اپل در صدد رفع مشکل «لرزش غیرقابل کنترل» آیفون 14 پرو است

اپل روز دوشنبه تایید شده کاربران آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس گزارش داده اند که عکس گرفتن با استفاده از برنامه های محبوب مانند اینستاگرام، تیک تاک و اسنپ چت مشکل است. کاربران گزارش داده اند که تلفن آنها روشن می شود “لرزش غیر قابل کنترلو حتی وقتی می‌خواهند از دوربین با این برنامه‌ها استفاده کنند، تلو تلو می‌خورد.

یکی از سخنگویان اپل به CNET، سایت خواهر ZDNET، گفت: “ما از این مشکل آگاه هستیم و هفته آینده راه حلی برای آن منتشر خواهد شد.”

این اولین اصلاحی نیست که اپل در رابطه با دستگاه های جدید صادر می کند. این شرکت قبلا iOS 16.0.1 منتشر شد برای اصلاح مسائل مختلف مربوط به آیفون های جدید. در میان سایر مشکلات رفع شده، طبق گزارشات، اپل اشاره کرده است که “ممکن است هنگام زوم کردن جهت افقی در آیفون 14 پرو مکس، عکس ها نرم به نظر برسند.”


منبع: https://www.zdnet.com/article/apple-set-to-issue-fix-for-iphone-14-pro-shaking-uncontrollably/#ftag=RSSbaffb68همچنین: کارت امتیازی نوآوری آیفون 14: دویدن در خانه و ضربه زدن

با این حال، اگر عملکرد دوربین با برنامه‌های عکاسی شما مشکل داشته باشد، این ویژگی‌ها بسیار بی‌فایده هستند.

مدل‌های آیفون ۱۴ پرو و ​​پرو مکس روی پایه‌های موجود در فروشگاه اپل

جیسون هینر/ZDNET

گوشی پرچمدار جدید اپل، آیفون 14 پرو، با مجموعه ای از ویژگی های جدید و پیشرفت های تکنولوژیک چشمگیر، از جمله صفحه نمایش قدرتمند جدید و ارتقاء دوربین در سطح حرفه ای ارائه می شود.