چگونه اعتبار جذب کربن را در این فصل تعطیلات بدهیم

پیشرو در این فضا شرکت سوئیسی Climeworks است که یک کارخانه جذب کربن را اداره می کند و در واقع فرآیند حذف CO2 و ذخیره سازی زیرزمینی را بر اساس خرید شما انجام می دهد.

کارت هدیه Climeworks قابل کسر مالیات نیست، زیرا Climeworks یک سازمان غیرانتفاعی واجد شرایط نیست. با این حال، اگر به یکی از سازمان‌های غیرانتفاعی فهرست‌شده در بخش جایگزین‌های بالا کمک مالی کنید، کمک مالی شما احتمالاً برای کسانی که کسورات را در اظهارنامه مالیاتی خود جزئی می‌کنند، کسر مالیات است.

آیا ابزاری برای محاسبه ردپای کربن شما وجود دارد؟

همچنین: بهترین گوشی های سبز رنگ

شرکت سوئیسی Climeworks یکی از این کارخانه ها را اداره می کند. ممکن است نام آنها را از نسل اول مدل کسب و کارشان شنیده باشید، که شامل فروش مجدد CO2 به شرکت های نوشابه مانند کوکاکولا بود. این شرکت عملیات خود را به ذخیره سازی زیرزمینی تغییر داده است، که اساساً حرکتی برای مقیاس کردن تأثیر عملیات CCS آن است.

طبق گفته Climeworks، حذف و ذخیره سازی جذب کربن با استعداد شما ظرف شش سال یا زودتر انجام می شود. متغیرها برنامه های بهره برداری و بهره برداری از کارخانه Climeworks هستند. گیرندگان گواهی خرید خود را تأیید می کنند.

جذب کربن آنچنان پایه اصلی پوشش رسانه‌ای و صحبت‌های شرکت‌ها است که می‌توان به راحتی رد این فناوری را از دست داد و اینکه چرا به عنوان ابزاری در مبارزه با تغییرات آب و هوایی به کار گرفته می‌شود.

به صفحه هدیه تاثیر آب و هوا Climeworks بروید و یک طرح را انتخاب کنید. طرح‌های از پیش‌جمع‌شده از 30 دلار برای حذف 25 کیلوگرم CO2 شروع می‌شوند و تا 102 دلار افزایش می‌یابند که 85 کیلوگرم است. شما همچنین می توانید یک طرح سفارشی ایجاد کنید.

Climeworks همچنین برنامه های ماهانه را برای حامیان مداوم ارائه می دهد. تا به امروز حدود 17000 نفر برای یکی از این طرح ها ثبت نام کرده اند.

قیمت موبایل هدیه Climeworks

Climeworks

جذب و ذخیره کربن (CCS) شامل حذف انتشار دی اکسید کربن (CO2) است که در بسیاری از فرآیندهای صنعتی و از سوزاندن سوخت های فسیلی در تولید برق و حمل و نقل ایجاد می شود. این کربن جذب شده از طریق خط لوله منتقل می شود و در سازندهای زمین شناسی زیر زمین ذخیره می شود.

و می دانید چه چیز دیگری CO2 را از هوا جذب می کند؟ درختان! درختان کاشته شده در جنگل های ملی ایالات متحده را هدیه دهید. درختان به یاد دارند یک سازمان غیرانتفاعی است که کاشت درخت در جنگل های ملی را در اولویت قرار می دهد. متناوبا، از سوی دیگر، یک درخت کاشته شد درختان تازه کاشته شده را در مضرب های 1، 20، 50 و بیشتر هدیه می دهد.

به جز، در جهانی که هنوز به طور قطعی با سوختن سوخت های فسیلی کار می کند، CCS در کاهش برخی از اثرات مضر نشان داده شده کاملاً مؤثر بوده است. پاکسازی دی اکسید کربن از گازهای دودکش کارخانه های صنعتی 55 تا 90 درصد انتشار چرخه عمر را کاهش می دهد.. این فناوری از اوایل دهه 1970 مورد استفاده قرار گرفته است و در حال حاضر بیش از 40 کارخانه صنعتی جذب و ذخیره کربن در سراسر جهان وجود دارد. 30 میلیون تن CO2 در سال.

وجود دارد انتقاد قانع کننده جذب کربن، این است که در واقع صنایع را قادر می‌سازد تا انتشار کربن را افزایش دهند در حالی که همچنان به اهداف انتشار ضربه می‌زنند. در نهایت، حتی بسیاری از حامیان جذب کربن آن را به عنوان یک راه حل تبلیغ نمی کنند، بلکه یک فناوری کاهش (و یک فناوری نسبتاً پیچیده برای راه اندازی) برای کمک به جبران برخی از آسیب های ناشی از صنایع سوختن کربن است. چقدر کارآمد این کار را انجام می دهد؟ در واقع بسیار چشمگیر است. در اینجا یک عالی است خلاصه شده از MIT ممکن است بخواهید بررسی کنید

آیا این هدایا معاف از مالیات هستند؟

چهار فیلد برای پر کردن وجود دارد:

  1. این کادو برای کیه؟
  2. زمان‌بندی: زمانی که گیرنده باید هدیه را دریافت کند، سفارشی کنید.
  3. طراحی: انتخاب کنید که از سه طرح زیبای ما می خواهید استفاده کنید.
  4. پیام شخصی: یک پیام شخصی برای گیرنده خود بنویسید. پیام در ایمیل هدیه و PDF هدیه (حداکثر 500 کاراکتر) گنجانده می شود.

آیا این به نظر طرحی است که توسط یک شخصیت شرور جیمز باند طراحی شده است؟ انجام می دهد، درست است؟

همچنین: بهترین گیاهان داخلی

اولین چیز اول، دقیقاً در مورد چه چیزی اینجا صحبت می کنیم؟

گزینه های جایگزین هدیه می خواهید؟ فرصت‌های زیادی وجود دارد، با کمک مالی به سازمانی که کار خوبی در زمینه اقدامات آب و هوایی انجام می‌دهد. گروه ضربت هوای پاک نمونه خوبی است، یک سازمان محیط زیست غیرانتفاعی که راه حل های انعطاف پذیر برای تغییرات آب و هوا را تشویق می کند، به ویژه در ترویج فناوری و سیاست هایی که برای رسیدن به سیاره ای با آلایندگی صفر و با انرژی بالا لازم است.

همچنین: 5 بهترین دوچرخه برقی

یا شاید شما یک مدرسه قدیمی هستید و می خواهید چیزی براق زیر درخت بگذارید؟ هدیه دادن فن‌آوری‌های حمل‌ونقل مانند دوچرخه‌ها و دوچرخه‌های الکترونیکی می‌تواند به کاهش وابستگی به ماشین برای انجام کارهای سریع و حتی رفت‌وآمدهای طولانی‌تر کمک کند. و از آنجایی که قرار گرفتن در فضای باز اغلب یک کاتالیزور برای مراقبت از محیط زیست است، هیچ چیز به اندازه یک جفت کفش کوهنوردی یا فناوری کمپینگ عالی نیست.

دستورالعمل‌های مربوط به اعطای اعتبار جذب کربن، به‌علاوه دیگر ایده‌های عالی برای هدیه سازگار با محیط زیست در این فصل تعطیلات را بخوانید.

بله، بسیاری از آنها وجود دارد، از جمله از Climeworks. بزرگترین آلاینده ها تا حد زیادی صنایع سوخت فسیلی باقی می مانند، اما ممکن است تعجب کنید که افراد چقدر تأثیر دارند.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-planet/how-to-give-carbon-capture-credits-this-holiday-season/#ftag=RSSbaffb68

جذب کربن فقط برای شرکت های غول پیکری نیست که امیدوارند اثرات زیست محیطی خود را جبران کنند. می‌توانید CO₂ جذب شده را هدیه دهید و در عین حال یک شروع مکالمه تضمینی برای دوستان و خانواده خود داشته باشید و برای کره زمین تلاش کنید.

همچنین: سازگارترین گوشی هوشمند با محیط زیست؟ رقابت اپل و سامسونگ با زباله های الکترونیکی

کارت هدیه Climeworks

Climeworks
لوگوی One Tree Planted

یک درخت کاشته شد

سوالات متداول

آیا جذب کربن راه حل مناسبی است؟

امسال Climeworks 650 میلیون دلار برای پشتیبانی از عملیات خود جمع آوری کرد. بخشی از مدل کسب و کار آن؟ فروش جذب کربن به مصرف کنندگان خصوصی وظیفه شناس، از جمله به عنوان اعتبار قابل هدیه.

چگونه اعتبار جذب کربن را در این فصل تعطیلات بدهیم