آموزش نصب دوربین مداربسته IP به زبان ساده

پیش از اینکه به آموزش نصب دوربین مدار بسته بپردازیم شما باید محلی را برای نصب در نظر بگیرید. محلی که قرار است سیم کشی‌های لازم انجام شود نیاز است به صورت اصولی انتخاب و مشخص شود. آموزشگاه کسب و کار 118فایل، تلاش نموده در زمینه دوربین های مداربسته تمامی موارد مورد نیاز و با اهمیت بالا را برای شروع نصب دوربین مداربسته و متخصص شدن در این زمینه را به صورت جامع و صفر تا صد خدمت شما عزیزان و علاقمندان این حرفه‌ی پرسود آموزش دهد. یکی از مزیت های دوربین های مدار بسته که در هر آموزش نصب دوربین مدار بسته به صورت گسترده مورد توجه قرار می گیرد مشاهده تصاویر ویدیویی به صورت زنده بر روی گوشی موبایل یا مرورگر وب می باشد. از طریق مشاهده آنلاین تصاویر ویدیویی صاحبین کسب و کارهای مختلف می توانند به راحتی وضعیت کسب و کار و همچنین پرسنل خود را رصد نمایند.

در این جلسه با سوکت زدن BNC های پیچی و پرسی و نحوه برق رسانی به دوربین ها آشنا می شویم. با کمال آرامش در منزل یا محیط کار میتوانید آموزشها را ببینید، نکات مهم را یاداشت نمایید و سوالات خود را برای جلسات لایو در گوشه ای بنویسید. که پس از آن با انتخاب آن می توانید تنظیمات دیگری از قبیل نام و ساعت و تاریخ را برای آن تنظیم کنید. از نظر زمانی نیز دوره‌های حرفه‌ای در زمان‌های طولانی‌مدت برگزار می‌شوند، درصورتی که دوره‌های آنلاین و غیرحرفه‌ای را می‌توانید تنها در چند ساعت پشت سر بگذارید. اساتید این رشته تماماً مهندسین خبره ی دانشگاهی هستند، اساتیدی از بهترین دانشگاه های کشور در رشته های برق و الکترونیک فارغ‌التحصیل شده اند و سالیان زیادی به عنوان کارشناس و مهارت پیشه در این صنعت کار کرده اند. مثلا هزینه نصب داکت کشی از حداقل 4500 تومان تا 6000 تومان با توجه به PVC 3.5 یا 9 سانتی به ازای هر متر می باشد.

در موقع رولپلاک کردن دوربین به دیوار یا سقف توجه داشته باشید که دوربین کاملا محکم در جای خود قرار گیرد و در صورتی که حس کردید پیچ‌ و رولپلاک‌ها خود دوربین کوچک هستند از اندازه بزرگتری استفاده کنید. پیشنهاد می شود برای جلوگیری از مشکلات احتمالی دیگر مانند نویزهای داخلی دیگر موجود در ساختمان ، از طریق تعبیه یک فیوز جداگانه مستقیما یک کابل جداگانه از کنتور برق به سمت دستگاه UPS بکشید. در واقع در برخی مناطق برق شهری با افزایش یا کاهش ولتاژ در بعضی زمانها مواجه می شود این افزایش یا کاهش حتی در میزان کم می تواند به دستگاهی مانند هارد دیسک دستگاه ضبط کننده شما از طریق کاهش یا افزایش سرعت آن آسیب وارد سازد.

توجه کنید که در بعضی محل‌ها نصب دوربین در فضاهایی که در معرض دید افراد باشد می‌تواند بسیاری از فعالیت‌های مجرمانه را کاهش دهد. دوربین های بی سیم یا همان دوربین های آی پی دارای یک کابل مخصوص تأمین انرژی و برق است. در این نوع دوربین ها تصاویر از طریق اینترنت arya-cctv.ir به مرکز مخابره می شود و بر روی صفحه نمایشگر پخش می گردد. در این مدل از دوربین ها یک کابل به سوئیچ شبکه رفته که از آنجا تصاویر را برای ان وی آر NVR مخابرهمی‌کند. با یک بررسی ساده می توان فهمید آموزشگاه نقش مهمی در یادگیری کارآموزان و هنرجویان دارد.

نصب دوربین مداربسته تحت شبکه

ریشه و سرچشمه امنیت ایمان به خداست؛ زیرا کسی که به خداوند توانا ایمان داشته باشد، دارای تکیه گاهی روحی و معنوی است که به او اطمینان و آرامش می بخشد. از نظر اسلام و قرآن، امنیت یکی از نعمت های بزرگی است که خداوند به انسان عطا کرده تا در سایه آن، در جهت بندگی و رضایت آفریدگار خویش حرکت کند. سلام دوستان عزیز؛ من یاش‌گین ولی‌پور هستم و امروز با مقاله کارنامه قبولی علوم تغذیه منطقه یک، دو و سه در بخون با شما همراه خواهم بود. یا می توان برق 220 ولت را به قسمت مثبت و منفی کابل ترکیبی وصل نموده و در پایان مسیر در کنار دوربین از آداپتور معمولی استفاده نمود این روش با هزینه های بالاتر و ریسک کمتری در مقابله با خرابی دوربین ها به طور معمول استفاده می شود . اگر در مناطق شرجی مثل شمال کشور زندگی می کنید به خاطر وجود دم و رطوبت در هوا حتما دستگاه را داخل رک و محفظه مناسب نصب نمایید .

متأسفانه آموزش و پرورش در مورد دهه هشتادی ها بسیار کم کاری کرده است؛ دانش آموزان، 12 سال در اختیار آموزش و پرورش گذاشته می شوند و با توجه به سن پایین آنها، در بهترین شرایط برای تربیت و رشد قراردارند. هر چند که برخی از دستگیرشدگان، دهه هشتادی ها بودند، اما این به این معنی نیست که دهه هشتادی ها یک نسل سوخته محض هستند. گروهی هم وجود دارند که مخالفت های فکری و نظری دارند اما اهل اغتشاش و آشوب نیستند. متأسفانه آموزش و پرورش در مورد دهه هشتادی ها بسیار کم کاری کرده است؛ دانش آموزان، ۱۲ سال در اختیار آموزش و پرورش گذاشته می شوند و با توجه به سن پایین آنها، در بهترین شرایط برای تربیت و رشد قراردارند. این بار هم جواب صفحه ۲۲ نگارش سوم پایه سه ابتدایی درس چهارم آواز گنجشک بصورت رایگان برای کاربران عزیز و محترم تهیه کرده ایم.

وضعیت مبهم تجهیزات استارلینک در ایران | پوشش نمی‌دهد ولی تضمین می‌کنیم!

پشتیبانی دوره بصورت نامحدود می باشد و کارآموز می تواند سوالات مستقیم خود را از استاد بپرسد و یا به آموزشگاه مراجعه نماید. در نزدیکی آموزشگاه خوابگاه برای اسکان کارآموزان شهرستانی درنظر گرفته شده. به این شکل که توسط کابل BNC ، دوربین و دستگاه DVR را به هم متصل میکنیم. بهتر است دوربین هایی که در محیط های باز قرار میگیرند جهت بهبود عملکرد در گرمای تابستان و سرما و باران زمستان در زیرسایه بان یا بر آمدگی های ساختمان که در فضای بیرون قرار دارند نصب شوند. در هنگام نصب باید دقت کرد که فضای جلوی دوربین هیچ پوشش گیاهی چه طبیعی چه مصنوعی وجود نداشته باشد زیرا ، باعث کاهش میدان دید دوربین می شود .

  • با توجه به تغذیه دوربین از طریق کابل شبکه در دوربین های ،هر گونه اشتباه زدن سوکت ها می تواند موجب صدمه جدی به دوربین گردد.
  • جهت رفاه حال هنرجویانی که از شهرستان در دوره نصب دوربین مدار بسته شرکت می کنند آموزشگاه خوابگاه هایی را برای هنرجویان در نزدیکی آموزشگاه و با قیمت مناسب تدراک دیده است.
  • سوییچ وسیله ای است که چندین تحهیزات شبکه ای را بهم وصل میکند و تمامی اطلاعات را با یکدیگر به اشتراک میگذارند.یکی از مزایا مهم سوئیچ باعث کاهش هزینه ها و افزایش میزان بهره وری از کلیه سیستم ها می باشد.
  • عیب یابی دوربین مدار بسته و برطرف کردن این مشکلات دیگر کار سختی نیست.
  • مسیر سیم کشی باید تا حد ممکن کوتاه و مستقیم باشد تا کیفیت تصاویر دریافتی، استاندارد و قابل قبول شود.

برخی از دوربین ها دارای پد های چسبنده هستند تا دوربین را بر روی دیوار نگه دارند، اما زیاد به این پدها اعتماد نکنید. محل قرار گیری دوربین را بر روی دیوار علامت گذاری کنید و توسط پیچ، آنها را بر روی دیوار محکم کنید. ۴- به منظور مشاهده و ذخیره فیلم ها از یک دستگاه ضبط کننده ویدئو دیجیتال استفاده می شود.