دوربین مدار بسته ، قیمت دوربین مدار بسته ، لیست قیمت دیده بان

همچنین دوربین هایی که بیسیم هستند نیز نسب به دوربین های باسیم دارای قیمت نسبتا بالایی هستند که دوربین های مداربسته وای فای از قابلیت های بیشتری هم برخوردار هستند. دوربین مداربسته بی سیم از طریق یک ارسال کننده بدون سیم اطلاعات صدا و تصویر را برای نقطه ای دیگر ارسال می کند . دوربین مداربسته بی سیم برای تامین برق خود از یک یا دو کابل استفاده می کند . از مزایای دوربین مداربسته بی سیم می توان به هزینه ی نصب پایین تر و راه اندازی آسان تر اشاره کرد . دوربین های بی سیم معمولا از نوع تحت شبکه هستند و از طریق مودم ( اینترنت ) تصاویر و اطلاعات را ارسال می کنند .

این دوربین به صورت وایرلس به موم وصل میشود و صدا و تصویر را به صورت آنلاین به برنامه مورد نظر ارسال میکند. این برند که در 180 کشور و منطقه در سراسر جهان استفاده می‌شود، راه‌حل‌ها و محصولات امنیتی را برای مشتریان بزرگی مانند نمایشگاه بین‌المللی واردات چین و المپیک ریو ارائه کرده است. ، امکان باخبر شدن از وضعیت خانه در هنگامی است که در خانه حضور ندارید. چه نظارت بر کودکان و حیوانات خانگی باشد و چه مجموعه‌ای از جواهرات خاص، در هر حالت یک دوربین امنیتی خانگی ابزار بسیار خوبی برای نظارت بر امور از راه دور است.

  • برای مثال دوربین‌های 1 مگاپیکسل کیفیت تصویر HD دارند و با یک دوربین 8 مگاپیکسلی می‌توان تصاویری با کیفیت 4K از محیط گرفت.
  • سیم کشی آنها به این صورت است که می توان مانند دوربین های آنالوگ برای هر دوربین یک کابل مجزا کشید.
  • یکی از پارامترهای اصلی در زاویه دید دوربین های مداربسته، لنز آن می باشد.

این دوربین ها از آنجا که دارای قابلیت چرخش هستند نیاز به یک اپراتور دارد. دوربین های آنالوگ به دلیل قیمت ارزان تر و نصب و راه اندازی آسان تر نسبت به دوربین های دیجیتال از محبوبیت بالاتری برخوردارند و مناسب مکان هایی هستند که قرار است در آن از تعداد کمی دوربین استفاده شود یا در بودجه پروژه محدودیت داریم. دوربین مدار بسته خود را خاموش و روشن کنید که تغییرات شما در آن ذخیره شوند. در دوربین مداربسته لامپی میتوان لامپ دوربین را از طریق نرم افزار خاموش یا روشن کرد. دوربین مداربسته باکس Box ظاهری مکعب مستطیل دارند و برای موارد صنعتی استفاده می‌شوند. که شما میتوانید با این دوربین مسافتی حدود 4 متر مربع را پوشش دهید.

این دوربین‌ها همانگونه که از نامشان پیداست از امواج کاملا دیجیتال برای تحلیل و ارسال داده‌های تصویر و صدا استفاده می‌کنند. یعنی برخلاف دوربین‌های آنالوگ، این دوربین‌ها از همان ابتدای دریافت تصاویر امواج را دیجیتال می‌کنند. ضمن بکارگیری امواج دیجیتال، آنها تحت بستر شبکه کنترل و مرتبط می‌شوند. هر دوربین همانند arya-cctv.ir یک وسیله در شبکه عمل می‌کند و به وسیله شناسه شبکه IP و در قالب الگوها و قوانین شبکه به مرکز کنترل متصل می‌گردند. این دوربین‌ها کیفیت بی‌نظیری را ارائه می‌دهند و تصاویر آنها وضوح بسیار زیادی دارد. هنگام خرید دوربین مدار بسته با توجه به بودجه‌ای که دارید می‌توانید از وضوح 720p تا 4k را انتخاب کنید.

دوربین مداربسته آی پی کم IPCam IHD-5310M – FHD

البته باید بدانید که کارپیما در این چند سال اخیر کمترین تغییر قیمت داشته. و سعی ما بر این بوده تا با کمترین سود بهترین خدمات را ارائه دهیم. این نوع پک های دوربین مداربسته بیسیم بی نیاز از هرگونه سیم کشی اضافی می باشند . شما به سادگی با نصب دستگاه و اتصاب برق دوربین ها می توانید تصویر دوربین های بیسیم دریافت کنید .

ساعات کاری شرکت

این دوربین ها قابلیت ضبط تصاویر بصورت مستقیم بر روی دستگاهی مانند کامپیوتر را دارند. سیم کشی آنها به این صورت است که می توان مانند دوربین های آنالوگ برای هر دوربین یک کابل مجزا کشید. روش دیگر این است که می توان از یک کابل استفاده کرد و کنار هر دوربین یک سوئیچ قرار داد. برای تغذیه دوربین مداربسته AHD نیز می توان از یک آداپتور کنار دوربین و یا یک سوئیچ POE استفاده کرد. دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1400TP-A – دارای سنسور 2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 30 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4 مگاپیکسل – دارای میکروفون داخلی جهت انتقال صدا… دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HDBW1220RP-VF – دارای سنسور 2.9 اینچیِ CMOS – دارای دید در شب 30 متری هوشمند – دارای لنز وری فوکال 2.7mm~12mm – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد…

هارد بنفش یا Surveillance ساخته شده که سیستمهای نظارت تصویری استفاده شوند. کمپانی های سازنده، این محصول را ویژه دستگاههای دی وی آر و NVR ساخته اند تا بتوانند ۳۲ عدد دوربین را با کیفیت ۱۰۸۰ همزمان در ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفنه در کل طول ماه و سال به ضبط تصویر بپردازد و با کوچکترین مشکلی مواجه نشود. بعد از گذشت حدود 20 سال، اکنون کمپانی Dahua Technology نامی آشنا در صنعت نظارت تصویر و بازار دوربین مدار بسته است و در 17 کشور دنیا نماینده دارد. در سال 2011 موفق به تولید DVR با پلت فرم N6 شد.( بستر های نرم افزاری اقتباس شده از تراشه های دو هسته ای).با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاٌ یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد. EXIR تکنولوژی جدید ارائه شده از کمپانی هایک ویژن است که توانسته تحول بزرگی در دوربین­های دید در شب ایجاد کندEXIR نسل جدید IR ها است که توانسته نقاط ضعف دید در شب IR موجود در بازار را رفع کند.

شما می توانید در صفحه دوربین مداربسته ای اچ دی در فروشگاه دی سی ای کالا اطلاعات بسیار مفیدی در مورد آن را مشاهده کنید. به علاوه می توانید انواع پک دوربین ahd را مشاهده کرده و با استفاده از فیلتر های کشویی در سمت راست کاتالوگ، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. از با کیفیت ترین برند های این دسته می توان پرادا، اسپرادو، سیماران و سامسونگ را معرفی کرد. شما می توانید در این سایت از به روز ترین قیمت دوربین مداربسته ahd مطلع شوید.