معرفی انواع دوربین مدار بسته + ویژگی‌ها و کاربردهای آن‌ها فنون برق | arya-cctv

در شبکه های بی سیم، برای فواصل کم تا سطح صد متر شما می توانید از شبکه های بی سیم وای فای (wi-fi) استفاده کنید. نصب دوربین مداربسته به صورت مخفیانه جرم است و باید از آن اجتباب شود. تحت شرایط استثنایی مثل هنگامی که کارفرما بخواهد از وقوع یک جرم جدی جلوگیری کند، با گرفتن مجوز مربوطه از مراجع قانونی و در یک بازه زمانی محدود، این کار امکان پذیر می شود. اگر نصب دوربین مداربسته مجله خبری دوربین مداربسته آریا به صورت مخفی و بدون مجوز انجام شود، شخص خاطی تحت تعقیب قانونی و مجازات قرار می گیرد و همچنین مدارک حاصل از آن قابل استناد نخواهد بود. یکی از موارد قانونی این است که کارفرما باید به شیوه ای عمل کند که اعتماد و اطمینان متقابل بین کارمند و کارفرما حفظ شود. شرط قانونی بعدی این است که کارفرما نمی تواند اطلاعات خصوصی کارمندان را از طریق دوربین مداربسته مورد بازرسی قرار دهد.

پیشنهاد برای دید در شب مناسب

ورود دوربین های آنالوگ HD توانست این خلا به وجود آمده را جبران کند و توجه مشتریان را مجددا به خود جلب کند. در واقع دوربین آنالوگ HD نسل جدید دوربین مداربسته آنالوگ است که با تغییرات ایجاد شده در مدل هایی قادر به ارائه تصاویری با کیفیت بسیار بالا شده اند. انواع تکنولوژیHD در دوربین از برندهای مختلف وجود دارند(AHD ،HDTVI ،HDCVI و HDSDI). دوربین های مداربسته دام براساس این که بستر نصب آنها بر چه مبنایی باشد به دو دسته تقسیم بندی می شوند.

http://66toolkit.ir

دوربین hdtvi، دوربین استارلایت و دوربین colorvu از جمله دوربین های مداربسته شرکت هایک ویژن با تکنولوژی های خاص است. بنابراین اگر به دنبال نصب سریع، آسان و کم هزینه هستید قطعا دوربین های مداربسته وایرلس گزینه مناسبی برای شماست. به طور مثال زمانی که از شرکت خود دور هستید و تمایل دارید بدانید که کارها چگونه پیش می رود می توانید وضعیت شرکت را از طریق فیلم های ضبط شده توسط دوربین ها چک کنید. علاوه بر این شما می توانید با نصب دوربین مداربسته میکروفون دار صداها را نیز چک کنید. در صنایع شیمیایی و رآکتورهای هسته ای این مورد به وفور دیده می شود و نیاز است تا از دوربین هایی استفاده شود که نسبت به حرارت های بالا و مواد شیمیایی مختلف مقاومت بالایی داشته باشند. در بسیاری از مواقع جرائمی مانند سرقت مدارک و یا جا به جایی اسناد مختلف در ادارات مختلف صورت می گیرد که برای جلوگیری از این موارد نیاز است فردی به کنترل آن بپردازد.

دوربین دام 2 مگاپیکسل PTZ هایک ویژن مدل DS-2DE4225IW-DE

اغلب محصولات این عکس غیر قانونی هستند و امکان خرید و فروش قانونی آنها وجود ندارد. در هر مکان و در هر محلی که نیاز به تامین امنیت و نظارت لحظه ای وجود دارد می بایست از دوربین مداربسته استفاده شود. هر دوربین مدار بسته همانند یک کامپیوتر یا لپ تاپ می تواند گره شبکه باشد و به وسیله شناسه شبکه IP و در قالب الگوها و قوانین شبکه به مرکز کنترل متصل شوند. از آنجا که اغلب این دوربین مدار بسته ها در حفاظت، نظارت و سیستم های اعلان و مانیتورینگ امنیت بکار می رود این واژه بیشتر به این حیطه بر می گردد اما معنی تخصصی و فنی آن حتی دوربین های ویدئویی تلفنی و کنفرانس را هم دربر می گیرد.

  • دوربین صنعتی طبق تصویر برای تصویربرداری در فضای بیرونی یا داخلی مورد استفاده قرار میگیرد.
  • در صورت وقوع جرم، فیلم های ویدئویی می توانند به نیروی انتظامی کمک کنند تا تحقیقات و بعداً شواهدی را برای پیگرد قانونی در دادگاه قانونی ارائه دهد.
  • از بین انواع مختلف دوربین های مداربسته امروزی که راهی بازار می شوند نمی توان گفت که بهترین دوربین مداربسته کدام است زیرا هر کدام از این دوربین ها برای کاربری خاصی طراحی و ساخته شده اند.
  • بنابراین توصیه می شود برای سیستم های نظارت تصویر از این کابل استفاده نشود.

این مدل دوربین های مداربسته بدون داشتن نقطه کور می تواند تمام فضای مورد نظر را تا شعاع چند صد متر تحت نظر داشته باشد. پس دوربین های اسپید دام به مانند یک نگهبان قابل اعتماد می تواند بدون استراحت و بطور خستگی ناپذیر از محل کار یا محیط زندگی شما حراست کند. دوربین اسپید دام به دو نوع دوربین اسپید دام تحت شبکه و دوربین اسپید دام آنالوگ تقسیم می شود.