قرارداد دوربین امنیتی در فضای باز: کیت 4 دوربین Arlo 60 دلار تخفیف دارد

فقط با 399 دلار می توانید این سیستم جامع و 60 دلار صرفه جویی کنید. توصیه می کنیم اضافه کردن آن به سبد خرید شما امروز.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/arlo-outdoor-security-camera-deal-coupon-promo-code-sale/#ftag=RSSbaffb68اگر متوجه شدید که شخصیت های نامطلوب در اطراف خانه خود دارید، می توانید به صورت دستی آژیر Arlo Secure را فعال کنید – یا حتی به طور خودکار بسته به تنظیمات خود. این با الکسا، گوگل، SmartThings و IFTTT سازگار است تا بتوانید سیستم خانه هوشمند خود را بسازید.

دوربین اسپات لایت Arlo Pro 4

بهترین خرید
تعطیلات به سرعت نزدیک می شود، اما اول هالووین فرا می رسد – و اگر پذیرایی را به ترفندها ترجیح می دهید، محافظت از خانه خود با دوربین های امنیتی ضروری است. این کیت چهار دوربین Arlo همه چیزهایی را که برای ساختن یک سیستم امنیتی خانه هوشمند در فضای باز نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد و اگر به دنبال خرید عالی هستید، می توانید آن را با 399 دلار دریافت کنید.

این سیستم امنیتی برنده جایزه چهار دوربین را برای خانه شما ثابت می کند. با پخش ویدیوی 1080p HD با زاویه دید 130 درجه، می‌توانید دقیقاً ببینید چه کسی و چه زمانی از کنار ملک شما عبور می‌کند. شما به صدا و تصویر زنده دسترسی خواهید داشت و چه آن را در اتاق نشیمن خود قرار دهید و چه فقط آن را در ورودی خود نصب کنید، برای کار در داخل و خارج طراحی شده است.

در قسمت بیرونی ضد آب، باتری با یک بار شارژ تا شش ماه دوام می آورد و شارژ مجدد باتری ها تنها چند ساعت طول می کشد. در غیر این صورت، می توانید پنل های نور خورشیدی را انتخاب کنید و نگران شارژ مجدد در آینده نباشید.