یک بازیگر معروف در Best Buy تلویزیون خرید. حالا از اینکه به کاستکو نرفت عصبانی است


نمای نزدیک لوگو Best Buy.

کن ولتر/شاتراستاک

اگر معروف و دوست داشتنی بودید چه می کردید؟

آیا از قدرت خود برای خیر استفاده می کنید؟ یا همه چیز به ذهن شما می رسد؟ یا، شاید، کمی از هر دو؟

من فقط به دلیل سخنان جذابی که به تازگی توسط بازیگر بسیار معروف دیگو تینوکو ارائه شده است، می پرسم.

بیشتر از نظر فنی نادرست است

من می گویم که او بسیار مشهور است، هرچند که من هرگز نام او را نشنیده ام. او ظاهر شده است گرگ نوجوان، در بلوک من و بسیاری از برنامه های تلویزیونی دیگر که من هرگز تماشا نکرده ام. او همچنین 4.7 میلیون دنبال کننده در TikTok دارد. این به اندازه کافی معروف است، اینطور نیست؟

در TikTok، او تصمیم گرفت از نفوذ بزرگ خود استفاده کند و 3 دقیقه و 18 ثانیه را در مقابل ال جی و Best Buy صرف کند. اما بیشتر در برابر Best Buy.

او شروع کرد: «هرگز در زندگی‌تان چیزی از ال‌جی، Best Buy، و بیشتر از هر چیز، آن گارانتی کوچک گیک اسکواد را که به شما ارائه می‌دهند، نخرید».

او این را با این جمله دنبال کرد: “آنها نه تنها خدمات کاملاً وحشتناکی به مشتریان دارند، بلکه نمایندگان آنها به معنای واقعی کلمه زباله در مشاغل خود هستند.”

همچنین: من 4 هفته پیش به Best Buy رفتم. آنها هنوز من را راه نمی دهند

مشت زدن؟

چه چیزی ممکن است او را تا این حد عذاب دهد؟ خوب، او ادعا می کند که 3000 دلار برای تلویزیون ال جی از Best Buy خرج کرده است. او می‌گوید تلویزیونش «آسیب‌های جزئی، خطوط افقی در سراسر صفحه‌نمایش داشت و در حال خراب شدن بود».

آیا این آسیب جزئی یا آزاردهنده قابل توجهی است؟ شما باید تصمیم بگیرید با این حال، تینوکو اصرار دارد که “عامل” تیم گیک به او گفته است که این مشکل قابل حل است، اما او را متهم به آسیب رساندن به آن کرد. تینوکو می گوید که به او گفته شده بود که این آسیب تحت این سیاست قابل رفع نبود.

این داستان کاملاً تیره و تار شد. تینوکو می‌گوید که مامور گیک اسکواد او را به “مشت زدن و سوء استفاده از تلویزیون” متهم کرده است.

شاید خیلی‌ها می‌خواستند به تلویزیون‌هایشان مشت بزنند – یا حتی وقتی تیمشان می‌بازد، چیزهایی را به سمت آنها پرتاب کنند – اما واقعاً چند نفر از آن‌ها عبور می‌کنند؟

تینوکو می‌گوید بعد، مامور رفت و مامور دیگری آمد. تینوکو می گوید: «دوست نداشتن آن مرد سخت بود.

تا این که «مرد به معنای واقعی کلمه تلویزیون من را در گوشه سمت چپ پایین صفحه می‌گیرد، آن را تا جایی که ممکن است فشار می‌دهد و تلویزیون من کاملاً سیاه می‌شود. اشکال، شکسته، تمام شده است».

آیا هنوز دوست نداشتن او سخت بود؟ من نمی دانم. من می دانم که Tinoco ادعا می کند که این مامور به او گفته است که تلویزیون در 10 دقیقه روشن می شود. او ادعا می کند که اینطور نیست.

همچنین: کدام تلویزیون ال جی برای شما مناسب است و مدل های برتر OLED چگونه با هم مقایسه می شوند؟

Tinoco می‌گوید که مجبور شده است با LG، Best Buy و Geek Squad تماس بگیرد. و همه آنها به من لعنتی یک چیز می گویند: هیچ کاری نمی توانیم برای تو انجام دهیم.

Tinoco می‌گوید حالا به Costco یا Sam’s Club می‌رود و «هر چیزی غیر از تلویزیون ال‌جی می‌خرد».

بهتر است واکنش نشان ندهید؟

Tinoco می گوید که او 10 سال است که از Best Buy خرید می کند و همیشه گارانتی Geek Squad را خریداری کرده است. او هرگز نیازی به استفاده از آن تا کنون نداشته است. بنابراین، او فکر کرد که این دقایق را صرف این می کند که میلیون هاش را توصیه کند که تلویزیون ال جی نخرند یا از Best Buy خرید نکنند.

این داستان ممکن است برای برخی آشنا باشد. ممکن است جایی در طول مسیر، احساس کنید که با یکی از این برندها دچار مشکل شده اید.

اما در اینجا قسمتی است که من از همه جذابتر یافتم. من با Best Buy و LG تماس گرفتم و پاسخی دریافت نکردم. نظرات TikTok را جستجو کردم و چیزی پیدا نکردم. به نظر می رسد که هر دو شرکت ترجیح داده اند به این ادعاها و تحریکات هیچ واکنشی نشان ندهند.

همچنین: از یک فروشنده Best Buy بهترین لپ تاپ ویندوزی را درخواست کردم. او هیچ شکی نداشت

که عجیب است. اکثر شرکت‌ها احتمالاً سعی می‌کنند همه چیز را هموار کنند – هی، این یک فرد مشهور است – و حتی آن را در جهت خودشان بچرخانند. آنها ممکن است حداقل برای سوء تفاهمی که ممکن است منجر به ناپسندی شده باشد عذرخواهی کنند.

در این مورد، هر چند – حداقل تا آنجا که من می بینم – هیچ چیز. این ویدیو اکنون بیش از 2 میلیون بازدید دارد. بیش از 12500 نظر داشت که اکثر آنها از Tinoco تشکر کردند و گفتند تجربیات مشابهی داشته اند. (افشا: من با Best Buy برخوردهای زیادی داشته ام — من تلویزیون ال جی نیز دارم — و همیشه با خدمات بسیار خوبی روبرو بوده ام).

همچنین: یک کاربر مایکروسافت از Outlook عصبانی شد. دوستداران مایکروسافت مبارزه کردند

بنابراین، ممکن است به این نتیجه برسید که هم ال‌جی و هم Best Buy احساس می‌کنند چیزهای بیشتری در این داستان وجود دارد و آن‌ها فقط سعی می‌کنند تا آرام آرام ناپدید شوند.

رویکرد جالبی است.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/a-famous-actor-bought-a-tv-at-best-buy-now-hes-mad-he-didnt-go-to-costco/#ftag=RSSbaffb68