دوربین مدار بسته چیست؟ نصب قیمت بیسیم و باسیم

یکی از انواع دوربین های نظارت تصویری، دوربین مدار بسته دیجیتال است. این نوع دوربین به دوربین HD نیز معروفمی باشد و HD مخفف کلمه لاتین High اریا سی سی تی وی definition می باشد. هدف اصلی نصب دوربین مدار بسته برای شرکت ها کنترل و نظارت بر نحوه رفتار و عملکرد پرسنل و ارباب رجوع و مشتری است .

  • در کارخانجاتی مثل کارخانجات شیمیایی یا نیروگاه های هسته ای.در مراکز صنعتی استفاده از دوربین های اسکن خط تولید و دوربین های حرارتی رواج زیادی دارد.
  • در مورد تکنولوژی دوربین ها بهتر است بدانید که دوربین های آی پی در مقایسه با سایر دوربین های مداربسته قیمت بالاتری دارند.
  • دیگه چه اتفاقاتی باید بیفتد تا امثال من بفهمیم هدف اسلام و ایران است .
  • نیازی به تبدیل سیگنال های آنالوگ به دیجیتال با تصاویر ذخیره شده در یک درایو جدید RAID شبکه یا آرایه های دیسک های مستقل نمی باشد بلکه این کار توسط نرم افزار NVR هدایت می شود.

این کیفیت ها یکی از عوامل مهمی که هستند که در قیمت دوربین مدار بسته تاثیر زیادی دارند. در واقع کیفیت تصویر دوربین مداربسته هر چقدر که بالاتر باشد در نتیجه از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند. برای این که بتوانید یک سیستم مداربسته ای که متناسب با کارایی و بودجه ی شما باشد، باید اطلاعات اولیه را که مهم ترین دلیل برای خرید دوربین های مداربسته می باشد را کسب کنید.

اما هنگامی که افراد خروجی تصاویر را مشاهده می کنند، نسبت به دوربین های دیجیتالی رضایت بیشتری را نشان می دهند. فرافن مارکت با داشتن سیستم مالی شفاف، برای خرید‌های شما فاکتور رسمی ارائه می‌کند. شما می‌توانید دوربین مدار بسته و تجهیزات سیستم نظارتی خود را به‌طور رسمی از ما خریداری کنید. پیش از نهایی کردن سفارش خود روی سایت، با ما تماس بگیرید تا اقدامات مربوط به دریافت فاکتور صورت بگیرد. انتظاری که از کیفیت تصاویر دوربین مداربسته دارید را پیش از خرید مشخص کنید.

دوربین مدار بسته بولت آپتینا مدل Optina ERINOM500AMF-S

داشتن تصاویر با کیفیت های نا مطلوب از جمله عیوب این دستگاه در ابتدای حضور خود به شمار میرفت. در ادامه پیشرفت روند ساخت دوربین های مدار بسته شرکتی آمریکایی در 25 سال پیش یعنی سال 1996 اقدام به طراحی نوع پیشرفته تری از این محصول کرد. این محصول دوربین مدار بسته تحت شبکه بود که در بستر لینوکس از سوی ایالات متحوه آمریکا طراحی شد. افراد مختلف از جمله دارندگان اماکن تجاری می بایست امنیت خود و مکانشان و از همه مهم تر اجناس خود را مورد توجه قرار دهند.

دستگاه ان وی ار داهوا مدل DH-NVR1B08

یکی از این استانداردهای خوب دوربین های مداربسته ، استاندارد مقاومت در برابر نفوذ آب یا همان خاصیت ضد آب بودن است. اگرچه این اصطلاح درموارد متعددی کاربرد دارد اما بطور کلی مفهموم ضد آب و استانداردهای تعریف شده معانی مختلفی را درصنایع مختلف میرسانند. در حقیقت این نوع دوربین ها بدنه آن نسبت به ورود آب باران، برف و رطوبت و … غیر قابل نفوذ است.

یا مشخصات تماس خود را برای ما ارسال نمایید؛ کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. انواع مختلفی از دوربین های با تکنولوژی آنالوگ HD وجود دارند که شامل AHD ،HDTVI ،HDCVI می باشند. محدودیت دسترسی…برای اینکه بتوانید نظر خود را ثبت کنید، باید وارد سایت شوید. مخصوصاً در قسمت ورودی ساختمان بهترین گزینه، دوربینی هست که نتوان به‌راحتی آن را دزدید. دوربین‌های دام و بولت که بسیار معروف هستند هم گزینه‌هایی هستند که می‌توانید برای آپارتمان از آنها استفاده کنید.

حفظ امنیت در محیط کار، ساختمان و منزل بسیار مهم است و امروزه برای نگهبانی از جان و مال مردم روش‌های گوناگونی ازجمله حضور نگهبان دائم و … وجود دارد. سیستم‌های نظارتی جدید با ایجاد امنیت و پیشگیری از بروز هر گونه سرقت و دزدی امنیت نسبی ایجاد می‌کنند. یکی از سیستم‌های نظارتی جدید دوربین مدار بسته است که استفاده از آن بسیار رایج و متداول شده است. دوربین‌های مدار بسته براساس جدیدترین تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید می‌شوند و محیطی امن در نبودتان ایجاد می‌کنند.

این مدل دوربین مدار بسته از آنجایی که کمی شبیه به لامپ طراحی شده است ، مناسب برای نظارت نامحسوس و محسوس ساختمان های اداری ، تجاری و مسکونی و صنعی مانند کارخانه ها و کارگاه ها می باشد و تصاویر را به صورت p2p ارائه می دهد . 3- آیا به دوربین مداربسته دید در شب با دیدی عالی نیاز دارید ؟ این خود یک مساله اصلی برای خرید دوربین مداربسته ارزان می باشد . دوربین مداربسته سیمی در ابتدا مستقیماً به ضبط کننده و سپس به روتر و اینترنت متصل می‌شود. درحالیکه دوربین مداربسته بیسیم (دوربین مداربسته تحت شبکه) به وای‌فای کاربر متصل شده و به او این امکان را می‌دهد که از هر جایی فیلم را ببیند.

شرکت ما در سال ۱۳۸۸ یک تیم متخصص در زمینه تجهیرات امنیتی دوربین مداربسته تکنیکس کنار هم جمع شدیم و کار واردات و پخش عمده دوربین مدار بسته و دستگاه های Dvr برند Technicsرا شروع کردیم . ما در این مشاوره، برند های وسترن دیجیتال و توشیبا رو بعنوان بهترین برند بری هارد دیسک های دوربین مداربسته پیشنهاد می کنیم که مدل های وسترن بنفش یا purple و Toshiba surveillance v300 مخصوص دوربین های مداربسته هستند. همکاران زیادی هارد دیسک های سیگیت را نیز پیشنهاد می کنند ولی به شخصه هنوز استفاده نکرده ام، چونکه هارد دیسک های نام برده، تمام انتظارات را براورده کرده اند. اگر به تعداد زیادی دوربین مداربسته برای یک محیط بزرگ نیازمندید دوربین های مداربسته IP یا شبکه می تواند انتخاب مناسبی باشد.