دانش آموزان با Dell’s Student TechCrew به طور عملی یاد می گیرند


دانش آموزان دبیرستان آگوستای شمالی پشت میزهای طولانی می نشینند و لپ تاپ های خراب را عیب یابی می کنند.

دانش‌آموزان شرکت‌کننده در برنامه دانش‌آموز TechCrew Dell حدود 40 ساعت آموزش را پشت سر می‌گذارند و گواهینامه TechDirect Dell را دریافت می‌کنند.

دبیرستان آگوستای شمالی

در سال های اخیر صدها هزار دستگاه دیجیتال به دست دانشجویان آمریکایی سرازیر شده است.

برخی مستقیماً به دانش‌آموزان در ناحیه مدرسه دولتی آیکن در کارولینای جنوبی رفتند. 41 مدرسه منطقه، که در مورد 22500 دانش آموز، شامل دبیرستان آگوستای شمالی است. شمال آگوستا انتظار دارد در سال تحصیلی جاری پذیرای حدود 1800 دانش آموز باشد.

در اوج همه‌گیری، رهبران مدارس شهرستان آیکن تصمیم گرفتند از فناوری 1:1 استقبال کنند. فناوری 1:1 یا محاسبات 1:1 به این معنی است که هر دانش آموز یک دستگاه محاسبات شخصی برای پشتیبانی از یادگیری خود دارد. پشتیبانی از بیش از 22000 دستگاه یک وظیفه بزرگ برای هر سازمانی است.

میشل اورورک به ZDNet گفت که این یک فرصت ایده‌آل برای دانش‌آموزان دبیرستان آگوستای شمالی در برنامه دانش‌آموز TechCrew Dell بود. او معلم آموزش بازرگانی و تعمیر کامپیوتر مدرسه است. او همچنین برنامه TechCrew را تسهیل می کند.

برنامه Dell’s Student TechCrew آموزش تعمیر سخت افزار و گواهینامه های حرفه ای را برای دانش آموزان دبیرستانی ارائه می دهد. دانش آموزان گواهینامه Dell TechDirect را دریافت می کنند. آنها همچنین تجربه یادگیری عملی را در تعمیر دستگاه های همسالان خود دریافت می کنند.

انعطاف‌پذیری این برنامه به مدارس و معلمان این امکان را می‌دهد تا TechCrew را به عنوان یک برنامه مستقل ارائه کنند یا آن را به عنوان یک کلاس برای اعتبار در برنامه درسی دانشگاهی ادغام کنند. این رویکردی است که آگوستای شمالی استفاده می کند. این بخشی از برنامه تعمیر و سرویس کامپیوتر مدرسه است.

“بنابراین در دو سال دوره، اولین کاری که آنها انجام می دهند این است که گواهینامه دل خود را دریافت می کنند. و سپس یک سال و نیم آینده، آنها در حال تعمیر لپ تاپ هستند و همچنین در حال کار با CompTIA A+ و لپ تاپ خود هستند. O’Rourke گفت: گواهینامه های TestOut PC Pro.

این بدان معناست که دانش‌آموزان می‌توانند با سه گواهینامه فنی استاندارد صنعتی و دو سال تجربه در تعمیر دستگاه‌های عملی فارغ‌التحصیل شوند، که “کار بسیار جالبی است”.


ببینید: پنج شغل فنی برای کسی که مدرک دانشگاهی ندارد


“آنها می دانند دارند چه کار می کنند”

O’Rourke گفت که انتظار دارد 140 دانش آموز در برنامه TechCrew در شمال آگوستا در پاییز امسال شرکت کنند. حدود یک دوجین برای این برنامه جدید خواهند بود. بقیه دانش آموزان سال دوم در این برنامه خواهند بود که بیشتر از کلاس دهم و یازدهم تشکیل شده است.

دانش آموزان آگوستای شمالی باید قبل از ثبت نام در TechCrew یک دوره پیش نیاز در اصول محاسبات را بگذرانند.

دانش‌آموزان تمرین زیادی برای تعمیر صفحه‌های LCD ترک خورده، پورت‌های برق معیوب و کیبورد دارند. کیم بوتول توضیح داد که قاب‌های صفحه نمایش و قاب‌های دستگاه نیز زمانی که در دست دانش‌آموزان قرار می‌گیرند مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرند. او برنامه Dell’s TechCrew را ایجاد کرد و تا امروز به اجرای آن ادامه می دهد.

دانش آموزان با حدود 40 ساعت آموزش شروع می کنند تا گواهینامه TechDirect Dell را کسب کنند.

“وقتی آنها این کار را تمام کردند، گواهینامه می گیرند. آنها می دانند که دارند چه کار می کنند. من نباید بتوانم تفاوت را تشخیص دهم. [between] بوتول گفت که یک دانش آموز کلاس نهم و یک فناوری کهنه کار 20 ساله در آن مقطع، آنها می دانند که چه کار می کنند، و همچنین در پورتال ما، پورتال خودنگهداری ما در Dell، گواهینامه دریافت کرده اند.

تسهیلگران بزرگسال در مدرسه TechCrew یک دوره 8 تا 10 ساعته را برای رهبری برنامه تکمیل می کنند. بوتول گفت که تسهیل‌گران معمولاً نقش‌های دیگری در مدرسه دارند. آنها ممکن است معلمان، کتابداران، داوطلبان والدین یا حتی یک مدیر باشند.

بوتول تاکید کرد که دانش‌آموزان TechCrew مجبور نیستند با آدم‌خواری بقایای دستگاه‌های قدیمی که در کمد چیده شده‌اند، یک دستگاه کار را کنار هم بچینند. در عوض، آنها از پورتال خود تعمیر و نگهداری آنلاین برای سفارش قطعات جدید استفاده می کنند، درست مانند یک مشتری عادی سازمانی.

Boutwell گفت: “آنها در یک ابزار هستند. ما یک ابزار جعلی نساختیم. آنها در ابزار صنعت هستند.” “آنها دارای گواهینامه صنعت هستند. در داخل آن ابزار، شماره سریال دوست خود را وارد می کنند، برای اجرای عیب یابی آموزش دیده اند، سپس لیست قطعات به آنها داده می شود. آنها می دانند که کدام قطعات را بخواهند. و ارسال می شوند. یک شبه به آنها.”

وسایل دانش آموزی گاهی اوقات عمر ضربه سختی دارند

از نظر تعمیرات، Boutwell گفت که تعویض صفحه نمایش LCD در مدارس بسیار رایج است.

بچه‌ها مداد خود را روی صفحه کلید می‌گذارند و وقتی زنگ به صدا در می‌آید آن را می‌بندند. … یا در راهروی راهرو هستند و دست دراز می‌کنند تا به دوستشان سلام کنند و لپ‌تاپ بیرون می‌رود. یا می‌دوند تا به آنجا برسند. کلاس و آنها می روند تا در را باز کنند و فراموش می کنند که لپ تاپ خود را در دست دارند.”

Boutwell گفت که دستگاه های مدرسه نیز قربانی نشت و آسیب آب می شوند. این ممکن است اتفاق بیفتد اگر دانش آموزی در جایی قدم بزند یا با دوچرخه به خانه در زیر باران برود و دستگاه دیجیتال او ناخواسته خیس شود.

قراردادهای خدمات موجود هزینه های تعمیر را پوشش می دهد. خود این برنامه نیز برای مدارس رایگان است. Boutwell گفت که Dell آن را از طریق یک قرارداد کمک هزینه سالانه با هر مدرسه تامین می کند.

بوتول گفت، اما تسلط بر جنبه های فنی تعمیر دستگاه های دیجیتال تنها نیمی از برنامه است.

بوتول به ZDNet گفت: “تمرکز این برنامه 50٪ فنی و سپس 50٪ چیزی است که من آن را مهارت های شغلی می نامم.”

جنبه شغلی شامل جنبه هایی مانند خدمات مشتری و ارتباط است – مهارت های ارزشمند برای هر کسی، صرف نظر از اینکه چه نوع حرفه ای را دنبال می کنید.

اورورک گفت: «و اینجاست که بخش مهارت‌های نرم برنامه وارد می‌شود، و این چیزی است که فکر می‌کنم مهم‌تر از دانستن نحوه تعمیر لپ‌تاپ، دانستن نحوه شروع مکالمه با یک نفر است. یا چگونه می توان سطح حرفه ای بودن را حفظ کرد وقتی کسی به آنچه شما به او می گویید گوش نمی دهد. این بچه ها یاد می گیرند که چگونه این کار را انجام دهند.”

“مهارت های شغلی [aspect]بوتول گفت، “فصل سوم: ارتباطات، نحوه برقراری ارتباط موثر با تیم خود” را نمی‌خواهند بخوانند. ژنرال Z به این صورت است که «آیا می‌توانید آن را برای من در یک TikTok قرار دهید؟» من باید راهی برای ایجاد این مهارت های شغلی پیدا می کردم [component] باحال و سرگرم کننده

دانش‌آموزان به شکل‌گیری یک برنامه درسی جدید اصلاح‌شده TechCrew کمک کردند که ماه گذشته راه‌اندازی شد.

بوتول توضیح داد: «معلوم شد که آنها ویدیوهای بیش از یک دقیقه و نیم را دوست ندارند. و، او افزود، دانش‌آموزان دوست ندارند متن‌های طولانی را قبل از اینکه فرصتی برای ادامه دادن به آنچه می‌آموزند، بخوانند.

این دوره به روز شده همچنین نکته مهم دیگری از بازخورد دانش آموزان را در نظر می گیرد: بچه ها دوست دارند از یکدیگر یاد بگیرند. بنابراین، به عنوان بخشی از برنامه درسی اصلاح شده، دانش‌آموزان در این برنامه ویدیوهایی ایجاد کردند که به سایر دانش‌آموزان کمک می‌کند تا ایده‌های مهم را بیاموزند.

دل نیز با آن شریک شده است بنیاد کنراد برای کمک به دانش آموزان در یادگیری و ارتباط.

حمایت از تحول دیجیتال مستمر آموزش

بوتول برنامه TechCrew را برای رسیدگی به مشکلی که به طور مستقیم تجربه کرده بود تأسیس کرد.

او معلم سابق مدرسه راهنمایی است. در سال 2015، او همچنین مشتری Dell بود. در آن سال، منطقه او تصمیم گرفت به مدل تکنولوژی 1:1 برود. در آن زمان، این ایده – و توانایی و بهترین شیوه ها برای اجرای آن – هنوز جدید بود.

بوتول گفت:

من آنقدر هیجان زده بودم که 35000 دستگاه را به بچه های جامعه خود بدهم و آموزش را متحول کنم که بخش کوچکی از آن را فراموش کردم، و آن اینکه دبیرستان ها شلوغ هستند، بچه ها خیلی سریع می دوند، دوچرخه سواری می کنند، فراموش می کنند بند کفش خود را ببندند. رشته های. اتفاقاتی می افتد و آنها دستگاه های خود را رها می کنند.

او متوجه شد که تکنسین های بالقوه تعمیر سخت افزار در کلاس درس هستند: دانش آموزان.

بوتول بعداً برای دل شروع به کار کرد و این ایده را به شرکت ارائه داد. به طور رسمی در سال تحصیلی 2019-20 راه اندازی شد. این برنامه آزمایشی حتی با معرفی یک متغیر غیرمنتظره – همه‌گیری COVID-19 – موفق شد که یادگیری از راه دور را تسریع کرد.

بوتول گفت: «زمان جالبی برای اجرای آزمایشی یک برنامه پشتیبانی سخت افزاری بود، و صادقانه بگویم نمی دانستم چه تأثیری بر آن خواهد گذاشت. معلوم شد که مدارس بیش از هر زمان دیگری به این حمایت نیاز دارند و بچه‌ها به آن مکان برای تعلق نیاز دارند. از آن زمان تاکنون موفق‌تر شده است.»

بوتول گفت که مسیری را که شغلش تاکنون طی کرده را دوست دارد. “این یک سفر شگفت انگیز بود. و من فکر می کنم مسیر من از تحصیل به شرکت به من کمک می کند تا هم با افراد دنیای شرکت و هم با افراد کلاس درس ارتباط برقرار کنم. دوست دارم یکی یا دیگری نباشم.”

بوتول گفت حتی بدون همه‌گیری، سیستم‌های مدارس همچنان به سمت مدل فناوری 1:1 برای دانش‌آموزان حرکت می‌کنند. در نتیجه، “ما می دانستیم که آموزش هنوز در حال تغییر است. و می دانستیم که شکاف فرصت برای دانش آموزانی که دستگاه های خود را ندارند، در حال بسته شدن است.”

در حال حاضر، فشار زیادی برای ترغیب بچه ها به کدنویسی وجود دارد. این یک مهارت ارزشمند است. اما O’Rourke گفت که این مهم است که دانش‌آموزان درباره سخت‌افزاری که نرم‌افزار و برنامه‌ها در آن زندگی می‌کنند یاد بگیرند.

او گفت: «لپ‌تاپ‌های کدنویس‌ها هم خراب می‌شوند. هارد دیسک‌های آنها نیز خاموش می‌شود.

سه دانش‌آموز دبیرستان آگوستای شمالی دور یک لپ‌تاپ جمع می‌شوند و ابزار تعمیر را در دست دارند.  بدنه لپ تاپ باز است.

دانش‌آموزان دبیرستان آگوستا شمالی در کارولینای جنوبی از طریق برنامه Dell Student TechCrew تجربه عملی تعمیر دستگاه‌ها را دریافت می‌کنند.

دبیرستان آگوستای شمالی

موفقیت اولیه و رشد جهانی Dell Student TechCrew

سال تحصیلی 2021-22 اولین برنامه North Augusta TechCrew بود.

O’Rourke گفت: “من تمام 25 دانش آموز را قبل از شکرگزاری گواهینامه Dell دریافت کردم.” “هدف من این بود که آن را در هشت هفته اول مدرسه انجام دهم، اما با قرنطینه ها و کووید هنوز اتفاق می افتد، تعداد کمی از آنها کمی بیشتر طول کشید.”

او گفت که تا تعطیلات کریسمس، دانش‌آموزان 98 درصد تعمیرات را انجام می‌دادند “نه فقط برای مدرسه ما، بلکه دو مدرسه راهنمایی و مدارس ابتدایی اطراف ما”.

مراقبت از دستگاه ها مسئولیت بزرگی برای تکنسین های تمام وقت و بزرگسال منطقه است. برخی از صبح‌های دوشنبه، خدمه می‌آمدند تا ده‌ها یا چند دانش‌آموز را پیدا کنند که لپ‌تاپ‌هایشان نیاز به تعمیر داشت.

اورورک گفت: “و این کار برای یک نفر بسیار زیاد است، به خصوص زمانی که برخی از تکنسین های مدرسه ما از بیش از یک مدرسه پشتیبانی می کنند و لپ تاپ ها 1:1 تنها بخشی از کار آنهاست.”

“آنها هنوز باید مراقب معلمان باشند، و چیزهای دیگری که در حال انجام است [full-time] تکنسین‌ها توانستند آن لپ‌تاپ‌ها را جمع‌آوری کنند و برای ما بیاورند. بچه‌های من آنها را می‌گرفتند، عیب‌یابی می‌کردند، قطعات را سفارش می‌دادند، روز بعد قطعات را می‌گرفتند، لپ‌تاپ‌ها را تعمیر می‌کردند و سپس به تکنسین پیامکی می‌فرستادم و می‌گفتم: «هی – لپ‌تاپ‌ها را آماده کردی» و آنها می‌گفتند. بیا و آنها را بگیر.”

اورورک گفت که دانش آموزان تا پایان سال تحصیلی گذشته بیش از 500 دستگاه را تعمیر کرده اند.

بوتول گفت که انتظار دارد امسال 175 مدرسه در ایالات متحده، استرالیا و ایرلند در TechCrew شرکت کنند. دانش آموزان به طور مجازی برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و بینش خود به هم متصل می شوند.

دانش آموزان شهرستان آیکن در سه دبیرستان دیگر همچنین می تواند در TechCrew ثبت نام کند.

Boutwell به عنوان خالق و رهبر برنامه نیز در ارتباط باقی می ماند. او اذعان می کند که گاهی اوقات این یک چالش با دانش آموزان در مناطق زمانی مختلف است. گاهی اوقات او روز خود را با ارتباط با دانشجویان در ایرلند آغاز می کند و روز خود را با برقراری ارتباط با دانشجویان استرالیایی به پایان می رساند.

بوتول گفت: “به عنوان یک معلم، صحبت کردن در مورد همه اینها سرگرم کننده است، اما من واقعا دوست دارم در مورد بچه ها صحبت کنم.” “این چیزی است که من را واقعا هیجان زده می کند. ما در حال تغییر مسیر آنها هستیم و این هیجان انگیز است که بخشی از فرصت های آنها باشیم.”


منبع: https://www.zdnet.com/education/computers-tech/students-get-hands-on-learning-dell-student-tech-crew/#ftag=RSSbaffb68