لیست قیمت هایک ویژن به همراه تخفیفات جشنواره 1401 نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن | arya-cctv

ضمن اینکه لزوما بالا بودن قیمت دوربین مداربسته به منزله مناسب ترین گزینه نیست و ممکن است بعد از خرید متوجه شوید که میزان کارایی که در نظر داشتید را ارائه نمی دهد. در ادامه به طور کامل با انواع دوربین مدار بسته و مزیت های هر یک از آن ها آشنا خواهید شد. هر دوربین مداربسته مجموعا دارای یک سری ویژگی ها یا شرایط کار است که معمولا در بخش مشخصات یا کاتالوگ دستگاه به آن اشاره می شود که دمای مناسب برای بهترین عملکرد دوربین نیز در آن ذکر شده است. دمای مناسب برای عملکرد صحیح در انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه با یکدیگر متفاوت است. برخی از دوربین های مداربسته می توانند در رنج های دمایی 55+-10- نیز عملکرد خوبی داشته باشند. برخی حتی می توانند در سرمای سخت و رنج دمایی منفی 30 یا منفی 40 درجه نیز بدون اختلال کار کنند.

  • به دلیل وارداتی بودن اکثر محصولات قیمت متناسب با قیمت ارز تغییر خواهد کرد .چرا که قیمت ارز در قیمت تجهیزات امنیتی تاثیر بسیار خواهد داشت.
  • کیفیت بالای دوربین های مداربسته هایلوک در مقایسه با قیمت مناسب آن برای مشتریان مورد توجه بوده است.
  • بودجه ای که به سیستم نظارتی و امنیتی اختصاص می‌دهید، فاکتور مهمی برای خرید محسوب می شود و تأثیر زیادی در انتخاب نوع محصول دارد.
  • دوربین مداربسته سیم کارت خور از شبکه تلفن همراه برای انتقال داده های ویدئویی استفاده می کند و تنها با نصب یک سیم کارت درون دوربین می توانید داده های ویدئویی را منتقل کنید.

محصولات هایک ویژن توسط نمایندگی هایک ویژن (هایک سنتر) و با ضمانتنامه شرکت های معتبر مانند هایک ویژن پارس ارتباط افزار، هایک ویژن فراگستر و هایک ویژن ماد طلایی به فروش می رسند. برای بهره مندی از خدمات گارانتی و پس از فروش هایک ویژن این محصولات را از نمایندگی رسمی آن خریداری کنید. محصولات هایک ویژن در ایران توسط نمایندگی هایک ویژن و با گارانتی شرکت پارس ارتباط افزار به فروش می رسند.

دوربین مدار بسته هایلوک مدل IPC-D120

دوربین مدار بسته بولت قابلیت گردش ندارد ولی در عوض می تواند فواصل طولانی را پوشش دهد. دوربین های بولت معمولا اندازه کوچکی دارند و در شرایط بد نوری و تاریکی نیز قابلیت مجله خبری دوربین مداربسته آریا تصویر برداری را دارند. این مدل از دوربین مداربسته از نام Dome یا گنبد الگو گرفته است که در واقع بدنه ای کروی و گنبد مانند داشته به همین دلیل دام نامگذاری شده است.

دستگاه DVR داهوا مدل XVR1B04

یکی دیگر از مواردی که در چگونگی انتخاب بهترین دوربین مدار بسته مد نظر قرار می گیرد اندازه تصویر و یا رزولوشن تصویر است. همانطور که میدانید رزولوشن تصویر بسیار مهم است و اگر رزولوشن تصویر پایین باشد، شما قادر نخواهید بود تصاویر با کیفیتی را ضبط کنید. بهتر است در زمان خرید دوربین مدار بسته به مشخصات فنی آن توجه داشته باشید. هر چقدر رزولوشن تصویر بیشتر باشد، به همان اندازه کیفیت تصویر بالاتر خواهد بود. اگر قصد خرید 12 عدد دوربین مداربسته ارزان قیمت و با کیفیت را دارید این مجموعه دوربین مداربسته مجهز به دوربین های 1 مگاپیکسلی Vivok به شما پیشنهاد می شود. یکی از مزیت های این پکیج وجود کلیه تجهیزات مورد نیاز در یک مجموعه می باشد و فقط لازم است کابل و هارد به این پکیج دوربین مداربسته اضافه گردد.

انواع دوربین مدار بسته بر اساس تکنولوژی ساخت

در زمینه های مختلفی کاربردهای گسترده ای اعم از کشف جرایم، کنترل از راه دور منزل یا محل کار، کاربردهای ترافیکی، تصویربرداری های نامحسوس و غیره دارد. برند داهوا ، یکی از پرفروش ترین مارک های دوربین مداربسته در دنیا می باشد. در سال 2017 شرکت Dahua به عنوان دومین برند محبوب دنیا شناخته شد و بعد از هایک ویژن در ردیف دوم قرار گرفت. از بین برندهای سیستم های نظارتی ، Dahua دارای مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در انواع دوربین ها و دستگاه های DVR/NVR می باشد. سیستم های مدار بستهدر هنگام خرید دوربین مدار بسته باید در نظر داشته باشید که قیمت دوربین مداربسته در محصولات HD آنالوگ در هر سه فناوری گفته شده نسبت به دوربین مداربسته تحت شبکه پایین تر می باشد.

http://66toolkit.ir