بایگانی‌های قیمت دوربین مدار بسته الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن | arya-cctv

ضبط کننده ویدئویی قلب سیستم دوربین مداربسته به حساب می آید و وظیفه آن دریافت تصاویر دوربین مدار بسته و تبدیل آن به داده های دیجیتال برای ذخیره سازی بر روی هارد دیسک است. شما می توانید این دستگاه را به صورت 4 کانال (قابلیت نصب تا 4 دوربین)، 8 کانال (قابلیت نصب تا 8 عدد دوربین مداربسته) و به همین ترتیب با 16 و 32 کانال تصویر خریداری کنید. مسلما هر چه کیفیت تصویر دوربین مداربسته بهتر و بالاتر باشد تصاویر شفافتر با قدرت تفکیک پذیری بالاتری ارائه خواهد کرد . همچنین هر اندازه کیفیت دوربین مداربسته افزایش پیدا کند سیستم نیاز به دستگاه های ذخیره ساز قدرتمند تر و حافظه ( هارد ) حجیم تری دارد که هزینه های سیستم را افزایش خواهد داد.

  • برند هایک ویژن بیش از 200 هزار دوربین را تولید کرده است و به بازار عرضه نموده است.
  • دوربین مداربسته داهوا HFW1200SP – دارای سنسور 1/2.7 اینچی Cmos – دارای دید در شب 30 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای سرعت تصویر برداری 25 تا 30 فریم در…
  • این دوربین ابعاد کوچکی دارد و معمولا در فضاهای مسقف مورد استفاده قرار می گیرد.

برای مثال می تواند در حضور منابع نوری مختلف به خوبی با محیط تطابق پیدا کرده و عمل تجزیه و تفکیک نور سفید را انجام دهد که نتیجه آن تولید رنگ هایی زنده و طبیعی است. DWDR یا DWR دیجیتال، یک تکنیک نرم‌افزاری است که از طریق تنظیم اشعه گاما برای بهبود نقاط تاریک تصویر کار می‌کند. در WDR برای تصویربرداری از دو پردازنده استفاده می‌شود، یک پردازنده نقاط روشن و دیگری نقاط تاریک تصویر را برداشت کرده و از تلفیق این دو تصویر باکیفیت بدست می‌آید، ولی در WDR این کار توسط نرم‌افزار صورت گرفته می‌گیرد. DWDR از 1 تا 8 قابل تنظیم است ولی باید با احتیاط و با توجه به شرایط نوری تصویر تنظیم شود تا باعث بدتر شدن عکس نشود. دوربین های بولت قابلیت چرخش ندارند و از یک مکان ثابت می توانند تصویر برداری کنند.

دوربین شارژی شیائومی مدل MWC13 با گیت وی

برند ریکو، اکسوم و تایفون از جمله برند های موفق ایرانی محسوب می شوند. امروزه علاوه بر برند های خارجی، تولید کنندگان داخلی دوربین های باکیفیتی را تحت عنوان دوربین مداربسته ایرانی تولید کرده اند. علاوه بر وضوح تصاویر، مواردی همچون برند، طول عمر کالا، وضوح تصاویر در شب و … جزو فاکتور های مهم در کیفیت دوربین مداربسته محسوب می شوند.

فناوری ROI در دوربین مداربسته

به طور کلی، دوربین های مدار بسته در دو نوع دوربین های آنالوگ و دوربین های تحت شبکه تولید می شوند. دوربین های آنالوگ برای استفاده نیاز به کابل کشی دارند اما دوربین های تحت شبکه برای استفاده به هیچ نوع کابل و سیمی نیاز ندارند و با استفاده از شبکه های وای فای کار می کنند. دوربین های امنیتی ثابت کرده اند که یکی از موثرترین اقدامات همه جانبه در مبارزه با تهدیدات ایمنی شخصی، تجاوز، سرقت و خرابکاری هستند. فرآیند نصب دوربین مداربسته ما شامل مشاوره شخصی، بررسی سایت شما و طراحی و نصب یک دستگاه سفارشی است. در میان این برندها در حال حاضر پر فروش ترین برند دوربین مدار بسته دنیا هایک ویژن است و محصولات با کیفیت این شرکت به بیش از 140 کشور دنیا صادر می شود. دوربین مدار بسته در انواع مختلف و تحت نام برندهای متفاوتی در دنیا عرضه می شود.

این موضوع باعث کاهش هزینه ها می شود و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. اگر منبع تغذیه مرکزی به هر دلیل قطع گردد، تمامی دوربین ها از کار می افتند. بی شک، هر چقدر این قابلیت مجله خبری دوربین مداربسته آریا ها گسترده تر باشند، قیمت آنها بالاتر خواهد بود. با توجه به این موضوع که رسیورها از اجزای اصلی دوربین های مداربسته هستند، توصیه می شود در خرید آن به نکات مهم توجه شود.

http://66toolkit.ir