بررسی دوچرخه برقی Velotric Nomad 1: با هر زمینی در راحتی مقابله کنید

مرور: بررسی دوچرخه الکتریکی Velotric Discover 1: ساخت در دسترس، قیمت جذاب

به ندرت پیش آمده است که روی یک دوچرخه برقی بمانم و به بالای تپه‌هایی برسم که با همسایگی‌ام مطابقت دارد، حتی اگر روی پدال‌ها می‌لنگم. Nomad 1 این قدرت را دارد که در تپه های شیب دار به من کمک کند و در آن سناریو Discover 1 را شکست می دهد. حالت پیاده روی نیز برای این دوچرخه بزرگ و سنگین مفید است، بنابراین متوجه شدم که بیشتر از هر دوچرخه الکترونیکی دیگری که در گذشته آزمایش کرده ام، از آن استفاده می کنم.

Velotric Nomad 1 از یک موتور هاب عقب 750 واتی با حداکثر عملکرد 1200 وات نیرو می گیرد و اگر دستیار را روی سطح 5 تنظیم کرده اید، صبر کنید و از سواری لذت ببرید. پنج سطح و یک حالت پیاده روی وجود دارد که در Nomad 1 ارائه شده است و سطح کمکی نیز با بالاترین سرعت ارائه شده با عملکرد فقط دریچه گاز مطابقت دارد. هنگام سوار شدن بر روی یک مسیر شن، به سرعت 9.5 مایل در ساعت در سطح 1، 11.5 مایل در ساعت در سطح 2، 14.5 مایل در ساعت در سطح 3، 16-17 مایل در ساعت در سطح 4، و 20 مایل در ساعت در سطح 5 دست یافتم. دوچرخه یک دوچرخه کلاس 2 با محدودیت 20 مایل در ساعت برای حالت دریچه گاز.

به هر حال، حمل و نقل در ایالات متحده برای دوچرخه رایگان است، که ارزش نسبتاً باورنکردنی است.

مشخصات فنی

قاب آلیاژ آلومینیوم و دوشاخه تعلیق هیدرولیک 80 میلی متری
اندازه موتور 750 وات (پیک 1200 وات) با 75 نیوتن متر، هاب عقب
کمک پدال 5 سطح
دامنه کمک پدال: 55 مایل. دریچه گاز: 52 مایل
حداکثر سرعت 20 مایل در ساعت
ظرفیت باتری 48 ولت 692 وات ساعت
نمایش دادن LCD 3.5 اینچی با نور پس زمینه
چراغ ها LED جلو یکپارچه، چراغ عقب با باتری
ظرفیت بار 440 پوند
صندلی ارگونومیک راحتی شهری، عرض 220 میلی متر
ترمز دیسک هیدرولیک
گلگیرها جلو و عقب ارائه شده است
پیشرانه شیمانو 8 سرعته
لاستیک ماشین 26×4 اینچ مقاوم در برابر سوراخ
وزن دوچرخه 73 پوند

جعبه گشایی و طراحی

گزینه High Step، برای سواران بلند قد، دارای یک میله عرضی است که بین پایه صندلی و دوشاخه های جلو قرار گرفته است.

همچنین: برای دوچرخه برقی خود به 2 قفل نیاز دارید. در اینجا دلیل و کدام یک از آنها برای خرید آورده شده است

در حالی که آماده می‌شدم برای چند هفته به منطقه دنور بروم تا بزرگ‌ترین دخترم را ببینم، Velotric در مورد ارزیابی جدید خود صحبت کرد. عشایر 1 دوچرخه برقی تایر چربی. مسیرها و مسیرهای دوچرخه سواری در سراسر این منطقه از کلرادو برای آزمایش یک دوچرخه الکترونیکی با لاستیک چربی عالی هستند، بنابراین من از خوشبختی پاییزی کلرادو در Nomad 1 لذت برده ام.

طرفداران

  • لاستیک های چاق ساخته شده برای مسیر
  • موتور قدرتمند 750 وات با دریچه گاز
  • دسته ارگونومیک برای راحتی
  • نمایشگر بزرگ و به راحتی قابل مشاهده
  • گزینه های رنگی جذاب
  • مقرون به صرفه

فریم آلومینیومی و باتری آن دارای رنگ یکسانی با روکش مات با کیفیت هستند. جوشکاری در قطعات تقاطع عالی و قابل توجه به نظر می رسد و دوچرخه حسی محکم و بدون حرکت یا انعطاف دارد.

گلگیرهای عریض برای مطابقت با لاستیک ها ارائه و از قبل نصب شده است. اگر دوچرخه سواری در مسیرها یا در شرایط آب و هوایی نامناسب دیگر دارید، از گلگیرهایی که شن، شن، گل و باران را روی شما و صورتتان نگه می دارند، قدردانی خواهید کرد. این دوچرخه همچنین برای دستیابی به مقاومت در برابر آب IPX6 طراحی شده است، بنابراین می‌توانید در هنگام خراب شدن هوا از آن استفاده کنید.

بنا به دلایلی، چنگال جلو به عقب نصب شده بود، بنابراین مجبور شدم قبل از نصب دسته، سه پیچ را باز کرده و بچرخانم. تنظیم آسان بود، و اگر با دوچرخه کار نمی کنید، می توانید خدمات مونتاژ را از طریق آن سفارش دهید. ابزار Velo در وب سایت Velotric

سواری بسیار نرم و راحت است و لاستیک های بزرگ کشش کافی دارند. یک روز در حالی که دوچرخه را آزمایش می کردم، برف ملایمی بارید، بنابراین توانستم از طریق مقداری برف یخ زده سبک، روی زمین های چمن خشک ترد، و از میان برگ های خشک ریخته شده برق بکشم. ضربه‌های جلویی به نرم‌تر شدن ضربات زمین‌های عبوری با دست‌اندازها و خندق‌ها کمک می‌کرد، در حالی که موتور قدرتمند 750 واتی این اطمینان را ایجاد می‌کرد که می‌توانم از هر زمینی عبور کنم.

برای آزمایش دوچرخه برای انواع بیشتری از سواران، از دخترم خواستم آن را در مسیرهای پیاده‌روی در کلرادو سوار کند. در حالی که دوچرخه بزرگ و سنگین است، او عاشق راحتی، قدرت و سهولت کار دوچرخه بود. طراحی Step-Thru سوار شدن بر روی صندلی را آسان می کرد، در حالی که دریچه گاز برای خارج شدن از خط از حالت توقف بسیار مفید بود. این باتری همچنین دارای یک پورت USB-A مفید و قابل دسترس است، بنابراین می‌توانید در صورت از بین رفتن گوشی خود، آن را شارژ کنید، که در صورت خراب شدن یا نیاز به کمک، برای نگرانی‌های ایمنی بسیار خوب است.

خط پایین

بعد از اینکه کاملاً از همه چیز در مورد Velotric Discover 1 لذت بردم، از شنیدن اینکه این شرکت مدل بعدی خود را منتشر می کند بسیار هیجان زده شدم. من مطمئن نبودم که چه انتظاری داشته باشم، با این حال، پس از شنیدن آن یک دوچرخه با لاستیک چربی است، زیرا این نوع دوچرخه را برای رفت و آمد در نظر نمی گرفتم. با این حال Velotric Nomad 1 برای گشت و گذار در شهر و همچنین لذت بردن از صدها مایل شن، خاک، مسیرها و جاده های بتنی در منطقه دنور عالی است.

چراغ عقب با باتری کار می کند و مستقل از سیستم دوچرخه است، پس فراموش نکنید که پس از اتمام دوچرخه سواری، آن را خاموش کنید.

سواری لذت بخش است و می تواند به شما الهام بخشد که از مسیر شکسته خارج شوید.

نمای نزدیک از جلوی Velotric Nomad 1 در جاده.

نمای نزدیک از پشت Velotric Nomad 1 در جاده.

دوچرخه در یک جعبه مقوایی بسیار بزرگ با عبارت Ride Today وارد شد. چرخ جلو را بچسبانید، دسته را محکم کنید، پدال‌ها را وصل کنید و واقعاً می‌توانید ظرف 30 دقیقه خاموش شوید و سوار شوید.

کنترل، دریچه گاز، شیفتر، ترمز و نمایشگر بزرگ.

متیو میلر/ZDNET

Velotric دوچرخه الکترونیکی باکیفیت دیگری را با قیمتی مقرون به صرفه با چند پیشرفت نسبت به Discover 1 منتشر کرده است. سواری لذت بخش است و می تواند به شما انگیزه دهد که با اعتماد به نفس و قدرتی که برای عبور از همه زمین ها و در شرایط آب و هوایی نامساعد نیاز دارید، از مسیر شکسته خارج شوید و از آن خارج شوید.

گزینه های جایگزین برای در نظر گرفتن:


منبع: https://www.zdnet.com/article/velotric-nomad-1-electric-bike-review-tackle-any-terrain-in-comfort/#ftag=RSSbaffb68

Nomad 1 هم اکنون با قیمت 1399 دلار (از 1599 دلار) در مدل های Step-Thru و High Step در دسترس است.

لاستیک چربی، گلگیر، باتری و قاب.

متیو میلر/ZDNET

تنها سیم‌های قابل رویت از دسته‌ی فرمان بیرون می‌آیند و سپس تا نیمه جلو، بالای شاخک‌ها، وارد لوله قاب می‌شوند. سپس سیم ها به داخل قاب می روند و به موتور توپی، چرخ دنده ها و ترمزهای عقب برمی گردند. این کمک می کند تا ظاهری بسیار تمیز به دوچرخه بدهد و همچنین با آنچه در دوچرخه های بسیار گران تر می بینیم مطابقت دارد.

کارایی

این بسته شامل دفترچه راهنمای مالک، راهنمای استارت سریع، پدال‌ها، چراغ عقب، بازتابنده‌های جلو و عقب، زنگ و تمام ابزارهایی است که برای مونتاژ و نگهداری دوچرخه خود نیاز دارید.

پایه پایه، صندلی و موتور توپی عقب.

متیو میلر/ZDNET

Velotric مدل Step-Thru را در چهار رنگ مانگو، فیروزه‌ای، آبی آسمانی و بهار ارائه می‌کند. من مدل سیان را از زمانی که Veloctric را قبلاً آزمایش کرده بودم، آزمایش کردم کشف 1 در رنگ انبه در اوایل تابستان و می خواستم رنگ دیگری را بررسی کنم. این اولین دوچرخه تایر چربی است که من برای ZDNET آزمایش کردم و از انتظارات من فراتر رفت.

نمای نزدیک فرمان Velotric Nomad 1