فروشگاه اینترنتی دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین مدار بسته و تجهیزات حفاظتی

کابل متداول برای تصویر این دوربین ها کابل کواکسیال rg59 است گرچه ارتباط تصویر این دوربین ها با کابل های مختلف بر حسب نیاز امکان پذیر است. در سایر بخش های این مقاله به بررسی ویژگی های بیشتری از دوربین های مداربسته خواهیم پرداخت. در اکثر موارد پاسخ منفی است و کیفیت ضبط حداکثر 1 تا 2 مگاپیکسل می باشد. سیستم های اقتصادی (اکونومی) دوربین اریا سی سی تی وی مدار بسته معمولاً کیفیت لایو و پخش زنده بالایی دارند ولی تصویری که روی هارد ضبط می شود کیفیت پایین تر دارد. این دوربین مدار بسته به طور خاص برای کارایی موثر ساخته شده اند، صرف نظر از اینکه نور محیط آنها به چه خوبی است. هم در طول روز و هم در شب، آنها تصاویر ویدئویی واضحی را ضبط می کنند که با تغییر شرایط نور پنهان نمی شوند.

از ضبط تصاویر با فرمت‌های تصویری و کیفیت‌های مختلف تا قابلیت‌های هشداری متنوع، ارتباط با شبکه و بکارگیری نرم افزارهای کاربردی. برای نصب دوربین مداربسته تحت شبکه یا IP از دستگاه گیرنده NVR استفاده می‌کنیم. از طریق یک کابل، دوربین و دستگاه NVR را به هم متصل شده که این کابل تصاویر ویدیویی و انرژی الکتریکی را انتقال می‌دهد. زمانی که شما واسطه‌ها را حذف می‌کنید و از عمده فروش ها می‌خرید می‌توانید با بودجه خود بهترین دوربین مدار بسته با قیمت ارزان را تهیه کنید که کیفیت بالایی هم داشته باشید. قیمت دوربین های مدار بسته در بازار ایران به دلیل واسطه‌گری هایی که وجود دارد بالا می‌رود.

  • برای انتخاب محصول باید به شرایط محلی که قرار است مورد استفاده قرار گیرد توجه ویژه داشته باشید.
  • این امر باعث شد که دوربین های تحت شبکه در پردازش اطلاعات سرعت بیشتری داشته باشند و با مجهز نمودن این دوربین ها به سنسورهای پیشرفته بتوان بهترین عملکرد را از یک دوربین مداربسته پیشرفته دریافت نمود.
  • این دوربین مدار بسته با قابلیت بزرگنمایی و کوچک نمایی بدون از بین بردن تمرکز به شما امکان می‌دهند فاصله کانونی و زاویه را تنظیم کرده و بزرگنمایی را کم یا زیاد کنید.
  • Balun در دستگاه انتقال دهنده (دوربین) و دستگاه دریافت کننده (DVR ، مانیتور و غیره) مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولات این شرکت که شامل دوربین و دستگاه ضبط تصاویر مداربسته است اکنون توسط شرکت فناوران تصویر نوین در ایران با گارانتی معتبر عرضه میشود. در واقع دوربین دام به معنی دوربین گنبدی شکل بوده و عنوان دوربین های سقفی نیز درباره آنها بکار میرود. این دوربین ها بیشتر برای نصب بر روی سقف طراحی شده و در اشکال فانتزی و متفاوتی در بازار موجود است.

دوربین مداربسته لنز وریفوکال

البته باید در نظر داشت برای در نظر گرفتن مکان‌هایی که امنیت حرف اول را می‌زند استفاده از دوربین‌هایی با قابلیت‌هایی نظیر دنبال کردن سوژه، دید در شب، حذف الارم‌های کاذب، تشخیص وسایل نقلیه و انسان به صورت تفکیک شده و قدرت زوم بالا، ضروری است. از آنجایی که اکثر دوربین مداربسته پایه دار در فضای باز قرار می گیرند، عاقلانه است که ترجیح دهید دوربین مداربسته پایه دار در فضای باز با درجه IP 66 ضد آب باشد و در برابر ضربه مانند آب باران مقاومت کند. با این حال، دوربین مداربسته پایه دار در فضای باز همچنان می‌توانند با قرار دادن آن‌ها دور از دسترس متجاوزان یا پوشاندن آنها با محفظه اضافی در برابر تخریب محافظت شوند. CMOS از آنجا که روی این تکنولوژی کار زیادی صورت گرفته و تولید آن در حجم انبوه می باشد ، ساخت چیپ های CMOS نسبت به CCD ارزانتر در می آید . دیگر مزیت این سنسورها نسبت به CCD اینست که توان مصرفی آنها پایینتر می باشد . با توجه به محدودیت زیاد سرعت اینترنت در ایران استفاده از شبکه های داخلی برای ایجاد انتقال تصویر بسیار مناسب خواهد بود.

پکیج کامل 8 دوربین مدار بسته داهوا 2 مگاپیکسل بدنه فلزی HDCVI

برای تهرانی‌های عزیز امکان خرید حضوری در تهران نیز مهیا می‌باشد و اگر تمایل دارید که از نزدیک محصولات را ببینید و سپس خرید کنید، خرید حضوری مناسب شماست. پیش از خرید حتما برآورد هزینه کنید تا بتوانید از بین انواع دوربین مداربسته گزینه مناسب را انتخاب کنید. در واقع برآورد هزینه و بررسی قیمت دوربین مداربسته جزو فاکتور های مهم پیش از خرید به حساب می آید. ابتدا باید بررسی لازم طبق نیاز خود و لیست قیمت دوربین مداربسته صورت بگیرد و میزان هزینه ای که قصد دارید صرف کنید را مشخص و سپس نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید.

دوربین مداربسته و فرآیند نصب آن دوربین مداربسته از نیازهای اساسی در دنیای پرخطر امروزی است که نقش بس… نویز در تصویر دوربین مداربسته به دو دسته­ نویز الکترونیکی و نویز مغناطیسی تقسیم می­شود. این نوع دوربین مداربسته این قابلیت را دارد که توسط گوشی موبایل و نرم­ افزار مربوطه به میزان دلخواهی چرخانده شده تا بتوان نقطه­ مورد نظر را مشاهده کرد. در مورد انواع سنسورهای بازار در کتاب سیستم های دوربین مداربسته ۲ کاملا صحبت کرده ام. اگر می خواین دوربین مداربسته را در محیط داخلی نصب کنید که اصولا به متراژ پایین تر IR نیاز دارید و زیاد روی آن حساس نباشید.

در مدل DNR سه بعدی علاوه بر پردازش مجزا بر روی فریم و تصویر، بصورت دسته ای نیز روی کل فریمها در پایان هر سیکل، پردازشی مجزا صورت می پذیرد. مشاهده نویز در تصاویری که جزئیات بسیار خوبی را نمایش می دهند(که بازهم بهتر از وقتی است که از Gain استفاده نمی شود و تصویر کاملا تیره شوند). در مکانیزم WDR دوربین به دو CCD سرعت بالا و سرعت پایین مجهز شده است. در ابتدا CCD سرعت پایین (با مدت زمان نوردهی زیاد) و سپس CCD سرعت بالا (با مدت زمان نوردهی کم) تصویر را پیمایش میکنند.

سیگنال های آنالوگ را می توان دیجیتالی کرد ، دیجیتالی شدن حتی با تجهیزات قدیمی تر نیز مقرون به صرفه است. تصاویر به کارت ضبط ویدئو احتیاج دارند و می توانند در رایانه شخصی یا ضبط صوت ذخیره شوند. با یک گام بالاتر ، HD آنالوگ امکان افزایش رزولوشن را نسبت به سیستم های سنتی (1080 پیکسل) فراهم می کند و با دوربین های آنالوگ و BNC سازگار است.

پیشنهاد من اینه که برای کارهایتان از دوربین ۲ مگاپیکسلی استفاده کنید که هم توجیه قیمتی داشته باشه و هم همانطور که در کتاب سیستم های دوربین مداربسته ۲ گفتم ، تصویر دید در شبش بهتره. این مورد هم یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در هنگام انتخاب و خرید دوربین مدار بسته باید در نظر داشته باشید. بالاترین رزولوشنی که می‌توانید داشته باشید، ۷۰۰ TVL است، اما بسیاری از دوربین‌ها در محدوده بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ TVL هستند. درواقع مطابقت با رزولوشنی که دوربین شما می‌تواند تولید کند بسیار مهم است. دوربین مدار بسته اسپید دام یکی از بهترین انواع دوربین مدار بسته است، در این مقاله از سایت هپنا به مزایا، مشخصات و قیمت آن می پردازیم.