معاملات جمعه سیاه اولیه: ایسوس VivoBook Pro به 999 دلار کاهش یافت

علاوه بر این، Asus VivoBook Pro همچنین دارای ویندوز 11 پرو و ​​اشتراک 3 ماهه رایگان Adobe Creative Cloud است. این لپ تاپ برای گیمرها به بازار عرضه شده است، زیرا دستگاه دارای سیستم خنک کننده دو فن عالی است. با این حال ایسوس VivoBook Pro همچنین برای کارکنان اداری و هیبریدی که صرفاً به دنبال ارتقاء لپ تاپ خود هستند مناسب است.

همچنین: مقایسه بهترین لپ تاپ های ویندوزی


منبع: https://www.zdnet.com/article/asus-vivobook-pro-deal-sale-coupon-code/#ftag=RSSbaffb68

Asus VivoBook Pro یک لپ‌تاپ آماده کار با مشخصات فنی بالا است که سال‌ها دوام خواهد آورد. این گوشی مجهز به صفحه نمایش 16 اینچی WQXGA+ OLED (3840 x 2400)، پردازنده Core i7 اینتل (تا 4.8 گیگاهرتز)، 16 گیگابایت رم، کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3050 و حافظه 1 ترابایتی SSD است.

فروش زودهنگام جمعه سیاه هر سال زودتر و زودتر شروع می شود. خرده فروشان ایالات متحده به سمت رویدادهای فروش بسیار طولانی تر و معاملات قبل از جمعه سیاه حرکت می کنند، و ما در حال حاضر شاهد معاملات عالی در زمینه فناوری اصلی هستیم. در حال حاضر، ایسوس VivoBook Pro با 28 درصد تخفیف به فروش می رسد. شما می توانید این لپ تاپ عالی را قبل از جمعه سیاه با قیمت 999 دلار در Newegg تهیه کنید و 400 دلار صرفه جویی کنید.

در حال حاضر این لپ تاپ با 400 دلار تخفیف به فروش می رسد و 999 دلار کمترین قیمتی است که در یک ماه گذشته در این دستگاه دیده ایم.

توضیحات محصول را در یک جمله بنویسید.

نیوگ

همچنین: 12 لپ تاپ جامد برای همه افراد در لیست تعطیلات شما (از جمله یکی به قیمت 99 دلار)