چگونه LinkedIn Premium را به صورت رایگان دریافت کنیم


دستی تلفنی که صفحه ورود لینکدین را نشان می دهد، در مقابل لپ تاپ باز

توسط نتی میپیان/شاتراستاک

چه به تازگی فارغ التحصیل شده باشید و چه فقط در جستجوی شغل جدید هستید، همه ما می دانیم که جستجوی کار چقدر می تواند ناامید کننده باشد. من که به تازگی فارغ التحصیل شده ام، آن را خیلی واضح به یاد دارم. لینکدین به دلیل قابلیت های شبکه ای و ویژگی جستجوی کار، ابزاری عالی برای جستجوی شغل است. با این حال، نسخه رایگان محدودیت هایی را برای برقراری ارتباط با دیگران، مشاهده افرادی که به نمایه شما نگاه کرده اند و مقایسه شما با دیگران برای یک درخواست شغلی را تعیین می کند.

با LinkedIn Premium می‌توانید پیام ارسال کنید و با هر کسی ارتباط برقرار کنید و شبکه را به سطح جدیدی ارتقا دهید.

لوگوی لینکدین

لینکدین

با نسخه پریمیوم، همچنین می توانید ببینید چه کسی نمایه شما را مشاهده کرده است، که به شما کمک می کند بفهمید چه کسانی علاقه مند به استخدام شما هستند. یکی از بهترین ویژگی‌ها این است که به شما می‌گوید در برابر سایر متقاضیان برای یک فرصت شغلی چگونه عمل می‌کنید، مهارت‌ها و سطح تحصیلات متقاضی را با سایر نامزدها مقایسه می‌کند.

در نهایت، با اشتراک، به یادگیری LinkedIn دسترسی دارید، یک پلت فرم یادگیری آنلاین مشابه استاد کلاس. با یادگیری لینکدین، به بیش از 5000 دوره ویدیویی که توسط کارشناسان صنعت تدریس می شود، دسترسی دارید.

چهار سطح عضویت وجود دارد: Career، Business، Sales Navigator Core، و Recruiter Lite. عضویت شغلی کم هزینه ترین گزینه با 39.99 دلار در ماه است در حالی که گران ترین طرح، Recruiter Lite، 139.99 دلار در ماه است. با این قیمت های سنگین، ارزش این را دارد که بدانید چگونه می توانید LinkedIn Premium را به صورت رایگان دریافت کنید.

روش 1: یک حساب دانشجویی پرایم آمازون دریافت کنید

آمازون به دانش آموزان اشتراکی با تخفیف ارائه می دهد خدمات پرایم با 7.99 دلار در ماه، که نصف قیمت طرح معمولی است. با این اشتراک، تحویل رایگان دو روزه، یک روزه یا یک روزه برای همه سفارش‌های آمازون واجد شرایط دریافت می‌کنید و به ویدیو، موسیقی، خواندن، و بازی Prime دسترسی خواهید داشت. علاوه بر معاملات آمازون، از شرکای دیگر تخفیف دریافت می‌کنید، از جمله تحویل رایگان غذای Grubhub+ و مهمتر از همه، یک دوره آزمایشی رایگان شش ماهه LinkedIn Premium.

هنگامی که شما یک اکانت دانشجویی پرایم آمازون، توصیه من این است که برای شروع آزمایشی LinkedIn Premium صبر کنید تا زمانی که برای شروع جستجوی شغل خود آماده شوید تا بتوانید از مزایای آزمایشی نهایت استفاده را ببرید.

همچنین: Amazon Prime در مقابل Amazon Business Prime: هر آنچه که باید بدانید

اگر شما یک حساب لینکدین، شما به طور خودکار واجد شرایط استفاده آزمایشی رایگان LinkedIn Premium هستید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه «سریعتر استخدام شوید، لینکدین پرمیوم را رایگان امتحان کنید» در سمت چپ صفحه اصلی خود بزنید. همه می توانند از این ویژگی استفاده کنند زیرا محدود به دانشجو بودن شما نیست. اگر به فکر کاهش 39.99 دلار در ماه بودید، آزمایش روش خوبی برای فهمیدن اینکه آیا می خواهید سرمایه گذاری کنید است.

نمایه لینکدین که سریعتر استخدام شوید.  دکمه Premium Free را امتحان کنید

اسکرین شات توسط سابرینا اورتیز/ZDNET

اگر شما یک سرباز فعلی یا سابق ارتش ایالات متحده باشید، می توانید دسترسی رایگان به LinkedIn Premium به مدت یک سال. لینکدین این را به عنوان بخشی از تعهد خود برای کمک به کهنه سربازان در ارتباط با مشاغل موجود در سراسر آمریکا ارائه می دهد. تنها اخطار این است که برای واجد شرایط بودن، در حال حاضر نمی توانید یک حساب LinkedIn Premium داشته باشید.

همچنین: 5 بهترین کارت اعتباری نظامی: برای خدمات خود پاداش دریافت کنید

سوالات متداول

با LinkedIn Premium، به اعتبارات InMail دسترسی پیدا می‌کنید که به شما امکان می‌دهد بدون در نظر گرفتن ارتباط، به هر کسی پیام دهید، جزئیات بیشتری در مورد افرادی که نمایه شما را مشاهده کرده‌اند، دسترسی به بیش از 17900 دوره آموزشی LinkedIn تحت رهبری متخصصان، و داده‌هایی در مورد نحوه مقایسه دیگران برای یک لیست شغلی.

هزینه عضویت LinkedIn Premium چقدر است؟

عضویت های پریمیوم لینکدین دارای سطوح مختلفی هستند. Career، Business، Sales Navigator Core و Recruiter Lite از ارزان‌ترین تا گران‌ترین فهرست با قیمت‌های 39.99 دلار، 44.99 دلار، 79.99 دلار و 139.99 دلار در ماه هستند.

آیا می توانم به صورت رایگان عضویت LinkedIn Premium دریافت کنم؟

تنها راه دسترسی رایگان به LinkedIn Premium از طریق روش های مختلف ارائه شده در بالا است. متاسفانه در حال حاضر راهی برای داشتن یک حساب کاربری رایگان دائمی وجود ندارد.


منبع: https://www.zdnet.com/education/professional-development/how-to-get-linkedin-premium-for-free/#ftag=RSSbaffb68