اشتراک Babbel را با 66٪ تخفیف بخرید

اشتراک Babbel را با 66٪ تخفیف بخرید

بابل-پشته-اجتماعی

همین حالا اشتراک زبان مادام العمر Babbel را با تخفیف بزرگ دریافت کنید.

StackSocial

یادگیری یک زبان جدید می تواند دلهره آور باشد. اما در حال حاضر، می‌توانید یک اشتراک مادام‌العمر برای آموزش زبان Babbel بخرید که به شما امکان می‌دهد از بین ۱۴ زبان انتخاب کنید و به بیش از ۱۰۰۰۰ ساعت آموزش زبان آنلاین از StackSocial دسترسی داشته باشید فقط با ۲۰۰ دلار – که ۶۶٪ تخفیف است.

همه افراد زمان یا منابع لازم برای مطالعه یک زبان کاملاً جدید را ندارند. Babbel شما را با برنامه های درسی قابل هضم و کوتاه – 10 تا 15 دقیقه – سازماندهی می کند تا بتوانید یادگیری را در برنامه شلوغ خود قرار دهید.

مهم نیست کجا هستید، می‌توانید روی مطالب قبلی کار کنید که می‌توانید به آن‌ها ادامه دهید و طیف گسترده‌ای از موضوعات واقعی مانند تجارت، غذا خوردن، سفر و موارد دیگر را پوشش دهید.

این برنامه با در نظر گرفتن سفر طراحی شده است – به شما این امکان را می دهد که تعطیلات خود را در خارج از کشور برنامه ریزی کنید. به‌عنوان یک پلت‌فرم متمرکز بر مکالمه، Babbel می‌تواند به شما کمک کند که هر زبانی را که انتخاب می‌کنید صحبت کنید و بفهمید، برخلاف برنامه درسی مبتنی بر درک مطلب. فناوری تشخیص گفتار آن می تواند به شما کمک کند تلفظ و لهجه مناسب را احساس کنید.

این اشتراک مادام العمر یادگیری زبان Babbel را با قیمت 200 دلار در فروش دریافت کنید.

قراردادها در معرض فروش قرار می‌گیرند یا در هر زمانی منقضی می‌شوند، اگرچه ZDNET متعهد به یافتن، اشتراک‌گذاری و به‌روزرسانی بهترین معاملات محصول برای کسب بهترین پس‌انداز است. تیم کارشناسان ما مرتباً معاملاتی را که به اشتراک می گذاریم بررسی می کنند تا مطمئن شوند که هنوز فعال و قابل دستیابی هستند. متأسفیم اگر این معامله را از دست دادید، اما نگران نباشید – ما دائماً در حال یافتن فرصت‌های جدید برای کسب پس‌انداز هستیم و آنها را با شما در ZDNET.com به اشتراک می‌گذاریم.



منبع: https://www.zdnet.com/article/babbel-deal/#ftag=RSSbaffb68