوربین های هایک ویژن رتبه بسیار بالایی دارند. در واقع، اگر هیچ نوری در محیط وجود نداشته باشد و محیط در تاریکی مطلق باشد، این دوربین ها می توانند با استفاده از نور مادون قرمز تصاویر با کیفیتی را ضبط کنند و همین امر امنیت محیط را به میزان چشمگیری افزایش می دهد. یکی دیگر از دوربین هایی که در بحث مرتبط با انواع دوربین مداربسته و خصوصیات آن ها باید در مورد آنها صحبت کنیم دوربین های تحت شبکه یا IP هستند. این دوربین ها برای اینکه بتوانند در محیط مورد استفاده قرار بگیرند به هیچ نوع سیم و یا کابلی نیاز ندارند.

  • شما با خرید دوربین مداربسته به صورت نسبی و نا خودآگاه یک امنیت نسبی را با توجه به نقش بازدارندگی دوربین های امنیتی و نظارتی دارد ایجاد می کنید.
  • دوربین مدار بسته پانوراما مجهز به لنز چشم ماهی است که این قابلیت را دارد تصاویر را در 180 تا 360 درجه تهیه کند.
  • کابل cat6 نوع دیگری از کابل شبکه است که از لحاظ سرعت انتقال داده بهتر عمل می کند.
  • اکثر دوربین های بولت دارای بدنه‌ای از جنس فلز بوده، روی دیوار نصب شده و به دلیل شکل خاص کاور (به طور مثال داشتن سایبان) نسبت به دوربین های دام در مقابل گردوغبار و بارش باران و برف نسبتا مقاوم‌تر هستند.
  • از جمله مهمترین کاربرد های دوربین مداربسته مربوط به اماکن تجاری و اداری است.

شرکت ماد طلایی ارائه دهنده خدمات پس از فروش سیستم های حفاظت الکترونیک، شبکه و زیر ساخت های شبکه، خانه هوشمند با برندهای مختلف است. به دلیل خدمات با کیفیت و یکپارچه در بازار هدف توانسته جایگاه خوبی را سهم خود کند. لیست قیمت هایک ویژن ماد طلایی را می توانید از نمایندگی مرکزی هایک ویژن دریافت نمائید. این شرکت خدمات خود را در برندهای بزرگ و مطرح از جمله داهوا، سیگیت، وسترن و… معرفی کرده است. با انتخاب از محصولات موجود در لیست هایک ویژن ماد طلایی می توانید در صورت هرگونه نیاز به خدمات پس از فروش از پشتیبانی فنی 24 ساعته ماد طلایی برخوردار شوید.

دوربین مدار بسته دام زومیکس مدل ZO-108

علاوه بر این، نصب آنها آسان است زیرا هیچ سیمی برای برق یا اینترنت وجود ندارد. با این حال، این دستگاه‌های فضای باز به دلیل محدودیت‌های مجله خبری دوربین مداربسته آریا انرژی باتری، قادر به ضبط مداوم نیستند. علاوه بر این، نصب آنها آسان است و میدان دید وسیع تری نسبت به اکثر مدل های گلوله سیمی دارند.

دوربین مداربسته برای راه پله ها و راهرو ها و آسانسور ها

البته طراحی و شکل ظاهری دوربین های دام موجب شده تا این دوربین مداربسته برای نصب روی دیوار و سقف مناسب تر باشد. بعلاوه از آنجایی که مقاومت زیادی در برابر شرایط بد آب و هوایی ندارد، بهتر است که بطور کل برای فضاهای داخلی مورد استفاده قرار گیرد. یکی دیگر از معیار هایی که پیش از خرید باید در نظر گرفته شود، برند دوربین مداربسته است. از آنجایی که برند های برتر به دلیل حفظ رضایت مشتری همواره سعی بر این داشته که محصولی با کیفیت با طول عمر بالا تولید کنند.

هارد دوربین مداربسته

مکانیزم DNR با شناسایی دیجیتالی این نویز ، در کاهش آن تاثیر گذار می باشد. در صورتی که شما یک شبکه یکپارچه سیمی یا بی سیم بین محل ضبط تصاویر دوربین ها و محل دیدن آنها داشته باشید امکان انتقال تصویر بدون اینترنت هم وجود دارد. در شبکه های بی سیم، برای فواصل کم تا سطح صد متر شما می توانید از شبکه های بی سیم وای فای (wi-fi) استفاده کنید. دوربین های مدار بسته با استفاده از سنسورهای DIS یا CCD تصاویر را شکار می کنند.

http://66toolkit.ir