آموزش دوربین مداربسته سیر تا پیاز » مرکز دوربین مداربسته ایران

مدت زمان آموزش محاسبه نشده ولی این آموزش کامل هست و بدون نیاز به منبع دیگری برای نصب پرووزه های دوربین های ای پی کافیست. اگر این محصول را قبلا از آیس پلاس خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. حال که درک کاملی از آدرس های آی پی داریم اصطلاحات valid ip و virtual ip و همچنین dynamic ip و static ip بیان و کاربرد آنها در یک سیستم تحت شبکه توضیح داده می شود. در اولین پارت این جلسه سوئیچ های شبکه را معرفی می کنیم و به بیان تمامی وظیفه های یک سوئیچ در یک سیستم شبکه از جمله دوربین های IP می پردازیم. اگر دوربینی نتواند روی یک منطقه از صحنه متمرکز شود این مشکل میتواند انتخاب نادرست روش سوار کردن لنز باشد. قطر قسمت پیچی ته لنز در هر دو نوع C و CS برابر یک اینچ و تعداد رزوه ۳۲ عدد در اینچ است.قابل ذکر است که لنز CS فقط روی دوربین CS قابل نصب است.

کلاس های دوربین مداربسته آنالوگ و آی پی جداهست یعنی میشه به صورت جدا در این کلاس ها شرکت کرد . انتقال تصویر در بستر کابل و از طریق رادیو بدون نیاز به سیم کشی نوع معمول هستند که آموزش داده می شوند همچنین انتقال تصویر بر روی اینترنت (موبایل و کامپیوتر) نیز به صورت عملی در کلاس به کارآموزان آموزش داده می شود. در این جلسه با نحوه جانمایی دوربین ها در فضاهای مختلف ، نکات مربوط به جانمایی دستگاه ضبط و همچنین با تفاوت تکنولوِژی های مختلف دوربین های مداربسته و انتخاب تکنولوژی مناسب برای هر پروژه آشنا می شویم.

چنانکه قبلا اشاره کردیم، نصب دوربین مداربسته، مهم‌ترین بخش کار است. در این قسمت از کار نیز باید نکات مهمی را به یاد داشته باشید تا در ادامه روند دچار مشکل نشوید. در این بخش از مطلب، به بیان دقیق نکات مهم نصب دوربین مداربسته خواهیم پرداخت. افراد شاغل می توانند کلاس نصب دوربین مدار بسته را در روزهای تعطیل و آخر هفته با هماهنگی و برنامه ریزی قبلی شرکت کنند. دوربین مداربسته DVR دستگاهی است که دارای هارد دیسک برای نظارت است.

توضیحات کلی و کلیدی درباره آموزش نصب دوربین مداربسته

برای مشاهده تصاویر بعد از نصب دوربین تحت شبکه نیز به یک کامپیوتر، مانیتور یا تلویزیون به همراه کابل HDMI نیاز دارید. زرین سیستم طراح مجری و تولید کننده اریا سی سی تی وی ی سیستم های حفاظتی و نظارتی و مخابراتی و سالن های کنفرانس است. زرین سیستم فعالیت خود را در زمینه ی سیستم های حفاظتی نظارتی را در سال 1372 آغاز کرد.

  • علاوه بر این، مجتمع فنی برق برای آسودگی خاطر کارآموزان شهرستانی خوابگاه هایی را برای این گروه از کارآموزان در نزدیکی آموزشگاه معرفی می نماید.
  • تهیه یک نقشه اولیه از نقاطی است که می خواهید در آن‌ها دوربین نصب شود.
  • معمولاً کابل کواکسیال شیلددار (RG-59)، مسافت بیشتری را در مقایسه با کابل کواکسیال 75 اهمی پوشش می‌دهد و تا فاصله 60 متری قابل‌قبول است.
  • این نوع دوربین دارای مادون‌قرمز یا دید در شب نیستند به همین خاطر برای محیط‌های کم‌نور مناسب نخواهند بود.
  • توصیه می شود DVR را درون محفظه قفل شده نگه دارید تا حتی اگر یک متجاوز قصد خدشه دار کردن DVR را کرد، نتواند فیلم های ضبط شده را از بین ببرد.

اگر فضای شما دارای نور اضافی یا درب ورودی روبه نور یا طلافروشی که نور در انها زیاداست حتما از دوربین های ضد نور استفاده کنید. اگر برای فضای خارجی نیاز به دوربین دارید حتما از دوربین های بالت استفاده کنید.این دوربین ها ضد اب وگرد غبار می باشد.بعضی از این دوربین ها قابلیت زوم بر روی سوژه را دارند. اگر منازل اماکن عمومی نیاز به دوربین دارید پشنهاد ما به شما دوربین HDمی باشد.زیرا هزینه های شما کاهش می یابد. برد ها نیز مانند بسیاری از قطعات دیگر دارای انواعی می باشند که از ان ها می توان به برد های مربعی اشاره کرد . اجزای تشکیل دهنده این برد خازن ، مقاومت ، ترازیستور ، یکسوگر و چیپ نوسان گیر می باشد .

مشخص کردن و انتخاب کردن نوع DVR یا NVR مناسب برای دوربینی که خریداری کرده‌اید. سیگنال ها در فیبر نوری سریع تر کابل مسی منتقل می شوند، بخاطر این که فوتون ها سریع تر از الکترون منتقل می شوند. حتی با کابل فیبر نوری می توان داده ها را با سرعت 40 G, 100 G , 400 G هم انتقال داد.

شما هم میتوانید نظر خود را در رابطه با این مطلب برای ما ارسال نمایید. در این جلسه با تنظیمات لازم برای مشاهده تصاویر روی صفحه وب آشنا می شویم. در این جلسه با تنظیمات نگهداری اتوماتیک دستگاه ، BPS و تنظیمات آلارم تشخیص حرکت آشنا می شویم.

برای آشنایی با جزئیات بیشتری از کدک های مختلف تصویری و فرمت های فرده سازی به مقاله”فرمت فشرده سازی” در وبسایت داتیس مراجعه کنید. به طور کلی تمام ویدئوهایی که با آن ها سروکار داریم، از قبل به نحوی فشرده شده‌اند تا برای مصارف معمول حجم معقولی داشته باشند. از ویدئوهای بدون افت کیفیت تنها در مصارف خاصی مانند ساخت فیلم در استودیو‌های فیلم سازی استفاده می‌شود.

تمامی موارد مذکور جزو لاینفک تست نرم افزاری دوربین های مدار بسته محسوب می گردد. اما یک دوره خوب آموزش دوربین مداربسته شامل چه مراحل و سرفصل‌هایی است؟ قبل از ورود به آموزش نصب و استفاده از هر نوع دستگاهی، ابتدا لازم است تا با انواع دستگاه‌های آن حوزه آشنا شوید. در زمینه دوربین مداربسته نیز اولین قدم، شناخت انواع دوربین‌های مداربسته و دستگاه‌های مربوطه است.

آموزش دوربین مدار بسته،مبتدی تا پیشرفته

یا انتخاب دستگاه رکوردی که نیازهای بهره برداری ما از سیستم دوربین مداربسته را مرتفع ننماید عملا سیستم دوربین مدار بسته ما کارایی خود را از دست خواهد داد. پس از آن که دوربین را نصب کردید شروع به کابل کشی و داکت کشی کنید. کابل کشی صحیح مستلزم رعایت نکات بسیاری است و هر گونه اشتباه در کابل کشی می تواند در ضبط و ارسال تصاویر اختلال ایجاد کند در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته به طور کامل این موضوع آموزش داده می شود. یکی دیگر از مولفه های یک دوره آموزش دوربین مداربسته مفید ارائه مدرک معتبر است.