قیمت 12 عدد دوربین مداربسته vivok چین دیده بان | arya-cctv

به عنوان مثال برای کار فرما ورودی و انبار ذخیره کالا در یک مکان خاص نسبت به سایر فضاها اولویت بیشتری دارد. اگر مسافت کابل کشی بالا باشد باید کابل برق و کواکسیال را به صورت جدا گانه در سیستم دوربین مداربسته استفاده نمایید. با توجه به ظاهری و عملکردی که دوربین پینهول دارا می باشد باید در مکان های داخلی و سرپوشیده استفاده شود و می توان این دوربین مداربسته پینهول را به صورت مخفی استفاده کرد. همچنین در محیط های صنعتی که امکان حضور انسان به خاطر شرایط محیطی وجود ندارد، شما می توانید با بکارگیری دوربین مدار بسته این خلا را جبران و به دستاورد های بهتر و دقیق تری در مواجه با نیروی انسانی دست پیدا کنید. همانطور که گفتیم به کارگیری نیروی انسانی از سوی کارفرما دارای هزینه های بالایی می باشد و کارفرما می تواند با تهیه و خرید دوربین های نظارتی و امنیتی به طور نامحسوس از هر مکان و از هر نقطه از دنیا محل کار خود را توسط دوربین پایش نماید. در فضایی که دوربین مداربسته قرار دارد به مراتب و به صورت آمار های قابل استناد نسبت به مکان هایی که دوربین های نظارتی وجود ندارد آمار جرم و بزه پایین می باشد.

  • در ادامه مزایای مختلف نصب دوربین های مداربسته در ادارات و سازمان ها را برای شما بیان می کنیم.
  • با توجه به کیفیت دوربین مداربسته ( حجم تصاویر دوربین ) و قدرت فشرده سازی دستگاه ( H.264 , H.264+ , H.265 ) مت زمان ذخیره تثاویر بر روی هارد را می توان محاسبه کرد .
  • بهتر است بدانید اندازه سوژه در دوربین به زاویه دوربین ها و محل قرار گیری آنها بستگی دارد.

در قسمت Format نیز نوع فایل را انتخاب کنید و در پایان روی شروع پشتیبان کلیک کنید. دستگاه ان وی آر 32 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 32 عدد دوربین تحت شبکه را دارد. دستگاه ان وی آر 16 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 16 عدد دوربین تحت شبکه را دارد. دستگاه مجله خبری دوربین مداربسته آریا دی وی آر 32 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 32 عدد دوربین توربو HD را دارد. معمولا این دستگاه ها می توانند از یک یا دو عدد دوربین IP نیز پشتیبانی کنند. این دستگاه ها دارای پورت و ورودی خروجی های متعدد از جمله VGA ،HDMI ،LAN ،SATA ،USB و … هستند.

دوربین مداربسته دید در شب

بعلاوه نوع دیگری از دستگاه تحت عنوان دستگاه هیبریدی یا xvr در بازار موجود است که توان پشتیبانی از انواع دوربین مداربسته را دارد. دوربین مینی اسپید دام یا مینی پی تی زد کوچکتر از دوربین اسپیددام است، بعلاوه قیمت آن نیز پایین تر است. این دوربین مداربسته برای نصب در مکان های کوچک بسیار مناسب است و با زاویه دید بالا محیط را به خوبی پوشش می دهد. کاهش نویز دیجیتال یا DNR همان طور که از اسمش پیداست میزان نویز موجود در تصاویر دوربین مداربسته در نور کم را کاهش می دهد.

تجهیزات جانبی دوربین AHD,TVI,CVI

در نتیجه، آن‌ها در شب، زیر نور مستقیم خورشید یا حتی در بازتاب‌های روشن که دیگر دستگاه‌ها قادر به تنظیم نیستند، ویدیوهای واضح ضبط می‌کنند. با توجه به استفاده در فضای باز، این دوربین‌ها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که برای مبارزه با هر گونه عوامل جوی بسیار درشت هستند. گفته می شود، این نوع دوربین های مدار بسته خاص می توانند برای مشاغلی که در ایالت های دارای آب و هوای تصادفی مانند تگزاس، آرکانزاس، اوکلاهما، میشیگان و غیره فعالیت می کنند مناسب باشند. در انتخاب دوربین مداربسته برای آسانسور سعی کنید دوربین مدار بسته با حداقل کیفیت 2 مگاپیکسل و لنز 2.8 میلی متر استفاده نمایید. امکان انتقال تصویر این امکان را برای کاربر دوربین مدار بسته فراهم می کند تا در هر ساعت از شبانه روز بتواند محل مورد نظر را مانیتور نماید.

در انتقال تصویر امکان مشاهده تصاویر توسط دستگاه هایی مانند کامپیوتر ، لپ تاپ ، موبایل ، تبلت و … وجود دارد. اگر شما قصد خرید دوربین مداربسته دارید و نمی خواهید زیاد هزینه کنید بهترین انتخاب و به صرفه ترین حالت به پیشنهاد کارشناسان دیاکالا خرید دوربین های مداربسته HDcvi یا HDtvi است. نکته مهم دیگر در خصوص دوربین های مداربسته این است که در فناوری های نوین دوربین های مداربسته امکان ضبط صدای محیط نیز وجود دارد.

http://66toolkit.ir