بک لینک Backlink چیست؟ جامع ترین مقاله! مجله پاسخ-بک لینک گلدلینک

بک لینک رای اعتماد در گوگلنتایج تحقیقات مرتبط نیز گویای همین امر است. در تحقیقاتی که روی تاثیر بک‌لینک روی رتبه سایت‌ها انجام شده، نتایج نشان دهنده ارتباط مستقیم و قوی تعداد بک‌لینک یک سایت از دامنه‌های واحد، با ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجوی آن سایت دارد. بک لینک‌های با کیفیت منجر به افزایش رتبه یک سایت در نتایج جستجوی گوگل می‌شوند. با آنچه تاکنون بیان شد، فهمیدیم بک لینک چیست و همچنین با انواع بک لینک‌ها آشنا شدیم.

هر کسب‌وکاری معمولاً در این قسمت لینک صفحه اصلی وبسایت را درج می‌کند. از کلمات کلیدی دقیق استفاده شده باشدبا این سه نکته، گوگل می‌فهمد که سایت لینک شده چه محتوایی دارد و برای چه کلمه کلیدی باید رتبه‌بندی شود. اگر این دو سایت به هم بک‌لینک دهند گوگل اثر زیادی به آن نمی‌دهد. این صفحه با محتوای با کیفیت توانسته نیاز کاربران را برطرف کند. با این که وبسایت به تنهایی در کیفیت بک‌لینک تاثیرگذار است، اما خیلی وقت‌ها دیده می‌شود بک‌لینک صفحه‌ای از یک وبسایت نه چندان مشهور و مهم خیلی قوی‌تر تاثیر گذاشته است.

اگر توازن لازم میان این نوع لینک سازی ها برای سایت شما وجود نداشته باشد گوگل میتواند رفتار غیرطبیعی شما برای کسب بک لینک را شناسایی کند. به همین دلیل استراتژی های لینک سازی عموما هدفمند و منظم هستند زیرا ممکن است بیشتر برای شما تاثیر منفی داشته باشد تا مثبت. بسیاری از شرکت‌های بزرگ و کوچک علاقه دارند نظرات مشتریان خود را به نمایش بگذارند. اگر از محصولی استفاده می‌کنید و از آن رضایت دارید، کافی است در رابطه با آن کالا یا محصول در وب‌سایت خود بنویسید.

سئو تکنیکال یا سئو فنی چیست؟ آموزش سئو تکنیکال

بک لینک Backlink چیست؟ جامع ترین مقاله! مجله پاسخ-بک لینک گلدلینک

اما ارزش تلاش و صرف هزینه و زمان را چطور؟ آیا بازگشایی رستورانی در این منطقه از شهر کار عاقلانه‌ای است؟ معلوم است که نه. اگر یک بیلبورد تبلیغاتی در اتوبانی پرترافیک در اختیار شما باشد، آیا خوشحال نمی‌شوید؟ تصور شیرینی است؛ ولی متأسفانه در… نحوهٔ ساخت اکانت MCC گوگل ادز یکی از نگرانی‌های رایج آژانس‌های تبلیغاتی و فریلنسرها به حساب می‌آید؛ زیرا آن‌ها برای… به فعالیت در حوزهٔ دیجیتال مارکتینگ علاقه دارید؟ این مقاله را بخوانید تا بدانید برای کسب درآمد و پیوستن به… بنابراین کمی به نیاز مخاطبان خودتان فکر کنید و اگر متوجه شدید میتوانید با ساخت یک ابزار آنلاین نیاز آنها را جواب بدهید، حتما این ابزار را ساخته و در بخشی از سایت تان آن را بارگذاری کنید. سعی کنید بیشترین انکر تکست را روی نام برند و آدرس سایت و صفحه متمرکز کنید تا پنگوئن به شما شک نکند.

بنابراین همیشه جانب تعادل را رعایت کنید، دامنه‌های مختلفی را برای گرفتن بک لینک انتخاب کنید و از سایت‌های معتبر و ارزشمند استفاده کنید. پس بک لینک دوفالو همان چیزی است که برای سئو اهمیت دارد و برای بک لینک‌سازی باید دنبال سایت‌هایی باشید که این کار را انجام می‌دهند. بک لینک که به لینک‌های ورودی و لینک‌های یک طرفه هم معروفند، آن دسته از لینک‌هایی هستند که کاربران را از سایت A به صفحه‌ای از سایت B (یعنی سایت شما) می‌رسانند.

  • در این صفحه می‌توانید با وارد کردن حداکثر ۵ آدرس سایت، ببینید که چه آدرس‌هایی به این رقبا بک لینک داده‌اند.
  • اگر سایت شما لینک سازی متعادلی (از هر دو نوع فالو و نوفالو) نداشته باشد، استفاده از بک لینک‌های فروم فقط به اعتبار سایت شما آسیب می‌رساند.
  • اگر شما محصولات دیگران را می‌فروشید، باید منتظر گرفتن بک لینک از طرف آنها هم باشید.
  • اگر استراتژی لینک سازی خوبی داشته باشید، احتمال جریمه شدن سایت کاهش می‌یابد.
  • برای بررسی بک‌لینک‌های سایت‌های دیگر که به شما تعلق ندارند، باید از روش دوم استفاده کنید.

مثلا یک پخش‌کننده مواد غذایی، می‌تواند از رستوران‌هایی که مشتری‌اش هستند، اگر سایت داشته باشند، بک لینک بخواهد. در سایت رستوران، نام و لینک وب سایت توزیع‌کننده قرار داده می‌شود. به این ترتیب آن توزیع‌کننده هم بک لینک گرفته است، هم به نوعی تبلیغ کرده است. بک لینک از سایتهای داخلی است که تاثیر مثبتی بر سئو سایت شما دارد. در این بخش می خواهیم در مورد بک لینک و شیوه دریافت آن برای شما کاربران گرامی توضیحاتی بدهیم. همواره بک لینک Backlink یکی از مهم و پر بحث ترین موارد سئو بوده که سئو کاران مختلف در مورد آن نظرات متفاوتی دارند.

بک لینک‌سازی با لینک‌های داخلی

خرید بک لینک می‌تواند منجر به خسارات جبران ناپذیری برای سئو سایت شما شود. ممکن است تا زمانی که بک لینک‌های خریداری شده توسط گوگل شناسایی نشده اند شاهد افزایش رتبه سایتتان باشید. یکی از تکنیک های کلاه سیاه سئو، دریافت بک لینک از سایت هایی بود که اصلا هیچ ارتباطی به وب سایت ما نداشتند. مثلا میتوانستیم از یک وبلاگ که در زمینه بازی های رایانه ای مطلب مینویسد، تعداد زیادی لینک بخریم و به صفحات اول گوگل برسیم. اما امروز نبود ارتباط بین وب سایت مبدا و وب سایت مقصد، کمی باعث ناراحتی گوگل میشود.

هزینه بک لینک با توجه به لینک نوفالو، دوفالو، تعداد لینک‌ها و تعداد سایت‌ها متفاوت است. توجه کنید که برای سفارش بک لینک در سایت‌های ارائه دهنده بک لینک به جایگاه بک لینک هم راهنمایی در مورد بک لینک – ادامه دهید – اشاره کنید. بک لینک ها در سایدبار، فوتر یا هدر از ارزش چندانی برخوردار نیستند.