لحظه ترسناک زورگیری وحشیانه از یک جوان مقابل دوربین‌های مداربسته + فیلم

عوامل دیگری نظیر لنز دوربین، تکنولوژی های بکار رفته شده در ساخت دوربین، جنس بدنه، برند تولید کننده و… قیمت اریا سی سی تی وی شما را دستخوش تغییر قرار میدهند. برای این کار میتوانید به سایت مرجع و یا نمایندگی های رسمی آن رجوع کنید. دوربین مدار بسته هایک ویژن با همکاری کمپانی‌های مختلف توانسته است محصولات خود را مطابق با تکنولوژی روز و با کیفیت بالا در سراسر جهان عرضه کرده و به محبوبیت بالایی بین استفاده‌کنندگان از سیستم‌های امنیتی برسد. این امر باعث شده است که خرید دوربین مدار بسته در کشور ما نیز گسترش یابد. ساخت دوربین‌های مدار بسته هایک ویژن مطابق با استاندارد‌های سیستم‌های امنیتی و نظارتی روز باعث شده که این دوربین‌ها از لحاظ کیفیت و طول عمر در رتبه اول از دوربین‌ های مدار بسته باشد.

  • در دوربین های مداربسته آنالوگ خروجی دریافت شده توسط حسگر به یک تقویت کننده فرستاده شده و به طور مستقیم به خروجی فرستاده میشود.
  • در سال ۱۹۶۹ شخصی به نام ماری ون بریتان دوربین امنیتی برای محافظت خانه‌ها را اختراع کرد.
  • بلکه از طریق سیم کارتی که استفاده می کنند این انتقال صورت می گیرد.
  • بعد از اعمال تحریم‌ها و کم‌رنگ شدن ارتباط کمپانی‌های مادر در دنیا با شرکت‌های ایرانی، تامین قطعه و پشتیبانی دوربین های مداربسته و دستگاه های DVR و NVR به یک معضل تبدیل شده است.
  • (مخفف SNR یا S/N) معیاری است که در علم و مهندسی مورد استفاده قرار می گیرد و سطح یک سیگنال مورد نظر را با میزان نویز پس زمینه مقایسه می‌کند.
  • سیستم مداربسته را نمیتوان به صورت مستقیم به سیستم مداربسته متصل کرد.

همچنین یک دوربین های دام وری فوکال معمولا از نوع دید در شب می‌باشد. پس از انتخاب نوع سیستم نوبت به انتخاب نوع و مدل تک تک دوربین ها بر اساس موقعیت فیزیکی نصب و نوع کاربری آنها میرسد. با این توصیفات برخی از اطلاعات مورد نیاز شما برای آشنایی با نحوه انتخاب نوع و مدل تجهیزات مدار بسته در ادامه آورده شده است. خیلی از افراد برای افزایش ایمنی و نظارت بر اماکن خود ترجیح می دهند که از دوربین های مداربسته کمک بگیرند. خیلی از این افراد برای خرید دوربین مداربسته بدون داشتن دانش قبلی در مورد دوربین های مدار بسته به مغازه ها و شرکت های فعال در این زمینه مراجعه می کنند و در نهایت یک سیستم کامل نظارت تصویری برای محیط خود خریداری و نصب می نمایند. دوربین مدار بسته ای اچ دی نیز نسبت به دوربین های آنالوگ کیفیت بالاتری دارد که دوربین های HDTVI، HDCVI و HDSDI در این دسته قرار دارند.

انواع DVR كه اختصاری از Digital Video Recorders است همان دستگاه ضبط فیلم دیجیتال است. شما برای مدیریت دوربین مداربسته آنالوگ به چنین دستگاهی نیاز دارید. دوربین سیگنال‌های دریافتی خود را به این دستگاه ارسال می‌كند و به داده‌های دیجیتال تبدیل و ذخیره می‌شود. کیفیت تصویر دوربین مداربسته یا رزولوشن نیز یکی دیگر از مواردی است که می تواند به طور مستقیم بر روی کیفیت دوربین مداربسته تاثیر داشته باشد. دوربین های مداربسته با رزولوشن های 1 تا 8 مگاپیکسل در بازار تجهیزات نظارت تصویری موجود هستند بناربراین شما می توانید با توجه به ابعاد پروژه و محیط مورد نظر خود دوربین مداربسته مناسب را انتخاب نمایید. نکته ای که باید در مورد رزولوشن دوربین مداربسته به آن توجه داشته باشید آن است که هرچه رزولوشن تصویر دوربین مداربسته بالاتر باشد بالطبع قیمت محصول نیز بالاتر خواهد بود.

دوربین DH-IPC-HDBW2431RP-VFS از محصولات شرکت داهوا

همچنین معمولا توسط سیستم‌ های سطح بالاتر برای مشاهده اینترنت از راه دور استفاده می‌ شود ( زیرا پخش ویدئو D1 برای دوربین‌ های متعدد از پهنای باند زیادی استفاده می‌ کند ). یک دوربین مداربسته با استفاده از حسگرهای تصویر ، تصاویر را از طریق لنز ضبط می کند. نمایندگی برندهای ایرانی و خارجی آیفون‌های تصویری ، جک‌های پارکینگی ، راهبندها ،‌ قفل‌های برقی و دوربین‌های مداربسته فروش بدون واسطه‌ای را برای مشتری ایجاد نموده است. این مدل دوربین مداربسته تصاویر را به صورت آنلاین با بهره گیری از اپیلیکیشن ویژه موبایل و یا نرم افزارهای کامپیوتری که توسط کمپانی ها ارائه می دهد ، با رزولوشنی بسیار بالا ارائه می دهد . در این مقاله قصد داریم شما را با همه چیز درباره دوربین مداربسته آشنا کنیم ، با ما همراه باشید . دوربین مداربسته بدون سیم، ساده‌ترین دوربین مداربسته برای نصب است.

خدمات و محصولات

که البته نیاز به توضیح نیست که اتصال بی ان سی های پرسی مطمئن تر می باشد. گرچه قابلیت های dvr ها متفاوت است و در بین فول آپشن ها نیز گزینه ها بسیار متنوع خواهند بود. دوربین های صنعتی با قاب و یا بدون قاب در داخل و یا خارج ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. بخصوص در جاهایی که تعداد دوربین ها زیاد است و یا فاصله دوربین ها تا DVR زیاد می باشد و متراژ کابل کشی زیاد است، این مورد بسیار تاثیر گذار است. دقت داشته باشیم که تمام این مقایسه ها در حالت کلی و با پیش شرط کیفیت تجهیزات نوشته شده است. برای اطلاع از آخرین اخبار سایت و دریافت کد تخفیف ۲۰ هزارتومانی ایمیل خود را وارد کنید.

SNR به عنوان نسبت توان سیگنال به قدرت نویز تعریف می‌شود، که اغلب در دسی بل ها بیان می‌شود. اصطلاحی که برای توصیف سخت افزار استفاده می‌شود که ممکن است منسوخ باشد اما هنوز مورد استفاده قرار می گیرد و تا حدودی پشتیبانی می‌شود. کنتراست تفاوت رنگ و روشنایی جسم نسبت به سایر اشیاء در میدان دید یکسان است. کمپانی Shenzhen TVT Digital Technology Co از سال 2004 در شنزن چین شروع به کار کرد. که متداولترین آنها لنزهای 4.3 ، 6 ، 8 ، 12 و یا 16 میلیمتری هستند. برای اتصال بی ان سی های پرسی به کابل کواکسیال ابزار پرس بی ان سی نیاز است اما برای بی ان سی های پیچی یک پیچ گوشتی ریز کفایت می کند.