خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته 18 بهمن | arya-cctv

از تجهیزات حفاظتی مورد نیاز در ساختمان ها و مکان های عمومی دوربین مداربسته، تجهیزات اعلام حریق، دزدگیر و سیستم های امنیتی می باشد که می توانید متناسب با آن مکان گزینه مناسب را انتخاب کنید. به عنوان مثال می توانید دوربین مداربسته آی پی بولت، دوربین آنالوگ بولت، دوربین مداربسته تحت شبکه دام و یا آی پی وایرلس را تهیه و برای ضبط تصاویر آنها از دستگاه هایی مانند دی وی آر و ان وی آر استفاده نمایید. با مراجعه به لیست قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن قیمت هایی متفاوت برای مدل های گوناگون را خواهید دید. با توجه به فاکتورهای موثر در قیمت دوربین مداربسته hikvision تحت شبکه می توانید دوربین با یک کیفیت را به قیمت های مختلف تهیه کنید. موارد موثربر قیمت دوربین IP هایک ویژن، رزولوشن دوربین مداربسته هایک ویژن، نوع لنز، و… است.

  • لنز دیگر واژه ای است که در اصطلاحات دوربین مداربسته کاربرد فراوان دارد.
  • در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در مورد چگونگی انتخاب بهترین دوربین مدار بسته در اختیار شما قرار دهیم.
  • فرافن مارکت با سابقه و قدمت نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه فروش دوربین مداربسته، شما را در انتخاب بهترین دوربین مداربسته و مناسب ترین پکیج دوربین مداربسته یاری خواهد کرد.
  • به صورت ساده می توان گفت با استفاده از دوربین مداربسته می توانید از راه دور فضای مورد نظرتان را کنترل کنید.

دو نوع DNR وجود دارد که شامل 2DNR (DNR دو بعدی) و 3DNR (DNR سه بعدی) خواهد بود. در مدل DNR سه بعدی علاوه بر پردازش مجزا بر روی فریم و تصویر، بصورت دسته ای نیز روی کل فریمها در پایان هر سیکل، پردازشی مجزا صورت می پذیرد. کاهش نویز دیجیتال در اصل یک تکنیک پردازش تصاویر است که سعی می نماید با حذف نویز، کیفیت تصاویر را بالا برده و مصرف پهنای باند را در پروسه انکدینگ کاهش دهد. برای جبران خطاهایی که ممکن است در تنظیمات Sensitivity به وجود بیاید، کاربر می­تواند نسبت فضای اشغال شده توسط جسم متحرک به فضای محدود­ی مورد نظر را تعیین کند. در این حالت مثلا اگر Percentage را ۵۰% در نظر گرفته باشیم، هشدارها زمانی فعال می­شوند که جسم ۵۰% از فضای محدوده­ی مشخص شده را اشغال کند.

نقش حفاظتی و کنترلی دوربین مدار بسته

همچنین می توان ازمدار لوپدر داخل پایه و کاوردوربین مداربسته استفاده نمود تا در صورت قطعی سیم لوپ آلارم به صدا دربیاد. راه دیگر اینکه، ازمیکرو سویچ هایمخصوص در زیر پایه دوربین و همچنین کاور دوربین مداربسته استفاده نمایید تا به محض باز شدن درب کاور و یا شل کردن پیچ پایه دوربین مداربسته، آژیر امنیتی به صدا دربیاید. برای آشنایی با محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات، می توانید به قسمت محصولات در وبسایت هایک ویژن سنتر مراجعه کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات، نحوه خرید، خدمات نصب و … به صفحه تماس نمایندگی هایک ویژن تهران مراجعه نمائید. دوربین wifi یکی از انواع دوربین های IP می باشد که راه اندازی ساده ای دارد.

دستگاه دی وی آر 8 کانال هایک ویژن

بخصوص در جاهایی که تعداد دوربین ها زیاد است و یا فاصله دوربین ها تا DVR زیاد می باشد و متراژ کابل کشی زیاد است، این مورد بسیار تاثیر گذار است. هرچقدر ظرفیت هارد و همچنین سرعت گردش آن بیشتر باشد قیمت آن بالاتر می باشد. هارد یک تجهیز گران قیمت است و در مواردی حتی قیمت آن از دستگاه DVR نیز بیشتر می باشد.

بهترین برند دوربین مدار بسته برای نصب چیست؟

این نوع دوربین ها معمولا برای پارکینگ ها ( دوربین مداربسته پارکینگ )، مجتمع های تجاری، ادارات، کارخانه ها و … همانطور که می دانید دوربین های پلاک خوان از نظر ظاهری در دسته ی دوربین های بالت دسته بندی می شوند و برای نصب آن ها در فضاهای باز می توانید از دکل دوربین مدار بسته استفاده کنید. دکل های دوربین مداربسته انواع مختلفی دارند و در ابعاد ارتفاع های مختلفی ساخته می مجله خبری دوربین مداربسته آریا شوند. برای سفارش ساخت و اطلاعات بیشتر در مورد انواع دکل دوربین مدار بسته می توانید به صفحه دکل دوربین مداربسته مراجعه کنید. دوربین های مداربسته آنالوگ که اولین نوع از دوربین مداربسته ارزان می باشند دوربین های AHD بوده و وضعیت بهتری دارند. از ویژگی های مثبت این نوع دوربین ها می توان به هزینه های خرید پایین و سهولت در نصب و استفاده و همچنین ارسال زنده دیررس اشاره کرد.

http://66toolkit.ir