تسلط مطلق گوگل بر ترافیک وب، در یک نمودار ساده

من می‌خواهم این موضوع را با راه‌حلی دلگرم‌کننده و دلگرم‌کننده به پایان برسانم، اما فکر می‌کنم نمودار بالا آن را خنثی می‌کند. گوگل به وضوح مالک اینترنت است. اگر تا به حال به دنبال تأیید خارجی برای دیوانگی سئوی گوگل هستید که به نظر می رسد کل جهان را فرا گرفته است، آن یک نوار است. همه ما مورچه هایی هستیم که از آن جانور غول پیکری که گوگل است تغذیه می کنیم.


ترافیک گوگل به تنهایی بیش از هشت ملک غیر گوگل باقی مانده در ده مورد برتر است.

او اعداد ترافیک هر یک از سایت‌ها را با استفاده از منابع مختلف جمع‌آوری کرد. او داده ها را به شکل نمودار میله ای مرتب کرد و هر سایت نوار افقی خود را داشت. چیزی در مورد آن توجه من را جلب کرد و متوجه شدم که به آن خیره شده‌ام و متوجه شدم که آنچه واقعاً می‌خواهم ببینم نموداری از ترافیک فعلی سایت‌ها است که در قالب نوار انباشته چیده شده است.

و خب، وای:

من اخیراً به یک انیمیشن مسحورکننده برخوردم نمودار میله ای در فوق العاده سرمایه داری بصری سایت. من از Visual Capitalist لذت می برم زیرا همه نمودارها هستند، همیشه، و من تا حدودی عشق ناسالمی به نمودارها دارم. در هر صورت، جیمز ایگل از Visual Capitalist یک نمودار میله‌ای متحرک از سال 1993 تا ژانویه 2022 تهیه کرد که ده وب‌سایت برتر را از نظر ترافیک نشان می‌دهد.

می توانید به روز رسانی های روزانه پروژه من را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید. حتما من را در توییتر دنبال کنید @DavidGewirtz، در فیس بوک در Facebook.com/DavidGewirtz، در اینستاگرام در Instagram.com/DavidGewirtzو در YouTube در YouTube.com/DavidGewirtzTV.




منبع: https://www.zdnet.com/article/googles-absolute-dominance-of-web-traffic-shown-in-one-simple-chart/#ftag=RSSbaffb68

همچنین: هکرها به طور فزاینده ای گوگل کروم را هدف قرار می دهند

بیایید در نظر داشته باشیم که گوگل نه تنها نتایج جستجو را شامل می‌شود، بلکه شامل جی‌میل، نقشه‌ها، همه ابزارهای Google Docs و بسیاری دیگر از منابع گوگل می‌شود.

Xvideo که دهمین سایت محبوب در اینترنت است، یک سایت پورنو است. این شرکت متعلق به شرکت چک WGCZ Holding است که همچنین مالک Bang Bros، DDF Network، مجله پنت هاوس، Private Media Group و Erogames است. پس آره.

همه ما می دانیم که گوگل بزرگ است، اما درک اینکه چقدر گوگل بزرگ است، می تواند کاملا گیج کننده باشد واقعا است.

نمودار زیر حاصل این میل است. من داده های ژانویه 2022 Eagle را در دو نوار اصلی، یکی برای گوگل و یوتیوب، و دیگری برای بقیه میکس کردم. من گوگل و یوتیوب را در یک نوار ترکیب کردم زیرا هر دو دارای ویژگی های Alphabet, Inc. هستند.

گوگل

achinthamb/Shutterstock

مطمئنم که با توییتر، ویکی پدیا و یاهو آشنایی دارید (بله، به نظر می رسد یاهو هنوز در بازی است). اما ممکن است با سه مورد باقی مانده در لیست آشنا نباشید. بایدو و یاندکس هر دو شرکت‌های جستجو هستند که بایدو بیشتر در چین و یاندکس بیشتر روسیه خدمات رسانی می‌کنند. هر دو، مانند یاهو و گوگل، طیف وسیعی از خدمات افزودنی را فراتر از جستجوی اولیه دارند.

آمازون به طور آشکار در لیست ده برتر غایب است. طبق آمار Statista، آمازون در ژانویه 2022 2.7 میلیارد بازدید داشت که آن را به میزان قابل توجهی پایین تر از ده مورد برتر قرار می دهد. همچنین مایکروسافت (از جمله بینگ) و اپل گم شده اند.

چند یادداشت سریع فیس بوک از نظر ترافیک سومین رتبه بزرگ است، اما حتی اگر فیس بوک را با اینستاگرام (که متعلق به فیس بوک نیز هست) ترکیب کنید، هر دوی آنها حتی به ترافیک کلی گوگل نزدیک نمی شوند.

تسلط گوگل