لیست قیمت دوربین مداربسته دوربین آپارتمان دوربین مدار بسته

اگر تا به حال دوربین مداربسته نداشتید و برای حفظ امنیت محل کار و زندگی خود نیاز به نصب و تعمیرات دوربین مداربسته دارید، این بخش برای شما بسیار کاربردی است. همچنین اگر دوربین قدیمی خود دیگر کارایی ندارد، بهتر است بهترین برند دوربین مداربسته را بشناسید و جایگزین مناسبی انتخاب کنید. کاملا بدیهی است که با توجه به افزایش تعداد استفاده از دوربین‌های مدار بسته نیاز به تعمیرات دوربین مداربسته هم از الزامات بازار کار شده است.

  • تکنولوژی به کار رفته در این دوربین ها نیز یکی از دلایل قیمت های متفاوت سیستم های دوربین مدار بسته است .
  • در برخی موارد، دوربین های IP مستقیماً از طریق کابل کشی اترنت CAT5e یا CAT6 به NVR متصل می شوند.
  • یک TVL عبارت است از یک خط افقی یا عمودی که در دوربین مدار بسته باعث تشکیل رزولوشن می شود در واقع رزولوشن افقی یا عمودی در دوربین مدار بسته آنالوگ از کنار هم قرار گرفتن تعداد زیادی TVL ساخته می شود که در ادامه در مورد آن توضیح خواهیم داد.
  • دوربین مداربسته داهوا 4.1 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1400MP – دارای لنز 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد IP67 – دارای منوی OSD چند زبانه – مجهز به خروجی HD و SD…
  • چراکه اولا در محیطهای درونی کیفیت تصویر بیش از 2 مگا پیکسل مورد نیاز نیست و ضمنا در سیستم HD کیفیت تصویر بیش از 2 مگا پیکسل در تصویر خروجی نهایی، تقریبا تفاوتی ندارد.

ما در این سایت سعی در معرفی محصولات مناسب داریم، پس می‌توانید با خاطری آسوده خرید کنید و از پشتیبانی پس از خرید نیز بهره ببرید. البته باید در نظر داشت برای در نظر گرفتن مکان‌هایی که امنیت حرف اول را می‌زند استفاده از دوربین‌هایی با قابلیت‌هایی نظیر دنبال کردن سوژه، دید در شب، حذف آلارم‌های کاذب، تشخیص وسایل نقلیه و انسان به صورت تفکیک شده و قدرت زوم بالا، ضروری اریا سی سی تی وی است. از دوربین مدار بسته برای اولین بار در سال 1942 در زمینه هوا و فضا در آلمان استفاده شد و پس از 30 سال این تکنولوژی به طور رسمی پا به عرصه ظهور در انظار عمومی گذاشت و برای کنترل ترافیک در آمریکا مورد استفاده قرار گرفت. در ابتدا تنها دوربین های مداربسته آنالوگ (غیر دیجیتال) ساخته شده بودند که کیفیت پایین تصاویر و عدم دسترسی به شبکه از معایب آن به شمار می رفت.

دوربین هوشمند شیائومی تحت شبکه فضای باز مدل imilab EC3 ا Xiaomi smart camera under outdoor network model imilab EC3

در صورت امکان بعدها مقایسه ای بین برندهای متفاوت در سایت ایجاد می کنیم. نحوه ذخیره سازی در دوربین IP بسیار کارآمد تر از دوربین آنالوگ است. سنسور تصویر استفاده شده ار این دوربین ساخت شرکت SONY می باشد و تصاویر شب این سنسور بسیار عالی می باشند. زاویه دید این دوربین با بهره گیری از فاصله کانونی لنز 2.8 در حدودی برابر با 106 درجه میباشد.

نصب دوربین مداربسته روی گوشی

دوربین هایی که تصاویر را HD ضبط می کنند، به هارد بیشتری برای ذخیره سازی اطلاعات تاثیر می گذارد. این یکی از مواردی است که اگر چه ممکن است که در قیمت دوربین مداربسته به طور مجزا تاثیر نداشته باشد. امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعاتی هر چند اندک اما مهم را در اختیار شما قرار داده باشیم. اما خواهشمندیم باز هم برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید سیستم دوربین مداربسته کارامد با بهترین قیمت به صورت رایگان از مشاوران فنی شرکت ایران الکترونیک اطلاعات کسب نمایید. قیمت نصب دوربین مدار بسته به هزینه‌های جانبی چون هزینه‌های کابل کشی و اجرت نصاب دوربین بستگی دارد.

از این نظر دوربین ها به دو دسته داخلی (ایندور یا Indoor) و خارجی (اوتدور یا Outdoor) تقسیم می‌شوند. از دیگر اماکنی که به دلیل وجود سرمایه زیاد از دوربین مداربسته استفاده می کنند، می توان به طلافروشی ها اشاره کرد. از این طریق به راحتی احتمال سرقت را کاهش داده و از دارایی خود محافظت می کنند. امتیاز دیگری که برخی از دوربین‌های مداربسته در اختیار ما قرار می دهند، قابلیت تشخیص چهره است، به این معنی که دوربین قادر است چهره‌های جدید و چهره‌های آشنا را تشخیص دهد. بنابراین شما می‌توانید ترتیبی دهید که تنها در صورت مشاهده چهره‌های ناآشنا به شما پیام هشدار داده شود.

دوربین خودرو

کلا اینو بدونین که مثلا دوربین های مداربسته AHD با سنسور سونی به نسبت دوربین با سنسور غیر سونی حدوداً حداقل ۲۰ هزار تومان ارزون تر هست . اگر قصد نصب بهترین دوربین مداربسته در فضای داخلی دارید، حتما دام بهتره و اگر قصد نصب دوربین در فضای خارجی دارید که دوربین بولت یا بالت گزینه ی بهتری هست. بسته به نوع سیستم دوربین مداربسته، ضبط کننده، دوربین ها و مانیتور آن با سیگنال بی سیم، کابل شبکه یا کابل کواکسیال متصل می شوند. تجهیزات دوربین مداربسته برای ارائه نظارت ضبط شده یا بی‌درنگ بر روی یک قلمرو بزرگ، به عنوان مثال، محیط اموال، تأسیسات ذخیره‌سازی، پارکینگ‌ها، فروشگاه‌های خرده‌فروشی و ساختمان‌های اداری استفاده می‌شود.

از جمله مهم ترین انواع دوربین می باشند که برای خرید دوربین مداربسته بهتر است ویژگی های اصلی هر کدام را بدانید. شروع فعالیت برند هایک ویژن در زمینه تجهیزات امنیتی مانند دوربین مداربسته، دوربین های آنالوگ بوده است؛ اما امروز در زمینه دوربین های تحت شبکه نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. همچنین برند هایک ویژن هیچگاه از تکنولوژی های جدید عقب نمانده است و همواره جدیدترین فناوری ها را در دوربین های خود بکار می برد. قیمت دوربین مداربسته برند هایک ویژن نیز با توجه به امکانات و کیفیت که در اختیار کاربر قرار می دهد، بسیار مقرون به صرفه می باشد. در حال حاضر با توجه به امکانات دوربین های مداربسته جدید مانند اتصال به اینترنت و شبکه، برقراری ارتباط صوتی دوطرفه و … دوربین ها می توانند خیلی از مشخصات حضور فیزیکی در یک نقطه را شبیه سازی کنند .