اپل ممکن است عرضه iPadOS 16 را تا اکتبر به تعویق بیاندازد: چرا این چیز خوبی است

هیچ کس نمی خواهد یک به روز رسانی باگ را روی یک میلیارد دستگاه قرار دهد.

اگر قیمت عرضه بهتر و روان‌تر iOS، تاخیر چند هفته‌ای iPadOS است، پس این راه‌حل خوبی است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/apple-could-delay-launch-of-ipados-16-until-october-why-thats-a-good-thing/#ftag=RSSbaffb68

روزهای انتشار سخت iOS که در گذشته شاهد آن بودیم باید به پایان برسد. من می‌توانم برخی از نسخه‌های کاملاً وحشتناک iOS را به یاد بیاورم که در آن باگ‌های بسیار جدی در میلیون‌ها آیفون حذف می‌شدند و سپس کاربران باید منتظر می‌ماندند تا این باگ‌ها وصله شوند.

خوب

همچنین: نحوه استفاده از Stage Manager iPadOS 16: 5 نکته برای تغییر تجربه iPad شما

به گفته گورمن، انتقال نسخه به اپل زمان بیشتری برای ساده‌سازی Stage Manager می‌دهد، که در نسخه بتا باگ بوده، استفاده از آن دشوار بوده و همچنین به نسخه‌های جدیدتر محدود شده است. آیپدهای M1.

علاوه بر این، اپل قبلاً اعلام کرده است که برخی از ویژگی‌های iOS و iPadOS، مانند تجربه CarPlay به‌روزرسانی شده، فوراً در دسترس نیستند و در به‌روزرسانی‌های بعدی اضافه خواهند شد.

همچنین، اپل باید روی iOS تمرکز کند.

و اگر آنها خوش شانس بودند، آن به روز رسانی ها خود باگ های بیشتری را به همراه نداشتند.

این بزرگ است، اما توسط آیفون کوتوله شده است.

گورمن همچنین اشاره می‌کند که با یک ماه جلوتر رفتن عرضه، آن را به عرضه سخت‌افزار جدید نزدیک‌تر می‌کند که پیش‌بینی می‌شود قبل از پایان سال باشد.

مقیاس انتشار iOS در مقایسه با نسخه iPadOS نیز عظیم است. در ابتدای سال 2022، تیم کوک، مدیر عامل اپل، فاش کرد که این شرکت 1.8 میلیارد دستگاه فعال در سراسر جهان دارد – از جمله آیفون، آی پاد تاچ، آی پد، مک، اپل تی وی و اپل واچ – و از این تعداد بیش از یک میلیارد دستگاه آیفون بودند

کلمه در خیابان — خوب، از آن مارک گورمن از بلومبرگ — این است که اپل قصد دارد عرضه iPadOS 16 را به مدت یک ماه به تعویق بیاندازد و آنچه را که به الگویی از انتشار همزمان با iOS تبدیل شده است، بشکند.

این عظیم است.

به سختی می توان گفت که چه تعداد آی پد بخشی از آن هستند. من تخمین می زنم که این رقم در حدود 200 تا 250 میلیون باشد.

موضوع اینجاست. دلیلی وجود ندارد که اپل نسخه های iOS و iPadOS را در حالت قفل نگه دارد. مطمئناً، خوب است که انتشار چند ماه بعد از کنفرانس توسعه دهندگان WWDC اپل اتفاق بیفتد، اما منطقی‌تر است که آن را نزدیک یا حتی در کنار به‌روزرسانی سخت‌افزار iPad منتشر کنید.