دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | arya-cctv

دوربین های مداربسته مکعبی یا همه کاره مانند دوربین تحت شبکه پاناسونیک مدل VT164W، قابلیت های بسیاری را در قالب یک سیستم جمع و جور فراهم می کنند. معمولا برای مکان هایی که نیاز به یک سیستم کوچک و ارزان دارند که امکانات بالا هم در اختیارشان قرار دهد، مناسب است. نصب این دوربین ها شخصی بوده و صاحبان مشاغل مختلف می توانند اقدام به نصب این دوربین ها در محل کسب و کار خود نمایند.

http://66toolkit.ir

دوربین های دام تحت شبکه مدرن با تجزیه و تحلیل ویدئویی داخلی نیز در دسترس هستند و می توانند از طریق کابل سیگنال اترنت هزینه های نصب را دریافت نمایند. با توجه به اهمیت بالایی که دوربین های مداربسته دارند شرکت های مختلف انواع مختلفی از آنها را در طرح ها و اشکال گوناگون تولید کرده اند. عملکرد این دوربین ها با هم تفاوتی نداشته و تفاوتشان تنها در ظاهری که دارند می باشد. بسته به این که چه هدفی داشته باشید و یا چه مکانی را مد نظر داشته باشید، می توانید هر یک از این دوربین ها را خریداری و نصب نمایید. در ادامه به معرفی تعدادی از دوربین های مدار بسته که در اشکال مختلف وجود دارند می پردازیم. معمولا دوربین های مدار بسته صنعتی از قابلیت دید در شب توسط مادون قرمز برخوردار نمی باشند.

  • حتی با نور محیطی بسیار کم (مانند نور از ستارگان) هنوز دوربین کامپوزیت Starlight قادر به تولید یک تصویر رنگی کامل است.
  • زمانی که شما نیاز به ارسال تصاویر و صدا بصورت بی سیم پیدا می کنید این دوربین مدار بسته ضعف بزرگی از خود بروز می دهند.
  • نورپردازی دوربین های مداربسته پاناسونیک در گذشته نه چندان دور، از اهمیت زیادی برخوردار بود و با ورود پروژکتور های مادون قرمز ، و یا دوربین هایی که دارای ” ال ای دی ” مادون قرمز بودند ، این مشکل تا حدودی حل شد .
  • از دیگر ویژگی های این دوربین مداربسته می توان به لنز ثابت، وجود کارت حافظه داخلی برای ضبط و امکان اتصال به wifi در برخی از آن ها اشاره کرد.
به طوری که می‌توان گفت این تکنولوژی به کار گرفته شده، توانایی پوشش دادن بزرگ‌ترین ضعف سیستمات امنیتی را دارد. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی این دوربین‌ها جای خود را با دوربین‌های کواکسیال و شبکه دادند. به طوری که برخی از افراد دوربین مداربسته آنالوگ را با عنوان منسوخ شده در جهان می‌شناسند. دوربین بولت به شکل استوانه بوده و اکثرا روی دیوار، ستون و پایه نصب می شود. بولت شناخته شده ترین مدل دوربین مداربسته می باشد و اغلب در فضا های باز و بر روی میله یا دیوار نصب می شود. دوربین بولت نسبت به سایر دوربین ها دارای برد وسیع تر بوده و حتی در شب می تواند تا 100 متر را فیلمبرداری نماید.

دوربین های اسپید دام یا چرخشی چگونه کنترل می شوند؟

نکته مهم اینکه نصب انواع دوربین مدار بسته کاری بسیار تخصصی بوده و نیاز است حتما توسط فردی که در این کار تجربه و مهارت بالایی دارد و قابل اعتماد نیز می باشد استفاده نمود. به دوربین های صنعتی دوربین های body camera نیز گفته می شود و بر خلاف اسمشان محدود به استفاده در صنایع مختلف نمی باشند. در این نوع از دوربین ها می توان لنز دیگری را بر روی آنها سوار کرد و در مکان هایی که نیاز به زوم کردن بیشتری می باشد استفاده نمود.

کیفیت تصویر دوربین دام

با نصب نرم افزار رایگان P2P برروی ویندوز یا موبایل و ست کردن شماره سریال دستگاه و کد P2P می توانیم از راه دور به تصاویردوربینهای مداربسته دسترسی داشته باشیم. پس از فراموش کردن رمز ورود DVR / NVR ، دیگر نمی توانید وارد مجله خبری دوربین مداربسته آریا سیستم شوید ، بنابراین نمی توانید تنظیمات را تغییر دهید و یا حتی فیلم ضبط شده را پخش کنید. پس از به روزرسانی امنیتی دستگاه ها ، اکثر محصولات DVR / NVR اکنون نمی توانند از طریق روش شبکه مانند دستور telnet هک شوند.

دوربین دام