شاخص گارمین BPM اعلام کرد: پایش فشار خون بالاخره به Garmin Connect رسید

استفاده از Index BPM با نمایشگر قابل مشاهده برای خواندن فوری آسان است

تصویر: گارمین مرور: Enduro 2 گارمین ساعت فوق العاده اسپرتی است که می توان آن را شکست داد

مانیتور دارای Wi-Fi یکپارچه است تا بتواند با Garmin Connect همگام شود. از طریق اپلیکیشن یا وب‌سایت گوشی‌های هوشمند، کاربران می‌توانند:

  • تاریخچه اندازه گیری و روندها را در کنار سایر آمار سلامت دستگاه های گارمین مشاهده کنید.
  • یادآورهایی را برای اندازه گیری فشار خون تنظیم کنید.
  • خوانش ها را در گزارش های 7 روزه، 4 هفته ای و 1 ساله مشاهده کنید. گزارش ها حتی می توانند به صورت PDF صادر شوند تا با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی به اشتراک گذاشته شوند.

تا 9 ماه عمر باتری از طریق چهار باتری AAA تامین می شود، اگرچه من ترجیح می دهم یک باتری قابل شارژ با درگاه شارژ USB-C داشته باشم. اندازه‌های دور بازو از 9 تا 17 اینچ می‌توانند از کاف با حداکثر 16 کاربر پشتیبانی شده با هر دستگاه فشار خون استفاده کنند. من مشتاقانه منتظر آزمایش قابلیت استفاده، دقت و گزارش هستم.


منبع: https://www.zdnet.com/article/garmin-index-bpm-announced-blood-pressure-monitoring-finally-arrives-in-garmin-connect/#ftag=RSSbaffb68

من سعی می‌کنم چند بار در هفته فشار خونم را اندازه بگیرم، در حالی که روی کاهش وزن کار می‌کنم تا امیدوارم به نقطه‌ای برسم که دیگر نیازی به دارو نداشته باشم. یادآوری‌ها باید به من کمک کنند تا فشار خونم را روزانه یا یک روز در میان اندازه‌گیری کنم تا بتوانم روندهایی را ایجاد کنم که سپس می‌توانم با پزشکم در میان بگذارم.

را Garmin Enduro 2 ساعت ورزشی گارمین مورد علاقه من است و هر جعبه ای را که می توانم در یک ساعت بخواهم بررسی می کند. سال‌هاست که از گارمین می‌خواهم فشار خون را به‌عنوان معیاری در اکوسیستم خود لحاظ کند، زیرا یک عنصر کلیدی در ردیابی سلامت کلی است. این موضوع امسال زمانی که داروی با دوز پایین را برای کنترل سطح فشار خونم شروع کردم، برای من کمی مهمتر شد.

garmin-index-bpm-style

را فشارسنج هوشمند BPM Index Garmin اکنون با قیمت 149.99 دلار در دسترس است. این یک مانیتور پاک شده توسط FDA است که می توان آن را با استفاده از بودجه FSA یا HSA خریداری کرد. در حالی که تجربه بهینه این است که خوانش های خود را در Garmin Connect ادغام کنید، می توانید از آن به عنوان یک دستگاه مستقل با صفحه نمایش یکپارچه آن که اندازه گیری ها را به کاربر نشان می دهد استفاده کنید.

گارمین به تازگی اعلام کرد فشارسنج هوشمند شاخص BPM و به محض دریافت ایمیل اعلامیه، سفارش یکی از مانیتورها را دادم. من از عالی استفاده کردم مانیتور Withings BP، اما از آنجایی که من بسیار در اکوسیستم گارمین جای گرفته ام، می خواستم یا خوانش های Withings خود را اضافه کنم یا اینکه Garmin خودش را راه اندازی کند، بنابراین تقریباً احساس می کنم این برای پاسخ به درخواست من ساخته شده است.