چگونه از تیک تاک استفاده کنیم راهنمای کاربردی و ساده | WikiHola

با وجود این مشکلات، نصب تیک تاک در ایران غیرممکن نیست. در این مطلب از پلازا قصد داریم با آموزش نحوه ورود به این برنامه همراه شما باشیم. از ۲۱ مهر ۱۳۹۸، تیک تاک به‌صورت یک‌طرفه دسترسی کاربران ایرانی به اپلیکیشن خود را قطع کرد و به‌تازگی نیز کار‌گروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در ایران این پلتفرم را فیلتر کرده‌ است. به‌گزارش کاربران، تنها راه دسترسی به تیک‌ تاک در ایران درآوردن سیم‌کارت گوشی و رفع هر نوع شناسایی از‌جانب تیک‌تاک به موقعیت ایران است. گفتنی است Douyin، نسخه‌ی بومی این برنامه در چین، در ایران دردسترس است؛ اما رابط کاربری این برنامه فقط از زبان چینی پشتیبانی می‌کند.

  • با این حال، اگر صاحب شغلی هستید که برای معرفی کسب و کار خود هیچوقت از یک شبکه اجتماعی خوب استفاده نکرده اید استفاده از برنامه تیک تاک می تواند بسیار دشوار باشد.
  • وقتی آهنگی را در ویدیوی کاربری دیدید که می‌خواهید از آن استفاده کنید، روی آن ویدیو زده و آیکون دیسک آهنگ در پایین و سمت راست صفحه را انتخاب کنید.
  • برای مثال تصور کنید ویدیوی یک کاربر خاص را دیده‌اید و می‌خواهید وی را فالو نمایید.
  • آموزش برنامه تیک تاکشبکه اجتماعی تیک تاک به اپلیکیشن رقیبی برای فیسبوک و اینستاگرام تبدیل شده است.

سایر افزودنیهایی که می توانید از آنها استفاده کنید شامل فیلترها ، جلوه های هنری، تغییر سرعت فیلم شما یا چرخش تصویر شما است. برای شروع ، روی دکمه بعلاوه در انتهای صفحه کلیک کنید که می گوید. چگونه، مسیری برای یادگیری هر چیزی است که شما به دنبال آن هستید.ما به شما کمک می کنیم که زندگی بهتری داشته باشید. هیچ محدودیتی در چگونه برای موضوع وجود ندارد و مقالات در طیف وسیعی از عناوین نوشته می شود. به زودی ویژگی ها و امکانات جدیدی به چگونه اضافه خواهد شد. نظراتی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند و یا لینک سایر وبسایت ها در آن باشد تایید نمی شود.

با اینکه محتوا در این پلتفرم بسیار زیاد است‌ اما نگرانی از بابت اینکه فیدتان با محتوای نامربوط پر شود، وجود ندارد. تیک‌تاک به روش یادگیری ماشینی طراحی شده و ویدئوهایی که دوست دارید تماشا کنید را شناسایی می‌کند. با کسب اطلاعات از عادت‌های بصری‌ شما، شروع به پر کردن فیدتان با ویدئوهایی می‌کند که از‌ آنها لذت می‌برید. برای پیدا کردن TikCode خود، به پروفایل شخصی خود بروید و روی نماد چهار مربع در بالا سمت راست ضربه بزنید.

ثبت‌نام در تیک تاک

تیک تاک را اجرا کرده و از منوی پایین صفحه بر روی آیکون + ضربه بزنید. بر روی گزینه ی Sign Up with Phone or Email ضربه بزنید. همچنین می توانید با استفاده از اکانت های فیسبوک، گوگل یا توییتر نیز در تیک تاک ثبت نام کنید که در این صورت باید بر روی لوگوی مخصوص هر کدام که مد نظر تان است ضربه بزنید. البته ما در ادامه طریقه ی ثبت نام از طریق گزینه ی Sign Up with Phone or Email را توضیح خواهیم داد. حال در پایین صفحه، گزینه Delete Account را انتخاب کنید.

نحوه حذف ویدیو در تیک تاک

چگونه از تیک تاک استفاده کنیم راهنمای کاربردی و ساده | WikiHola

نگه داشتن دکمه قرمز برای ضبط ویدیو می‌تواند گاهی مشکل باشد؛ زیرا ممکن است نیاز به استفاده از دو دست خود در ویدیو داشته باشید؛ بنابراین استفاده از گزینه تایمر می‌تواند کار ضبط ویدیو را آسان‌تر کند. برای این کار علامت مثبت را در پایین صفحه انتخاب کرده و به جای فشردن دکمه قرمز، گزینه تایمر را از بالا و سمت راست انتخاب کنید. وقتی این گزینه را انتخاب کردید، اپلیکیشن Tik Tok شما را به صفحه‌ای هدایت می‌کند که می‌توانید طول فایل GIF خود را مشخص کنید. وقتی کارتان تمام شد، گزینه Generate را از بالای صفحه بزنید تا فایل گیف ساخته شود.

وجود تعداد بسیار زیاد کاربران