من یک کابوس در مورد جزیره دینامیک آیفون 14 اپل دیدم (بنابراین با اپل تماس گرفتم)

اگر متمایل به اپل هستید، یعنی.

Dynamic Island iPhone 14 Pro

در رویای من — یا این یک کابوس بود؟ – به تبلیغ‌کنندگان اجازه داده شد تا انیمیشن‌های ویژه‌ای طراحی کنند که به‌صورت پویا جلوی شما شکوفا شوند و خود را روی صفحه‌نمایش تلفنتان پخش کنند.

گریه کردی: «خواهش می کنم. “بیشتر به من بده. این فوق العاده ترین چیزی است که از زمان Face ID دیده ام.”

من در آینده ای غیر دقیق بودم. داشتم جدید می گرفتم آیفون 14 پرو. ناگهان پیامی گسترش یافت و به سمت من آمد. این من را تشویق کرد که بخرم، صبر کنید، آیا این یک برنامه +AppleTV بود؟ یا AirPods؟ یا یک شوینده جدید؟ الان برام معلوم نیست

گفتگو ادامه داشت.

و سرت همانجا بود که در این ارتفاع متنوع به سمت هیجان می چرخید.

این فقط یک کابوس بود، درست است؟


منبع: https://www.zdnet.com/article/i-had-a-nightmare-about-apples-iphone-14-dynamic-island-so-i-contacted-apple/#ftag=RSSbaffb68

چرا این تصاویر و ایده ها به خواب من هجوم آوردند؟

آنچه واضح است این است که جزیره پویا به وسیله ای برای چیزی تبدیل شده بود که همه آن را نمی پسندند. یا به طور دقیق تر، چیزی که همه آن را تحسین نمی کنند.

در خواب شروع به صحبت با خودم کردم.

گفتم: “گاهی اوقات تبلیغات می توانند بسیار لذت بخش و جذاب باشند.”

تمام این حرکت خوب جدید روی صفحه نمایش آیفون من توسط بازرگانان غصب شده بود. آیا یکی از آن بازرگانان می تواند اپل باشد؟

که من حرفش را قطع کردم: “اگر حتی آن ها کمی خلاق تر شوند و اپل به نوعی امتیاز را دریافت کند، چه می شود؟”

پاسخ دادم: «درست است. “من اعلان‌هایی در مورد متون از شرکت‌های تحقیقاتی معتبر دریافت می‌کنم. متون سیاسی عمیقاً ناآگاهانه نیز دریافت می‌کنم — متون‌هایی که هر چند وقت یک‌بار مرا مجبور می‌کنند مستقیماً پاسخ بدهم. کاملاً کلاهبرداری است.”

آیا ممکن است به این دلیل باشد که اپل این تصور را ایجاد کرده است که کاملاً علاقه مند به کسب درآمد کمی بیشتر از تبلیغات برای ترازنامه خدمات رو به رشد خود است؟

یکی دیگر به صورتم خمیده بود. آیا این مرا به سمت Maalox سوق داد؟ یا بوتاکس؟ رنگ ها و اشکال عجیبی وجود داشت. همه چیز مثل یک خماری بسیار بد، یا یک ریش بسیار خوب می تپید.

واقعا چیزی بود با کم‌توجهی مشخص، اپل پیشنهاد داد که iPhone 14 Pro Dynamic Island آن «تجربه‌ای تغییر شکل، چندوظیفه‌ای، سرگردان و بازی‌کننده آیفون» است.

اما موارد دیگری نیز وجود داشت: “جزیره پویا سرگرمی و عملکرد را مانند قبل ترکیب می کند، اعلان ها، هشدارها و فعالیت های شما را در یک مکان تعاملی یکپارچه می کند.”

در کابوس من — یا این یک رویا بود؟ — اپل ایده یک قالب تبلیغاتی انحصاری — Dynamic Isle-ad — را به برندهای بزرگ می فروخت.

همچنین: آیفون 14 پرو بالاخره این ناچ را زنده می کند

لحظه ای بیدار شدم و می دانستم باید چه کار کنم. من با اپل تماس گرفتم تا بپرسم آیا می توان در آینده ای نزدیک تبلیغات را به طور جادویی در صفحه نمایش آیفون پخش کرد یا خیر. مثلاً چند هفته.

تبلیغات.

من گفتم: «بپذیریم، چه بخواهید چه نخواهید، شما قبلاً تبلیغاتی را در صفحه اصلی آیفون خود دریافت می کنید. “چه آنها را بخواهی یا نه.”

اعتراف کنید، تعجب کردید.

پاسخ دادم: افشاگری: من هر چند وقت یک بار درگیر آنها می شوم. “این یک چالش خلاقانه جالب برای ساختن تبلیغات پویا است که می تواند کاملاً چیزی باشد.”

این به وضوح توانایی فیس بوک را برای ایجاد انبوهی بی‌وجدانه از ثروت تضعیف کرده است، زیرا این شرکت شرور در هر ضربه آیفون شما می چرخد.

دوست داشتني. مگر اینکه به دست افراد اشتباهی بیفتد.

سیب

دوباره به خواب رفتم و تصاویر تبلیغاتی داینامیک مدام می آمدند. مطمئن بودم که یکی از آنها در واقع جیسون سودیکیس بود که زمزمه می کرد که باید فصل سوم سریال را تماشا کنم. تد لاسو وگرنه هیچ دوستی نخواهم داشت.

بعد از خواب بیدار شدم و به ایمیلم نگاه کردم. هنوز پاسخی از سوی اپل دریافت نشده است. قرار بود چی فکر کنم؟

نه، اپل اجازه چنین چیزی را نمی دهد، اینطور نیست؟

من با شما بودم البته برای طولانی ترین ثانیه ها، به این زرنگی خیره شدم و از مفید بودن آن قدردانی کردم.

طراحان و مهندسان اپل به زشت ترین و زشت ترین قسمت صفحه نمایش آیفون نگاه کردند و آن را به قوری تبدیل کردند که با شکوه و ظرافت بی دردسر به سمت شما حرکت می کند.

اما آن شب، یک کابوس عجیب دیدم. یا کابوس بود؟