قرارداد تلویزیون سامسونگ: تلویزیون فریم 65 اینچی 24 درصد تخفیف دارد

قاب 2022 (راست) دارای پوششی با بافت مات است که باعث می‌شود آثار هنری واقعی‌تر از پوشش براق سال گذشته (سمت چپ) به نظر برسند.

ژوئن Wan/ZDNet the-frame-comparison.jpg

تلویزیون فریم دارای یک پایه دیواری باریک است و مانند یک اثر هنری دیگر، در کنار دیوار به نظر می رسد. چه آن را در اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود قرار دهید، برای کسانی که زیبایی ظاهری براق را به یک تلویزیون حجیم ترجیح می دهند، شبیه یک قاب عکس طراحی شده است.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید این معامله سفارشی سازی قاب را ارائه نمی دهد. اگر گزینه قابل تنظیم را ترجیح می دهید، توصیه می کنم برای این ویژگی اضافه شده به سایت سامسونگ بروید. اما مواظب باشید – قیمت کامل را در سایت خرده‌فروش فناوری پرداخت خواهید کرد.

با کوانتوم HDR، صفحه نمایش کنتراست درجه یک و حجم رنگ 100٪ را ارائه می دهد. بعلاوه، با صفحه نمایش تخصصی مات ضد تابش خیره کننده، دیگر نگران دیدن تنها بخش هایی از تصویر نخواهید بود.

همچنین: مقایسه تلویزیون‌های سامسونگ: Neo QLED، S95B OLED و The Frame

من عاشق شدم تلویزیون هوشمند The Frame QLED 4K سامسونگ وقتی برای اولین بار آن را در فروشگاه پرچمدار آنها دیدم، اما نمی خواستم قیمت کامل را بپردازم. اگر به این تلویزیون 65 اینچی چشم دوخته اید، امروز خبر بسیار خوبی رسید: این تلویزیون در حال حاضر برای فروش 24 درصد تخفیف در Woot!، قیمت را به پایین می آورد فقط 1519 دلار.

اگر با The Frame آشنا نیستید، صفحه نمایش 65 اینچی 4K با فناوری کوانتومی به فیلم ها و نمایش های مورد علاقه شما جان می بخشد. و زمانی که تلویزیون تماشا نمی کنید، می توانید یک شاهکار بصری را با استفاده از حالت هنری نمایش دهید. کافی است به فروشگاه هنر سامسونگ بروید تا اثر هنری مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

این معامله که به طور انحصاری در Woot در دسترس است، فقط تا زمانی که منابع موجود باشد دوام خواهد داشت. برای استفاده از این معامله، می توانید امروز آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و 24 درصد در مدل 65 اینچی صرفه جویی کنید. در غیر این صورت، اگر به دنبال یک معامله تلویزیونی عالی دیگر هستید، در حال حاضر به گزینه های ما برای بهترین معاملات تلویزیونی بروید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/samsung-frame-tv-deal-coupon-promo-code-sale/#ftag=RSSbaffb68