انواع دوربین مداربسته قیمت انواع دوربین مداربسته نمایندگی فروش دوربین داهوا | arya-cctv

دوربین های تحت شبکه نسل پیشرفته و حرفه ای تر سیستم های نظارتی هستند و در پروژه های حساس با امنیت بالا از دوربین مدار بسته تحت شبکه استفاده می شود چون بسیار ایمن تر و منعطف تر از تمامی محصولات نظارتی هستند. کیفیت این دوربین مدار بسته همانطور که از اسمشان پیداست تابعی از امواج سینوسی آنالوگ می باشد. نویزهای مختلف الکترومغناطیسی و نویز های ناشی از نوسانات ناپایدار برق همواره یکی از تهدیدات بسیار جدی بر کیفیت دوربین مدار بسته آنالوگ می باشند. این نوع دوربین مداربسته بیشترین استفاده در نظارت و امنیتهای فضاهای بسته را دارد.

دوربین مدار بسته پین هول یا مینیاتوری

در ضمن کارشناسان ما آماده پاسخگویی و دادن مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند. در این بخش قصد داریم تا به معرفی چند دوربین مدار بسته آنالوگ از شرکت پاناسونیک بپردازیم. ضمنا شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به لینک محصول که در جدول روبه‌روی هر دوربین قرار گرفته مراجعه کنید. تا از مشخصات کامل، نقد و بررسی و مقایسه آنها با سایر محصولات دیگر را مشاهده کنید. دوربین‌های مدار بسته آنالوگ از ابتدایی‌ترین و متداول‌ترین دوربین‌هایی هستند که در دنیای امروز، کاربرد زیادی دارند.

پک دوربین مداربسته 8 کانال هایلوک مدل THC-B110-M

در واقع برآورد هزینه و بررسی قیمت دوربین مداربسته جزو فاکتور های مهم پیش از خرید به حساب می آید. ابتدا باید بررسی لازم طبق نیاز خود و لیست قیمت دوربین مداربسته صورت بگیرد و میزان هزینه ای که قصد دارید صرف کنید را مشخص و سپس نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید. اگر هدفتان گرفتن دزد باشد، وجود برخی ویژگی‌ها (یعنی قابلیت تشخیص چهره، شماره پلاک، زاویه دید گسترده، کیفیت تصویر 1080p hd، دید در شب و زوم بالا) در دوربین امنیتی مورد نظر شما ضروری است.

  • معمولا نرم افزارهای مربوطه در این برندها باید به صورت جداگانه خریداری شوند.
  • این نوع از دوربین ها به دو شیوه آشکارسازی و تصویربرداری حرارتی کار می کنند در نتیجه با این تکنولوژی ها و این دوربین ها می توان یک شخص را از فاصله حدود 18 متری تشخیص داد.
  • دوربین‌های IP قابلیت ویژه ای دارند که امکان قرار گرفتن آنها در شبکه به راحتی وجود دارد.
  • دوربین های تحت شبکه به وصیله کابل Lan به دستگاه ضبط تصاویر NVR متصل می شود.
  • اولین دوربین مدار بسته در سال ۱۹۴۲ توسط ارتش آلمان نازی برای نظارت بر چگونگی شلیک موشک V2 در ایستگاه پرتاب این موشک نصب شد.
  • چراکه تجربه آنها در صنعت نظارت و امنیت تصویری می‌تواند به شناسایی هرگونه حفره آسیب پذیر امنیتی که ممکن است در کسب و کار شما وجود داشته باشد کمک کند.
از دوربین مدار بسته برای اولین بار در سال 1942 در زمینه هوا و فضا در آلمان استفاده شد و پس از 30 سال این تکنولوژی به طور رسمی پا به عرصه ظهور در انظار عمومی گذاشت و برای کنترل ترافیک در آمریکا مورد استفاده قرار گرفت. در ابتدا تنها دوربین های مداربسته آنالوگ (غیر دیجیتال) ساخته شده بودند که کیفیت پایین تصاویر و عدم دسترسی به شبکه از معایب آن به شمار می رفت. تا اینکه در سال 1996 شرکت AXIS ایالات متحده آمریکا اقدام به ساخت دوربین های مداربسته تحت شبکه با استاندارد HTTPS بر بستر سیستم عامل Linux نمود. امروزه در سرتاسر دنیا نیاز به امنیت بیش از پبش احساس می شود به همین علت از کارخانه های بزرگ صنعتی تا منازل مسکونی، مشتاق به نصب دوربین مداربسته جهت حفظ و برقراری امنیت در محیط کار و یا محل زندگی خود هستند. از نظر نوع سیگنال دوربین و نحوه ثبت تصاویر دوربین‌ها در دو دسته اصلی آنالوگ و تحت شبکه یا دیجیتال قرار می‌گیرند. همچنین از نظر ظاهری می‌توان دوربین‌های مداربسته را در دسته‌های دام، اسپیددام، دوربین‌های صنعتی و … دسته بندی کرد.

http://66toolkit.ir

دوربین های مدار بسته در اشکال و تکنولوژی های مختلفی در بازار موجود هستند و شرکت های برتر فعال در این حوزه سعی بر این دارند که خواسته های مشتریان خود را به بهترین نحو پوشش دهند. قطعا هدف افراد از خرید دوربین با توجه به مکان نصب و سایر انتظاراتی که دارند متفاوت است و هر یک از ما با در نظر گرفتن مجله خبری دوربین مداربسته آریا کاربردی که انتظار داریم اقدام به خرید می کنیم. کیفیت تصاویر در دوربین‌های مدار بسته آنالوگ، به طور معمول به 540p پیکسل می‌رسد. ولی دوربین‌هایی نیز وجود دارند که از قابلیت HD نیز استفاده می‌کنند. دوربین AHD علاوه بر داشتن تصاویر HD، توانایی کابل‌کشی دوربین تا محدوده 500 متر را دارد.

انتقال تصویر بدون اینترنت