بهترین جاروبرقی ربات برای سال 2024: آزمایش شده و بررسی شده توسط متخصص

بهترین جاروبرقی ربات برای سال 2024: آزمایش شده و بررسی شده توسط متخصص

Dreame X30 Ultra بهترین دستگاه دو در یک است که می توان با پول خرید، و برای امتیاز دادن به این جدیدترین و بهترین دستگاه به پول زیادی نیاز دارید. قیمت آن 1700 دلار است و به طور منظم قیمت دارد، اما اجازه دهید به شما بگویم چرا شما نیاز اگر بچه، حیوان خانگی یا هر دو دارید، این دستگاه را دارید.

X30 Ultra می تواند همه این کارها را انجام دهد – جاروبرقی، تمیز کردن، جلوگیری از موانع، خود خالی کردن، خود پر کردن، خود تمیز کردن (هم سر پاک کن و هم تخته شستشو)، خود توزیع محلول تمیزکننده و خشک کردن. این ربات حتی می‌تواند میزان کثیفی کف‌های شما را تعیین کند و برای بار دوم به‌طور خودکار از روی آن‌ها عبور می‌کند (اگر این ویژگی فعال باشد). به عنوان کسی که فقط با پای برهنه در خانه اش راه می رود، منظورم این است که وقتی به شما می گویم سرهای دستشویی دوگانه نوسانی واقعاً کف من را تمیز می کنند. آنها پس از تمیز کردن فوق العاده به نظر می رسند. آیا هنوز قانع شده اید؟

مرور: Dreame X30 Ultra

تمیز کردن عالی است، اما جاروبرقی نیز کار بسیار خوبی انجام می دهد. با مکش 8300 پاسکال، X30 Ultra به راحتی فرش و قالیچه‌های من را کنترل می‌کند، موها و کثیفی‌های حیوان خانگی من را مکش می‌کند در حالی که خطوط جاروبرقی زیبایی را پشت سر می‌گذارد. ویژگی خالی کردن خودکار نیز فوق‌العاده بی‌صدا است و من هرگز پسرم را بعد از اینکه به رختخواب رفت و دستگاه را راه‌اندازی می‌کنم بیدار نمی‌کنم. دارای یک نور داخلی است و در شب به خوبی با یک یا دو لامپ در خانه من تمیز می شود. این دستگاه دو در یک مورد علاقه من است و اگر بتوانید قیمت آن را توجیه کنید، باید داشته باشید.

منتقدان آمازون نیز نسبت به X30 Ultra بسیار مثبت احساس می‌کنند، یکی می‌گوید: “موثرترین بخش این است که چقدر خوب تمیز می‌شود. من دوست دارم به خانه‌ای برگردم که هر روز جارو می‌شود و هفته‌ای دو بار تمیز می‌شود (تنظیمات من). بیدار شدن هر روز صبح و شروع با کف‌های تازه جاروبرقی و تمیز شده به من کمک می‌کند تا بهترین شروع ممکن روزم را داشته باشم. من عاشق این دستگاه هستم و فکر می کنم شما هم دوست خواهید داشت.

Dreame X30 Ultra fEatures: قابلیت تمیز کردن MopExtend | قدرت مکش 8300Pa | ایستگاه پایه چند منظوره | قیمت: 1300 دلار



منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/kitchen-household/best-robot-vacuum/#ftag=RSSbaffb68