لیست تمامی برند های دوربین مدار بسته دوربین مداربسته | arya-cctv

این شرکت دوربین های مداربسته اچ دی با سیگنال CVI که سیگنال اختصاصی خود داهوا است را ارائه می دهد. دوربین های تحت شبکه ، دستگاه های ضبط دیجیتال و ضبط کننده های تحت شبکه به همراه دوربین های گردان (اسپید دام ) از جمله محصولات این شرکت می باشند. شرکت‌ها و برندهای زیادی در زمینه تولید و پخش سیستم دوربین‌ مداربستهفعالیت دارند.

http://66toolkit.ir

برخی از انواع مارک دوربین مداربسته موجود در بازار ایران با وجود اینکه بسیار معروف می باشند، ولی ثبت نگردیده اند و برندی ساختگی می باشند. دوربین های این شرکت این توانایی را دارند تا تصاویر را با کیفیت واقعی فور کا برای کاربر فراهم نمایند و تصاویر را همچون دوربین مداربسته های درجه یک جهان ثبت نمایند . البته این دوربین ها در عین کیفیت بالای خود متاسفانه قیمت بالایی دارند که نقش به سزایی مجله خبری دوربین مداربسته آریا در از بین رفت بازار این محصولات داشته است . همچنین پهانی باند دستگاهه های تولیدی این شرکت تا حد زیادی نسبت به سایر دستگاه ها کم است . این شرکت یکی از برندهای دوربین مداربسته ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است . دوربین Univiewیکی دیگر از برندهای چینی است که توانسته در سیستم های امنیتی حفاظتی در جهان جایگاه خوبی پیدا کند.

قیمت پرفروش ترین دوربین مداربسته برند داهوآ

برند بوش یک شرکت الکترونیکی آلمانی بسیار معروف در سطح جهانی است که در ایران نیز محبوبیت خوبی دارد. این شرکت قدمت زیادی داشته و به خاطر محصولات با کیفیتی که تولید می‌کند شناخته‌شده است. برای انتخاب و خرید بهترین مدل دوربین مداربسته، اگر بودجه بیشتری دارید، دوربین مداربسته بوش را انتخاب کنید. اما این نکته را در نظر بگیرید که اگر چه بوش برند با کیفیتی است؛ اما از نظر سهولت کار و راه‌اندازی، رتبه خوبی کسب نکرده است.

چند نوع دوربین مداربسته داریم؟

با توجه به این‌که یونی آرک در زمینه تولید دوربین‌های آی‌پی و دستگاه ضبط کننده NVR مشغول فعالیت است، یکپارچگی خوبی ارایه می‌کند. شرکت دیجی رانو حدود یک دهه در زمینه سیستم های وب، شبکه و سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت میکند. دپارتمان شبکه و سیستم های امنیتی شرکت دیجی رانو ارائه دهنده راهکارهای ایمنی و امنیتی تحت شبکه IP و سیستم های نظارت تصویری HD و فروش بهترین محصولات دوربین مداربسته می باشد. برند حارس در سال 1397 توسط شرکت پارس ارتباط افزار معرفی شد و تا کنون توانسته جایگاه مناسبی در بین مشتریان خود بدست آورد.

  • در این راستا اختراع معروف این شرکتفناوری ، به یک استاندارد بین المللی در صنعت HD تبدیل شده است.
  • همچنین می توان از مدار لوپ در داخل پایه و کاوردوربین مداربسته استفاده نمود تا در صورت قطعی سیم لوپ آلارم به صدا دربیاد.
  • از قابلیت‌های شاخص آن باید به توانایی کار در شب و روز، بزرگ‌نمایی مطلوب بدون افت کیفیت تصویر، قدرت بزرگ‌نمایی چند برابری بدون افت کیفیت، قابلیت تشخیص چهره، 180 یا 360 درجه بودن و….
  • با توجه به این نکات باید بدانید که هر دوربینی برای برآورده کردن یک نیاز خاص به وجود امده و هر دوربین دارای یک زاویه دید متفاوتی است که بسته به انتخاب و نیاز شما تعیین می شود.
  • این شرکت در زمینه های مختلفی از نظارت هوشمند و نظارت امنیتی فعالیت دارد.

سونی برای کسب‌وکارهای مختلف اقدام به ساخت دوربین‌های مختلفی کرده است. به‌طور معمول، بیشتر شرکت‌ها به دنبال دوربین‌های آی‌پی با کیفیت اچ‌دی هستند تا بتوانند با سهولت به فیلم‌های ضبط شده دسترسی داشته باشند. اگر مارک یا برند مذکور در ایران به صورت قانونی ثبت نشده باشند، از نظر قانونی یک برند یا مارک به حساب نمی آیند و اصطلاحا به اینگونه برندها، مارک های ساختگی و یا برندهای ساختگی می گوئیم. شرک ویووتک محصولات خود را به مدت 1.5 سال تحت پوشش کامل گارانتی قرار می دهد که شامل خدمات تعویض محصول یا تعمیر آن در محل باشد و این کار در اعتماد و اطمینان خریداران از محصول تاثیرگذار است. دوربین داهوا علاوه بر داشتن گواهینامهISO9001 سیستم های مدیریت کیفیت، برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد. دوربین های داهوا با اعتبار بالا در اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد.