بیش از 20 نفر در صف سوپرمارکت ایستاده بودند. هیچ کس نمی خواست خود را بررسی کند


زنی در هنگام تسویه حساب خود ظرفی از توت فرنگی را اسکن می کند.

آیا همیشه می خواهیم این کار را خودمان در سوپرمارکت ها انجام دهیم؟

FatCamera/Getty Images

قبلاً فکر می کردم فقط من هستم.

بیشتر از نظر فنی نادرست است

هر بار که از طریق فرودگاه هیترو لندن پرواز می‌کردم، شکلات‌های مرغوب بریتانیایی و مجلات سیاسی سخیف را در یک فروشگاه فرودگاه تهیه می‌کردم.

سپس جهنم شروع می شد. من باید از طریق تسویه حساب شخصی انجام می‌دادم، زیرا فقط یک تسویه حساب انسانی وجود داشت – و آن هم فقط گاهی اوقات.

من در اسکن کردن آیتم ها مهارت کافی داشتم. پیدا کردن بارکد کار سختی نیست. اما بعد از آن دستگاه از من خواست که کارت پروازم را اسکن کنم. هر بار که تلاش می کردم، پاسخ می گرفتم: به دنبال کمک باشید.

سپس باید منتظر باشم تا یک انسان واقعی همه چیز را حل کند تا بتوانم اولین لقمه خود را از یک بار بریتانیایی مریخ دریافت کنم.

من نیز برای مدت طولانی با پرداخت شخصی در سوپرمارکت ها مشکل داشتم. چیزهای اساسی خوب بود. اما وقتی نوبت به وزن کردن موز یا سایر اقلام تازه می رسید، یافتن جعبه کوچکی که روی «ارگانیک» کلیک می کنم یا نه، متوجه شدم که به غر زدن تمایل دارم.

همچنین: چگونه با خرید آنلاین صورتحساب مواد غذایی خود را کاهش دهیم

این اصلا راحت تر نبود. در واقع احساس کار بود.

آزمایش من زیاد طول نکشید. من مستقیماً به سراغ پرسنل پرداخت انسانی واقعی رفتم که در واقع می دانستند چگونه این کار را انجام دهند.

با این حال، مطمئن بودم که در اقلیت هستم. مطمئناً تعداد بیشتری از جامعه جهانی وابسته به برنامه اکنون کاملاً خوشحال بودند که با کسی صحبت نمی‌کنند، چیزهای او را اسکن نمی‌کنند و سپس نمی‌روند.

اما بعد دیدم ویدئویی که در سوپرمارکت بریتانیایی تسکو گرفته شده است. فقط یک خط انسانی باز بود، زیرا یک نقص تمام صندوق‌های دیگر با سرنشین انسانی را از بین برده بود.

با این حال، بازپرداخت های شخصی، گزارش شده است که همه هنوز کار می کنند. و هیچ کس از آنها استفاده نمی کرد.

در این مورد خاص، برخی گزارش ها پیشنهاد می دهد این سوپرمارکت اخیراً تسویه حساب خود را معرفی کرده است و این نوعی اعتراض بود.

من به این فکر کردم که آیا این تسویه‌حساب‌ها فقط زمانی باعث صرفه‌جویی در وقت شما می‌شود که شما یک یا دو چیز ساده می‌خرید و خط اکسپرس وجود ندارد یا خط اکسپرس طولانی است.

نه چندان دور، تحقیق کنید نشان داد که 67 درصد از مردم نوعی شکست را در بررسی خود تجربه کرده بودند.

بدتر از آن، به نظر می رسد که این دستگاه ها به زودی به سطح قابلیت اطمینان یک دستگاه بستنی مک دونالد نزدیک می شوند. آنها ارزان نیستند و خراب می شوند. و — شما هرگز این را باور نخواهید کرد — به نظر می رسد دزدی در بازرسی های شخصی بالاتر از مواردی است که ممکن است یک انسان ببیند شما چه کار می کنید.

همچنین: مشتریان مک دونالد فقط یک ذره امید در انبوهی از ناامیدی به دست آوردند

می دانم که به من خواهید گفت که آمازون با فروشگاه های Go خود نشان داده است که انسان ها فقط می توانند وارد شوند، بگیرند و ناپدید شوند، در حالی که دوربین ها هر حرکت آنها را تماشا می کنند. من به یکی در شیکاگو رفتم و عمیقاً بی روح بود. و دامنه آن بسیار محدود است.

سوپرمارکت‌ها ممکن است حس کنند که استخدام کارمندان سخت است، تسویه حساب سریع‌تر انجام می‌شود و مشتری عزیز لطفاً با زمان خود کنار بیایید. این بیماری همه گیر همچنین افراد بیشتری را برای جلوگیری از تعامل انسانی به خودبازبینی سوق داد.

اما، حداقل برای من، رفتن به سوپرمارکت یک تجربه محلی و شخصی است. من دوست دارم با پرسنل تسویه حساب، اگر در خلق و خوی هستند، چت کنم. من دوست دارم مرتب آنها را ببینم. ما شکایات خود را در مورد سان فرانسیسکو جاینتز رد و بدل می کنیم و از طرفداران گلدن استیت وریرز بودن لذت می بریم. اگر مدتی است که ما را ندیده اند، از خود می پرسند که کجا بوده ایم.

هیچ ماشینی قرار نیست این کار را انجام دهد. خوب، هنوز نه.

همچنین: تورم خرید خواربار فروشی را برای همیشه تغییر خواهد داد

من به ندرت در هر سوپرمارکتی خطی را برای تسویه حساب شخصی دیده ام. این ممکن است شاهدی بر کارایی عالی آنها باشد. همچنین ممکن است شاهدی باشد که افراد به اندازه کافی نمی خواهند از این چیزها استفاده کنند زیرا آنها را عمیقا آزاردهنده می دانند.

من مطمئن هستم که پیشروترین روشنفکر آمریکا، ایلان ماسک، در حال کار بر روی راه حلی برای این موضوع دشوار است.

با این حال، اولین بار در سال 1986 نصب شد. آیا این احساس را ندارید که مورد استقبال جهانی قرار نگرفته است؟




منبع: https://www.zdnet.com/article/more-than-20-people-stood-in-line-at-the-supermarket-no-one-wanted-self-checkout/#ftag=RSSbaffb68