خرید انواع شارژر و کابل شارژر گوشی آیفون و اندروید

این بدان معناست که کاربران آیفون می‌توانند از فناوری فست شارژ استفاده کنند، که همانطور که نشان می‌دهد به این معنی است که آیفون‌ها می‌توانند با سرعت بسیار بیشتری شارژ شوند. اگر سوکت فلزی کابل صاف و تک قطعه بود و همچنین دارای رنگ طلایی باشد این سیم شارژ اصل است، اما اگر سوکت ها تیره رنگ و یا نقره‌ای، نامنظم بودند فیک هستند. طول کابل USB ویژگی دیگری است که قبل از خریدن کابل باید به آن توجه کنید.یک کابل بلند به شما این امکان را می دهد که از تلفن خود در هنگام شارژ صرف نظر از فاصله پریز برق استفاده کنید. قیمت کابل یکی دیگر از فاکتورهای مهم است که باید هنگام خریدن کابل در نظر بگیرید. با این حال، هنگامی که ویژگی هایی مانند طول، ضخامت، کیفیت، نام تجاری، دوام و ساخت کلی مقایسه شود، قیمت کابل ها کابل شارژر ایفون متفاوت خواهد بود. این کابل برای شارژ دستگاه های USB C و همچنین انتقال داده بهترین است.

کابل فست شارژ لایتنینگ مک دودو مدل Mcdodo CA-7510 LIGHTENING

خرید انواع شارژر و کابل شارژر گوشی آیفون و اندروید انواع رابط گوشی برای گوشی‌های مختلف و سوکت‌های متفاوت تولید شده‌اند. با داشتن مبدل و رابط گوشی می‌توانید بدون نیاز به کابل‌های مختلف با یک کابل دستگاه‌های مختلف را شارژ کنید و یا برای انتقال فایل‌های مختلف استفاده کنید. نکته مهم بعدی که در راهنمای خرید کابل شارژر گوشی باید به آن توجه داشته باشید دوام کابل است. در حالی که یک کابل باکیفیت و مرغوب طول عمر بسیار بیشتری دارد و می‌توانید تا مدت‌ها بدون مشکل از آن استفاده کنید.

ولی هم اکنون بسته بندی در خرید عمده کابل شارژ موبایل برای سود اهمیت زیادی دارد. داتیس مارت به عنوان بزرگترین پخش کننده عمده کابل و کلگی شارژر موبایل، انواع کابل شارژ را با بسته بندی متنوع، فله و یا پلی بگی در سبد محصولات خود قرار داده است. اما اینکه از کجا می توانید محصول اصل را با قیمت مناسب خریداری کنید از مهم ترین نکات به شمار می آید. بهتر است کابل شارژر موبایل و تبلت خود را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید و به هیچ عنوان از دست فروشان و یا فروشگاه‌های نامعتبر اقدام به خرید کابل شارژر موبایل و تبلت نکنید.

طول کابل بسته به نوع استفاده و کاربرد کابل شارژ اهمیت پیدا می کند. کابل شارژ پاوربانک معمولا با طول کوتاه 25 سانتی متر استفاده می شود ولی اگر عادت دارید روی تخت یا مبل از گوشی خود حین شارژ استفاده کنید به کابل با طول بیشتر از یک متر نیاز دارید. اکثر کابل شارژرها در اندازه استاندارد 90 سانتیمتر تا یک متر تولید می شوند.

یکی از مسائل مهم در خرید کابل موبایل ( خرید کابل گوشی ) برای کاربران سرعت شارژ بود که منجر به تولید شارژرهای فست شارژ گردید و به طبع آن کابل فست شارژ اندرویدی هم به وجود آمد. سرعت در انتقال دیتا و انتقال شارژ برای کاربران اهمیت زیادی داشت. به همین دلیل کابل شارژ تایپ سی وارد بازار شد که در مقابل کابل میکرو یو اس بی سرعت بالاتری در انتقال دیتا و شارژ دارد. از زمان تولید کابل شارژ تایپ سی تحمل جریان کابل ها به سرعت شارژ کمک زیادی کرده است.

عموما کابل شارژر همه کاره دارای یک ورودی USB و دو یا سه خروجی شامل میکرو یو اس بی، تایپ سی و آیفونی است. حتما قبل از انتخاب کابل شارژ همه کاره مشخصات فنی از قبیل جریان عبوری و … را چک کنید. حال که مقاومت تحمل جریان را در کابل شارژرها متوجه شدید به راحتی می توانید بر اساس مدل کابل شارژ شامل کابل شارژ تایپ سی، میکرو و آیفونی تقسیم بندی کنید و بهترین ها را به مشتری خود پیشنهاد دهید. مشتری که با هر پیشنهاد شما موافقت کند و هیچ گونه مخالفتی با نظر شما نداشته باشد.

• کابل اصلی این اداپتور دارای یک لایه محافظ در مقابل امواج مغناطیسی می باشد که شارژر ها غیر اصلی این ویژگی را نخواهند داشت. • انواع کابلهای اصلی اپل طولی به اندازه 50 سانت تا 1 متر خواهد داشت. همان طور که در طول این متن بارها اشاره کرده ایم، کابلهای اصلی آیفون از کیفیت بالایی برخوردار نخواهند بود و احتمال خراب شدنشان بسیار زیاد می باشد. این مدل کابل، مختص آیفون است و قابل استفاده برای موبایل های اندرویدی نمی باشند.

هاب اوریکو Orico DESK-2U1C USB 3.0/AUX/Type-C To USB 3.0

این کابل شامل یک تراشه EMARK است که طبق مشخصات USB C مورد نیاز است .این بدان معناست که می توانید از آن برای شارژ با جریان بالا استفاده کنید. یک کابل دیتا با پورت لایتنینگ دارای 8 کنتاکت در دو طرف خط داده است که عملکرد هر کنتاکت توسط یک تراشه دیجیتالی مشخص می شود. بر اساس گواهی MFi، کابل داده با پورت لایتنینگ می تواند با دستگاه های اپل کار کند.

با وجود تمام استانداردهای مختلف USB، انواع دوشاخه‌ها و سرعت، می توان به راحتی از تعداد زیاد گزینه‌ها، در آنها غرق شد. این نوع کابل متشکل از یک طرف درگاه تایپ سی و از طرف دیگر درگاه تایپ سی است. اکثرا به عنوان کابل شارژر سامسونگ مورد استفاده قرار می‌گیرد البته در سال‌های اخیر به عنوان کابل شارژر آیفون نسل جدید نیز بکار گرفته شده است. برای اتصال دستگاه تلفن همراه و رایانه به منظور ارتباط داده استفاده می شود. با توسعه روزافزون گوشی‌های هوشمند، کابل‌های داده نیز متنوع‌تر می‌شوند.به طور عمده سه نوع پورت برای رایج ترین کابل های داده وجود دارد. پورت Micro USB و TYPE-C برای مدل های اندروید و درگاه لایتنینگ برای گوشی های موبایل اپل.

شارژر گوشی از دو بخش آداپتور و کابل شارژر تشکیل شده است که در بعضی از مدل‌ها این کابل قابلیت جدا شدن دارد اما در بعضی دیگر این امکان وجود ندارد. کابل شارژر با توجه به درگاه گوشی شما ساخته می‌شود و گونه‌های متفاوتی دارد. به عنوان مثال برای انتقال داده‌ها بین دو گوشی یا بین گوشی و لپ تاپ از آن استفاده می‌کنیم. برای تشخیص کابل شارژر اصلی آیفون 7اورجینال از تقلبی روش های زیادی وجود دارد که شما می توانید با سنجش آن ها محصول با کیفیت و اورجینال را خریداری نمایید. این روش ها به صورت نشانه هایی از طرف کمپانی بر روی محصولات درج شده و نقش سازنده ای در خرید شما خواهد داشت.